![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
voor mij is er maar ene simpele regel het is t zelfde als de grondwet en de univ verkl vr de r vd mens maar dan in t kort DE WERELD IS VAN IEDEREEN
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
dus maken we van onzen tak de boeren mogen dat waarom zouden wij dus nie ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
weer nie goe ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister-President
|
![]() Euh u maakt van uwen tak omdat de prijzen te hoog zouden zijn. ik onderken wel dat er misbruiken zijn, maar de prijzen zijn over algemeen niet te hoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
mijn argument om te zeggen dat ze te hoog zijn is het volgende uit het echte leven gegrepen vb 600 euro leefloon - 400 euro huur - 100 euro nutsvoorziening - ziekenkas - vakbond - kleren - schijtpapier - enz hoeveel schiet er denkt ge over om te vreten ? en wat neemt er de grootste hap uit het budget ? Woont gij nog thuis ? Hebt ge ooit al eens op eigen benen moeten staan en alles zelf betalen ? zonder moeders ijskast in de buurt ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() en nog een vraagje
als ge met zo n budget zit en uwe gsm is kapot en ge moet wachten tot het den 1e is om er dan enen te kopen die ge u eigenlijk niet kunt permiteren en waarvoor dat ge devolgende maand dus water en brood moet fretten hoe kunt ge dan gaan werken als den interim u wilt bellen voor werk in dien tussentijd ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
Met uwe logica kunnen armen zich niet voeden en bovendien Woont gij nog thuis ? Hebt ge ooit al eens op eigen benen moeten staan en alles zelf betalen ? zonder moeders ijskast in de buurt ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Begrijpt ge nu stillekens aan dat ge hier met nogal wat vooroordelen zijt binnegewandeld ? en ik heb nergens gezegd dat werkende mensen alles zomaar krijgen t is niet omdat ik als dopper van men paretten maak dat ik tegen werkende mensen ben he. Veel van mijn vrienden werken ook zulle
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Minister-President
|
![]() Als dopper hebt u wrscnlk niets te klagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister-President
|
![]() Er is geen geld om den dop op te trekken aanvaard dat nu eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zit hier af te geven op de verhuurders maar wilt die andere uitbuiters helpen om rijk te worden, nl. de banken. Maar goed aangezien de banken u een onbetrouwbare partner vinden zult ge iets moeten huren dat betaalbaar is. Ik stel voor dat ge met uw leden samen iets huurt. Trouwens of je nog antwoord interesseert mij eigenlijk weinig, dan kunt ge hier wat tegen uw eigen zitten lullen. Erg veel aandacht krijgt ge hier duidelijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
ik heb gezegd dat de huur omlaag moet als men de huur verlaagd dan kan men de dop verlagen en ook de lasten verlagen of ik zal het anders zeggen mijn hoge huishuur die betaal de werkende mens mijn dop dient dus als ne verdoken vorm van subsidie voor de vastgoedsector terwijl hij wettelijk bedoeld is om mij uit de armoede te helpen zodat ik terug op eigen poten kan staan door de hoge huur blijf ik werkloos - want kan geen auto kopen - en dus blijf ik werkloos en zo is dat met veel mensen en als ge dat zou uitrekenen dan is dat veel geld dat den belastingbetaler moet betalen voor niks en zeg nu niet dat ik geen auto moet kopen want ik woon heel afgelegen en ook niet dat ik moet verhuizen want geen geld en ergens anders is de huur nog hoger voila en bovendien Woont gij nog thuis ? Hebt ge ooit al eens op eigen benen moeten staan en alles zelf betalen ? zonder moeders ijskast in de buurt ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2005 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge er nog eentje bijkopen voor uw kleine, mijn zegen hebt ge! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn er trouwens wel te vinden als we de studenten hier mogen geloven. Maar zoals reeds eerder gezegd die verdwijnen langzaam door de regelneverij die door de overheid wordt opgelegd. Daar gaan de armen trouwens niet vrijuit. Telkens ze klacht indienen omdat de kamer niet aan hun eisen voldoet gaan de prijzen omhoog. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta toch iets niet hoor?
Iedereen zit te zoeken en te zoeken om een interessant huis te kopen en als wij zeggen maak ze allemaal interessant om te kopen interesseert hun dat precies niet. Liever betalen ze dik 2 of 3 miljoen meer? Dat is hoogst eigenaardig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |