![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Schepen
|
![]() Of ze kleren nu aan hebben of niet maakt mij niet uit, zolang die kunstliefhebbers hun *bakkes* maar houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geste van de rok opheffen en een klets op de eigen blote bil te geven met het achterdeel naar iemand gekeerd, stamtuit de tijd toen de vrouwen uitsluitend rokken droegen én bovendien zonder ondergoed. Deze geste werd door Louis Paul Boon in een van zijn romans beschreven. De klederdracht dewelke dit gebaar mogelijk maakte is wel reeds een tijdje in onbruik......... Uiteraard is het best mogelijk dat jij in privé-kring nog op die wijze jouw misprijzen uit, maar ik denk niet dat deze praktijk nog veel verspreiding kent. Citaat:
De komisch-reactionaire commentaren erop, zijn ware eye-openeners. Er is nog meer Victoriaans restafval op te ruimen dan ik ooit voor mogelijk hield..........
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon problemen met het laten uiten van meningen die niet in je denkwereld(je) passen?
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() Het naakte mensenlichaam is het meest natuurlijke van de mens. Het perverse aan heel de zaak is dat de samenleving blijkbaar vervreemd is van het meest normale aan de mens; de naaktheid. Het is de perverse seksuele vervreemding in de maatschappij die ervoor zorgt dat we allen geïndoctrineerd zijn. Geïndoctrineerd in de zin dat we op warme dagen niet iedereen, natuurlijk, dat is naakt, over straat loopt... Want naakt rondlopen bij warm weer, dat zou de normale gang van zaken moeten zijn!
![]() |
#307 |
Gouverneur
|
![]() Dat is het nu juist. Ook voor jou moet alles kunnen, grenzeloos. Ok, maar schreeuwen jullie gedachtebroeders moord en brand alles iemand anders vindt dat niet alles kan en aan jullie grenzen raakt. Om een samenleving leefbaar te houden moeten er spelregels zijn en in die maatschappij moeten we het samen zien te rooien, ieder met zijn eigen mening en gedachtegoed. Daar hebben mensen als jij het enorm moeilijk mee. Zo is het ook bij opvoeden van kinderen, die moet je ook grenzen geven waarin zij zich kunnen bewegen en ontplooien voor later. In een goed functionerende samenleving mag niemand een overheersende mening opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#309 |
Gouverneur
|
![]() Wij snappen niet wat jullie daar zo geweldig aan vinden, moet toch kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het leek me daar wel leuk. Moest het warmer geweest zijn, zou ik misschien wel meegedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig doet af en toe eens zot doen geen zeer.
![]() Laatst gewijzigd door rik47 : 13 mei 2005 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 13 mei 2005 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Blote pietjes in Brugge zou ook mooi geweest zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Gouverneur
|
![]() Het is een feit dat mensen als jij altijd gul zijn met etiketten als iemand het oneens is met je, en dat stoort me. Das gewoon vrije meningsuiting.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#320 | ||