![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de ACV vakbondsman Weltens heeft gezegd dat Vindevogel onvoorzichtig is geweest. Stop toch eens met die éénzijdige voorstelling van zaken. En als dat dan zo'n slecht bedrijf is dat iedereen uitbuit: waarom doet de rest van de 1500 mensen niet mee?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 15 juli 2005 om 18:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u dringend een herscholing nodig hebt als vakbondsmilitant. U spreekt taal van de jaren zeventig. U blijft sloganmatig redeneren. U moet ook wat bijlezen. ikadviseer het recente boek van Yves Leterme. Daar gaat u misschien een visie opdoen voor het jaar 2020 .[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 15 juli 2005 om 18:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De rechtbank zal wel oordelen over schadeclaims. Daarom moet de vakbond rechtspersoonlijkheid krijgen. Dan kunnen ze dit soort fratsen niet meer uithalen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 15 juli 2005 om 18:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat zij die niet nageleefd heeft, noch zeg ik dat ze dat ze die wel nageleefd heeft. Ik zie echter verscheidenen er sowieso van uitgaan dat zij wel juist zal zitten en de baas wel verkeerd, en dat is natuurlijk iets te simplistisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister
|
![]() Ondertussen heeft een rechter het stakend personeel ook al een dwangsom opgelegd van duizende €€ als ze nog langer passagiers en werkwilligen nie doorladen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() Even een vraagje: die Maria Vindevogel is dat dezelfde van tijdens de Sabena periode (zij was daar kuisvrouw) en die daaropvolgend een onafhankelijk partijtje oprichte met haar als enige kandidaat voor de verkiezingen van 2001 of 2002 ?.
Kan iemand dat nachecken svp ?.
![]() |
#309 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of mevr. Vindevoghel nu wel of niet een fout heeft begaan, in ieder geval is men zeer snel geweest om haar te ontslaan. In dien een andere, minder assertieve dame een gelijkaardige fout had begaan, dan zou er wellicht geen sprake zijn van ontslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gelukkig zijn er nog rechters in dit land met wat verstand in hun hoofd. Er volgt een dwangsom als de frivoliteiten en zottigheden van de vakbonden de reizigers hinderen. Die kwibus van het ACV zegt niet onder de indruk te zijn, alsof het er allemaal toe doet als hij onder de indruk van iets is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herinner me dit nog van op de Indymedia site in die tijd. Nu, hoe het precies gegaan is weet ik niet maar het zou me toch verwonderen dat haar bazen, wetende welk vlees ze in de kuip hebben, een lichtzinnige beslissing genomen hebben.
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt kapitaal tot stand? Door regelmatig mee te doen aan de Lotto? Van de bomen? U zegt het maar hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() het burgerlijkrechtse gepeupel wordt kennelijk nerveus en begint dan maar wat te schelden om hun inhoudelijke dorheid te verbergen.
wat een verschil met solidarnosc, die rustig en kalm blijft en inhoudelijk zeer sterk. nog op geen enkel moment aan het wankelen gebracht door de burgerlijken. maar dit terzijde. ga verder, mijne heren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |