![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Jong N-VA'er]
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 9 augustus 2005 om 14:10. |
|||||
![]() |
![]() |
#302 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=jan hyoens]
Citaat:
En hola, is De Morgen plots wel een goede krant? ![]() ![]() Jullie doen gewoon hetzelfde van wat jullie de politici verwijten, maar bent zelf geen klop beter![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 9 augustus 2005 om 14:12. |
|||||
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() [quote=Jong N-VA'er]
Citaat:
jongen, jij bent ofwel heel naïef ofwel een zuivere opportunist! Ik gun je het voordeel van de twijfel en zal maar het eerste denken! Ik hoop alleen dat je, na de ontgoochelingen die je nog te wachten staan, niet uit de beweging stapt uit walging voor de politiek want het kan ook anders! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#304 | |||||||||||
|
![]() [quote] [quote=Jong N-VA'er]
Citaat:
Zelfs dat niet? tja.... Citaat:
nu tussen ons: ik wou dat het waar was hoor...echt waar...maar dat zal jij helemaal niet snappen...ik neem je dat trouwens ook niet kwalijk hoor...ik lees: [size=4]JONG [/size]NVA...het is je vergeven vriend. Wie zei ook weer: als je als tiener geen communist bent heb je geen geweten maar als je het als dertiger nog bent heb je geen verstand. Citaat:
Lees eens goed wat je hier schrijft en schaam je dan diep...foei...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 augustus 2005 om 17:28. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#305 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, iemand van de firma waar mijn vader werkt is daar kandidaat, en die mens heeft punten waarmee hij de politieke wannabe's (en dat zijn ze hier echt wel, een stel amateurs) van het VB een neus zet hoor. Zelf is de man een tegenstander van Verhofstadt en Co, maar ja, die komt er natuurlijk niet graag voor uit. Maar soit, die man heeft dus goede punten qua vreemdelingenstandpunt, belastingsbeleid enzo...
Dat wou ik daarmee gezegd hebben. |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, waarom zou ik ooit communist moeten zijn? Omdat het IN is, in je schooltijd communistisch te denken en te dwepen met Ché Guevara? Sorry, maar aan zulke 'trends' -als je dat al zo kan noemen...- doe ik niet mee en heb ik ook nooit gedaan.
|
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gewetenloze dommekloot voel ik me perfect gelukkig.
![]() |
![]() |
#309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() het standpunt van het VB omtrent homo's en lesbokoppels is niet zo duidelijk op het eerste zicht
|
![]() |
![]() |
#311 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wie in zijn jeugd niet links is, heeft geen hart. Wie nadien niet rechts wordt, heeft geen verstand.'' Misschien bedoelt hij hetzelfde, al blijft dan nog de discussie of de communisten links zijn en of Hugo zelf de geschiedenis zal ingaan als een verstandig politicus.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 10 augustus 2005 om 10:58. |
|||||
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Voor ons is homosexualiteit een menselijk verschijnsel en dus geen politiek of maatschappelijk probleem. |
|
![]() |
![]() |
#313 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Ik neem aan dat u weet dat die betoging toch heeft plaatsgevonden, en dat zelfs de Poolse minister van Gelijke kansen Izabella Jaruga-Nowacka mee opstapte?)
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
![]() Omdat je geen dertiger meer bent of omdat je nog communist bent?
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#316 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Waar doet men dat? Is het toelaten van mensen die van elkaar houden en dit op een evenwaardige manier willen doen als anderen het belachelijk maken van een heteroseksuele samenlevingsvorm? Het probleem is, dat jij niet inziet dat homoseksualiteit dan ook compleet normaal, compleet menselijk is. Doet het er echt toe welk geslacht beide partners hebben als de hoofdzaak van een relatie - liefde - er is? Indien u hierop neen zegt, zegt dit veel meer over jijzelf en jouw eventuele relatie dan over mij, de homo's en hun relaties. [/quote] Samenvattend: het feit dat homosexuelen vroeger geweerd werden in de sociale omgang is al even afkeurenswaardig als de overdreven aandacht die men er momenteel aan besteedt. Voor ons is homosexualiteit een menselijk verschijnsel en dus geen politiek of maatschappelijk probleem.[/quote] Mag ik je erop wijzen dat er genoeg politologen (vooral dan feministische auteurs) menen te weten dat uitspraken over wat privé is ook politiek is? |
|
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Samenvattend: het feit dat homosexuelen vroeger geweerd werden in de sociale omgang is al even afkeurenswaardig als de overdreven aandacht die men er momenteel aan besteedt. Voor ons is homosexualiteit een menselijk verschijnsel en dus geen politiek of maatschappelijk probleem.[/quote] Mag ik je erop wijzen dat er genoeg politologen (vooral dan feministische auteurs) menen te weten dat uitspraken over wat privé is ook politiek is?[/quote] "abnormaal" wordt hier dan ook niet in de zin van geestelijk afwijkend gebruikt maar in de zin van afwijkend van de norm! Ik zie dus niet in wat er hier verkeerd aan is? |
|
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Of vindt je deze uitspraken correct: Vermits FDW anders praat dan alle andere politici is hij abnormaal; Het VB is een abnormale partij! Eigen Volk Eerst is een abnormale uitspraak! |
|
![]() |
![]() |
#319 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 12 augustus 2005 om 10:27. |
|||||
![]() |
![]() |