![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het 'complot" is ook duivels! Je wilt niet echt weten wat ze met ons doen, want als ik het je vertel en je en je accepteert het, ga je overgeven. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() Oh, heb jij overgegeven, Pindar?
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste is de tijdsbeleving van de "Aliens" (al is het wat ingewikkelder dan zomaar 'aliens") heel anders dan die van ons. Ze denken in veel langere tijdstermen dan wij doen en leven ook veel langer. De techniek duizenden jaren geleden was aardig ver gevorderd, en zo makkelijk schijnt het niet geweest te zijn. Soort oorlog tussen planeten. Nu is het makkelijker want ze manipuleren ons zo dat we ons vrijwillig naar de slachtbank laten leiden. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En Tobback zit mee in het complot! En toen de Belgische regering niet meer mee wilde doen dreigden ze over te stappen naar Luxemburg.. Maar ik heb ze door!
![]() |
![]() |
#308 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Shit. Oh Oh, Te laat. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2005 om 15:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister
|
![]() ok, nu ben ik het echt wel beu.
Ofwel maken we hier een verhaaltje-topic van ofwel sluiten we hier dit ding. Hopelijk weet iemand hier in godsnaam waar ik het over heb.
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn vakantie naar de holle kern van de aarde was trouwens zeer plezant. Wel warm daar, potverdekke...
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Sorry, kindjes, vandaag weinig tijd tot bijspijkering der jullie eenvoudige ende lineaire gedachtegangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tss. Onthaalmoederschap wordt zwaar onderschat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Individuals with Wernicke's aphasia may speak in long sentences that have no meaning, add unnecessary words, and even create new "words."
![]() |
![]() |
#314 |
Parlementslid
|
![]() Aan Firestone
Terug naar de Zuidpool HISTOIRE DES CARTES IMPOSSIBLES par Paul-Emile Victor … Toujours pour la Queen Maud Land, Mallery, poursuivant ses comparaisons, eut connaissance, entre autres, d’une carte du rivage continental antarctique établie par Peterman en 1954. Les correspondances ?* son avis étaient parfaites, sauf ?* un endroit : Pirî Reis indiquait deux baies, Peterman, de la terre ferme. Mallery posa le problème au Service hydrographique. Il avait si bien su alerter les techniciens le plus compétents que les Américains entreprirent des sondages sismiques de vérification ?* cet endroit. Et c’est la carte de Pirî Reis qui avait raison ! … |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me, Puud, maar wanneer ik de Piri Reis kaart vergelijk met de huidige kaarten, dan is de gelijkenis met Zuid-Amerika frappant, en deze met Antartica quasi-onbestaande.
Voor Zuid-Amerika volstaat één rotatie. Voor Antartica moet men allerlei totaal arbitraire aannames maken om tot een gelijkenis te komen. Ockham's scheermes indachtig lijkt me dan ook de Zuid-Amerika hypothes veel geloofwaardiger dan de Antartica-hypothese. En ik ben heus niet de enige die dat beweert. Maar ik geef toe dat de Antartica-hypothese veel sexier is, dat wel...
![]() |
#316 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We worden dus getreiterd door de NWO voor het vertier van die aliens?
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
En wie of wat zijn de lemmings?
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Minister
|
![]() Volgens mij heeft NWO enkel te maken met (de mensen achter) New USA.
Of zit ik er nu helemaal naast?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 2 augustus 2005 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||||||||||||
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de leidinggevende figuren zijn leden of marionetten van de NWO, bijvoorbeeld Bush enzo die lid is van Skull & Bones. Ik bedoel ... wie is een man als Bush voor die aliens of wat dan ook? Wat is zijn functie, positief of rol voor die aliens? En wat is de rol van de andere leidinggevende figuren, hoe legt de theorie dit uit? En waarom werd hij 'uitgekozen'? Weten de leidinggevende figuren trouwens zelf dat ze ook maar spilfiguren zijn in een groter geheel? Of dat ze functioneren voor 'hogeren' (de buitenaardse wezens). Citaat:
En waarom zouden wij eigenlijk niet mogen weten dat er een NWO bestaat? Citaat:
En met de omweg maken via de NWO en de andere mensen bedoel ik: Waarom komen die aliëns hier niet zelf leider spelen? Al onmiddellijk, vanaf de eerste seconde dat ze ons hebben geschapen? Ipv het via omwegen te doen ... nl. door andere, menselijke, leiders te gebruiken. Citaat:
Citaat:
Merci voor de uitleg! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 augustus 2005 om 18:23. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
Je maakt me nieuwsgierig. ![]()