![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#302 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#304 | |||||||||||||||||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Het is tegennatuurlijk, het is fout, het geeft problemen voor het kind... dat heb ik al honderd keer gehoord. Van de eerste twee walg ik als argumentatie, de derde is nooit bewezen (integendeel). Dus iets anders graag. 2. Ik wil idd wel eens een wetenschappelijke uitleg waarom homo's geen kinderen zouden mogen adopteren.... Citaat:
Citaat:
Ik ga nu eens een beetje dieper in op de seksualiteit. Weet jij waarom een vrouw een clitoris heeft ontwikkeld (als enige vrouwelijke zoogdier)? Omdat ze ook plezier zou hebben aan seks. Omdat ze ook zou kunnen klaarkomen. Weet je dat de vrouw het enige zoogdie is dat de mogelijkheid heeft om klaar te komen en genot te hebben aan seks. Voor de mens is seksualiteit wel degelijk meer dan gewoon kindjes kweken.... een mens heeft ook plezier aan seks, in tegenstelling tot 99,9% van de dieren. Maar ja, dat besef moet nog tot de Kerk als instituu doordringen.... Ik wl maar zeggen, de natuur die jij zo bewondert toont op diverse wijzen aan dat kindjes kweken zeker niet de enige reden is voor de mens om seks te hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 12 september 2005 om 15:23. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Waar het schoentje echter wél wringt (iedereen met gezond verstand beseft dat hopelijk toch), is dat op dat moment degene die niet als ouder gecatalogeerd staat niets meer te vertellen heeft over het kind.
![]() |
![]() |
#308 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
geloof je dat nu echt?volgens mij gaat het gewoon om het feit dat als één van beide ouders sterft de overgebleven ouder geen recht heeft het kind verder op te voeden!vind u dat normaal?laat ons eens zien hoe u zich zou voelen in zo'n geval? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#310 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
2. Ik hoef ook geen bekende verklaring voor holibi relaties... het bestaat. Maar het is niet omdat iets bestaat dat dit ook natuurlijk is. Bv broedermoord bestaat al lang, maar daarom toch niet de norm of zo ...natuurlijk! 3. Homo-seksualiteit is daarentegen wél een onnatuurlijk gebeuren. Maar d�*t zijn niet mijn zaken, voor mij doet iedereen wat zij/hij wil, als hij daarmee niemand anders kwaad doet. 4. Nu ga je toch ver uit de bocht: Heb ik gezegd dat seksualiteit alleen dient om kinderen "te kweken" (foei, lelijk door u gezegd!)? In welk tijdperk zit jij dan nog wel, dat jij de "kerk" en het christelijk geloof, dergelijke uitspraak, in de mond wil leggen? Minstens 60 jaar ten achter, of heb je nooit enige voorlichting gekregen? 5. En dergelijke onzin uitkramen om toch maar te kunnen beweren dat homo-seksualiteit niet on-natuurlijk zou zijn. Nog nooit het verschil in de anatomie van de beide sekse gezien? Zo, en niet anders heeft de natuur ... het gewild d�*t is toch overduidelijk. Alleen op die manier kunnen kinderen verwekt worden. Dus laat deze kinderen ook in d�*t milieu opgroeien en laat geen adoptie door holibi's toe. 6. Over samenlevingsvormeb? Ja, d�*t is een keuze die één mens kan maken. En zijn er toevallig kinderen uit een vorige relatie, geef hen dezelfde rechten, mij niet gelaten, maar maak er geen "instituut" van. Wil je als holibi samenleven, oké maar dan niet met de kinderen van anderen. Elk kind heeft RECHT op één vader en één moeder. (Kan ook niet anders!) Best heeft dit kind kontakt met, deze voor het kind, unieke personen. Ook d�*�*rom dient de wetgever te verbieden dat holibi's, kinderen van een ander heteropaar, kunnen adopteren. En kom nu niet af met echtscheidingen enz... of vindt jij ook dat de normaalste en natuurlijkste zaak van de wereld? Het gebeurt, momenteel heel gemakkelijk zelfs, maar getuigd dit dan van zoveel natuurlijkheden?
![]() |
![]() |
#311 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ( ik hoop dat 'gequote' me even niet kwalijk neemt dat ik in zijn/haar naam spreek )
Citaat:
Citaat:
? een relevant keuze voorstel ..... da's weer wat nieuws... je zal waarschijnlijk bedoelen of het argument voor die keuze relevant is/was het argument is dus duidelijk wél relevant ( zie 1ste stukje ) zelfs indien je Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus liever nog wat kinderen bijmaken en die dan ontrekken uit dat 'natuurlijke milieu' waar jullie toch zo graag mee zwaaien ? terwijl adoptie dit jjuist niet niet doet ...daar die kinderen reeds verwekt zijn en dat 'natuurlijk milieu' niet ( langer) hebben Citaat:
het homohuwelijk is reeds een feit hoor[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 12 september 2005 om 22:51. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en uiteraard geen problemen kent met onvruchtbaarheid ed ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nogmaals het tegendeel ( je weet wel.... die roze olifant in baan rond pluto achterna gezeten door die grijze muis ) moet zelfs niet bewezen worden ten tweede spreekt zowat elk wetenschappelijk onderzoek in het voordeel van dat tegendeel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ken jij een andere mogelijkheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat de mens als 'diersoort', en dan vooral het vrouwtje zo eigenzinnig is dat de natuur die clitoris maar voorzien heeft daar anders onze soort was uitgestorven ? awel... ik geef je 100% gelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mannen, ik stop met de discussie. Er worden geen redelijke argumenten gebruikt. Er wordt niet naar redelijke argumenten geluisterd. Als dat gebeurt heeft een discussie voor mij geen zin meer...
|
![]() |
![]() |