![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() de meeste arbeiders in rvt's zen student/vrijwilliger/...ect omda onze politiek GEEN geld heeft maar wel voor cia te laten landen te Deurne da gaat wel hmmm geen nationaal belangen voor eigen volk dus eerder INternationaal mé corrupte wets toepassing .
Eigenlijk zouden ze ieder1 die aan politiek deed mogen weigeren in zo'n opvang dan weten ze da eens WA dat vierde wereld armoede of HONGER betekent . Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moa vent toch!
Van u kunt ge toch ook moe worden hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over knelpunt beroepen en de cia staat er nu al.
Jongen jongen toch, zijde gij zot of zo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet met uw hoofd eens binnen lopen waar ze hersens een revisie geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit waarschijnlijk een sproeierke verstopt of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Mambo ga eens vissen AUB ik vraag het je lief
![]() kijk eens wa naar u eigen....restaurants ...knelpunt beroepen hmmm Oorspronkelijk bericht door Mambo Daar wat je wil doen. Bv restaurant of weet ik veel. Schrijf u desnoods een uurtje hier en daar in en doe de rest er zo. Je werkt dus stempel je niet en moet de rva niet komen zagen. En missen is menselijk Verder nog even sociaalerwijs dit nog : als ik schreef dat men BEWUST het woord knelpunt beroepen uitvond waar der nu illegalen met TIJDENLIJKE statuten werken zegt voldoende en ja GIJ moogt mij nu is zot verklaren maar leer dan eerst ZELF lezen & schrijven voor ge WIJST. *Zei die den eerste steen gooien zen zelf schuldig . |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och jongen toch knoop een tafellaken rond uw nek met een baksteen er aan en spring zelf in de vijver, kwibus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scheefgegroeide teennagel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wat is Uw probleem dan hé? Verzorgend=GEEN=GEEN subsidies van staat Veplegende=subsidies=subsidies van staat WIE MAAKT UW KL***N KNELPUNTBEROEPEN Hé Denk jij maar eens heel goed na voor je nog zo een stom antwoord geeft
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Misschien is beter van uwen troon stappen en wa aktief gaan solliciteren gelijk mij daar leertge van bij ; sociaal gezien dan é.
Verder nog dit voor iemand die huisdieren psychisch begeleid en gelijk krijgt van erkende artsen moet ik TOCH nen straffe EX-verzorgende zen en men vak goe kennen hé ...morja men vindt NIET de juiste personen of werk volk jaja zever. Men sollcitaties & die van anderen verdwijnen steeds ZEER raar vindt je ni maarja gij werkt misschien als assistent en zo dus denkt het beter te weten dan ik mé 15 jaar arbeids ervaring in verschillende regionen hmmm . Check toch zelf maar uw koppekeu is aub & thnx veurt complimentje kweet datge al tijdje op men kap zit (bemerkt men) en da leuk vindt...doe moh op ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat en niks anders! Omdat ze bij ons liever tot 12 uur in de middag in hun nest liggen te snurken dan zelf eens te gaan kijken!
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk éne mé een loon boven de 1000 € aan zenne smoel te lezen en te horen dat van scheef gegroeide nagel zullen we maar ni aanschouwen als zijnde gevloek zekerst of IK wordt WEER eens geband omda IK waarheid spreek - schrijf - ERVARING ... . MERCI king voor UW begrip en sociale bewust zijn & merci om mij een kanske te geven in dit debat maat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de avatars maken het soms verwarrend denk ik duncan. Het is duiveltje dat je moet bedanken denk ik
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk daar eens over na! Vandaag komt er niemand meer of hij moet verloren gelopen zijn. Tientallen bedrijven in dezelfde sector als ik hebben hun deuren al gesloten wegens gebrek aan mannen. Klanten zat, maar niemand die komt werken. Van al de andere bedrijven zitten ze soms met een ziekte verzuim (katers zeker) van 50 �* 60% . En u wilt opslag? HOE?
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
CORRECTIE - de vergrijsde cultuur is MINDER communicatief & ik heb hier een aantal gsm nummers beantwoord en bemerk NIETS dus GEEN werk ! Mensen die al 8 jaar poets personeel zoeken, rijp van leeftheid en behoorlijk onbeschoft in zake communicatie . Verder nog eventjes dit als DEELTIJDSE sta ik 7/7 op waavan 2 op de 5 NIET omdat ik moet werken dus die ander 5 sta ik wel op hé MAN ; dus ni in bedje tot s'middags. Men kot genoot - technieker voor servo enzo heeft voltijds statuut en weigerde vorige maand nog auto te poetsen ; ligt soms tot 8 �* 9 u in bed en MEESTAL om 16 u of 15u thuis ....soms ni . Heeft loon van 1200 en komt ni rond mama moet helpen , vriendjes enz...vindt ook geen lief LOGISCH zijn sociale ingesteldheid trekt op niets zoals VELE Antwerpenaren en das ni persoonlijk maar ik twijfel toch al mé al da scheef gegroeit materiaal en comentaar tgn iemand sociaal van aard hmmm . ONS volk zie ZO grijs dat ze denken da alles op papier braafjes correct verloopt bvb neem nu subsidies EN neen nadda jamais kloppen deze cijfers/arbeids indexeringen....interims...contracten....wetten die nageleeft worden ( ook SOCIAAL RECHT & WET)...bla bla bla Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb nog deze week met een directeur staan praten kanten tussen ninove en tollembeek. ZE SMEKEN ER ACHTER; U KAN DIRECT BEGINNEN!
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens tussen 8 en 17 uur en vertel het me dan nog eens!
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GIJ ZEVERT MAAR WAT, WANT IK WERK ALS VERZORGENDE IN EEN RUSTHUIS!WIE ZAL HET WETEN Hé BETWETER? Stop Uwe onzin over knelpuntberoepen!