![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
|
Zafio schreef:
> Waarom zou ik? Jij vervult die rol op prima wijze. Theo is al vele jaren een minderbegaafde geschifte trol die niet eens een fatsoenlijk bericht uit z'n klavier krijgt. Als je graag op die minkukeliaan reageert, ga je gang. Ik lees er al jaren gewoon over. Over een platgetrapte drol op straat trap je toch ook over? VHfc |
|
|
#302 |
|
|
yew betcha schreef:
> Thé brandt elke dag vele miljoenen hersencellen weg door de consumptie van > gevaarlijk snoepgoed. Ik begrijp de teneur van je bericht wel, waarvoor alle sympathie, maar mathematisch klopt er iets niet. Theo post al vele jaren met 2 hersencellen. Ik zie niet in waar hij die miljoenen zou halen om dagelijks te verbranden. En welke frontale kwab? Welke kwab sowieso? De Zwitserse kaas in z'n kop? VHfc |
|
|
#303 |
|
|
lexmaniac wrote:
> Zafio wrote: >> lexmaniac wrote: >>> Zafio wrote: >>>> lexmaniac wrote: >>>>> Dat arme Israël is zoo te beklagen... Stoute Hezbollah. >>>> Veel verder dan dit nietszeggende gewauwel kom je niet, zoveel is >>>> duidelijk. Ik had niets anders verwacht trouwens. >>> Ik heb jouw argumentatie in eenvoudiger woorden weergegeven. >>> Toen begreep je eindelijk zelf wat je eigenlijk geschreven had, en de >>> commentaar die je vervolgens op je eigen woorden gaf, was zeer >>> duidelijk. >> Plak nog maar eens een link met de veroordeling van het ex-VB. Dat is >> zowat het enige wat je aan kan. > > Ik zie dat je met je mond vol tanden staat. Waar blijft die link? -- Zafio |
|
|
#304 |
|
|
theo1610 wrote:
> On 8 Aug 2006 11:19:13 -0700, "ed" <[email protected]> wrote: > >> yew betcha schreef: >> >>> "ed" <[email protected]> schreef in bericht >>> >>>> Ik vind dat je wel ver gaat soms, yew. Vroeger was het een zekere >>>> bezorgdheid, nu zie ik alleen nog bespotting.. >>> Thé is zielig, hè? Hij verdient dit niet, zeker? >> Hij schijnt een veroordeling wegens het hebben van de verkeerde >> denkbeelden in ontvangst te hebben genomen. > > Veroordeeld wegens 9 'antisemitische' en 1 'racistische' uitlating, > gedaan op nl.politiek: 1500 piek boete en 4wkn vw met 2jr proeftijd. > > -- > > GW Bush --> reïncarnatie van Hitler :-(( > "Lievebeheersbeestjes" Dat verduidelijkt veel. -- Zafio |
|
|
#305 |
|
|
VHfc wrote:
> Zafio schreef: > >> Waarom zou ik? Jij vervult die rol op prima wijze. > > Theo is al vele jaren een minderbegaafde geschifte trol die niet eens > een fatsoenlijk bericht uit z'n klavier krijgt. Als je graag op die > minkukeliaan reageert, ga je gang. Ik lees er al jaren gewoon over. > Over een platgetrapte drol op straat trap je toch ook over? > > VHfc Ik moet nog veel leren blijkbaar. -- Zafio |
|
|
#306 |
|
|
On 8 Aug 2006 12:27:47 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote:
>Zafio schreef: > >> Waarom zou ik? Jij vervult die rol op prima wijze. > >Theo is al vele jaren een minderbegaafde geschifte trol die niet eens >een fatsoenlijk bericht uit z'n klavier krijgt. Als je graag op die >minkukeliaan reageert, ga je gang. Ik lees er al jaren gewoon over. Leugenaar. >Over een platgetrapte drol op straat trap je toch ook over? > >VHfc -- GW Bush --> reïncarnatie van Hitler :-(( "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#307 |
|
|
"Zafio" <[email protected]> schreef in bericht > Ik moet nog veel leren blijkbaar. De belangrijkste les is: de meesten vervelen zich. Zij hebben niets mee te delen. Noch hebben zij inzicht in welke materie dan ook. Niets te zeggen hebben, en dit voortdurend als onderwerp hebben. Daar komt het op neer. Thé is wat betreft de platworm van dit nieuwsgroepje. Heeft niks om handen. Stinkt de ganse dag in bed, gaat dan tv kijken en verhaalt dan in dit nieuwsgroepje de effecten van recent geconsumeerde televisiebeelden op zijn stoelgang. Dat doet hij al tien jaar, en hij zal het blijven doen tot hij dood gaat of vergeet hoe je zo'n ding ook al weer gebruikt, zo'n eh, kompjoeter. |
|
|
#308 |
|
|
yew betcha wrote:
> "Zafio" <[email protected]> schreef in bericht > >> Ik moet nog veel leren blijkbaar. > > De belangrijkste les is: de meesten vervelen zich. Zij hebben niets mee te > delen. Noch hebben zij inzicht in welke materie dan ook. Niets te zeggen > hebben, en dit voortdurend als onderwerp hebben. Daar komt het op neer. Niets te zeggen hebben en het er voortdurend over hebben lijkt me inderdaad een lullige bezigheid. > Thé is wat betreft de platworm van dit nieuwsgroepje. Heeft niks om handen. > Stinkt de ganse dag in bed, gaat dan tv kijken en verhaalt dan in dit > nieuwsgroepje de effecten van recent geconsumeerde televisiebeelden op zijn > stoelgang. Dat doet hij al tien jaar, en hij zal het blijven doen tot hij > dood gaat of vergeet hoe je zo'n ding ook al weer gebruikt, zo'n eh, > kompjoeter. Nou als ik door af en toe te replyen kan voorkomen dat de seniliteit voortijdig toeslaat bij Thè, kan dat misschien gelden als een daad van barmhartigheid. Ik ben van de slechtste niet zie je. -- Zafio |
|
|
#309 |
|
|
"Zafio" <[email protected]> schreef in bericht > Nou als ik door af en toe te replyen kan voorkomen dat de seniliteit > voortijdig toeslaat bij Thè, kan dat misschien gelden als een daad van > barmhartigheid. Ik ben van de slechtste niet zie je. Thé is blij met alle aandacht, ook die van mij. Verwacht echter geen zinvolle mededelingen. Waar je wel op kunt rekenen: anakoloeten, stoplappen, cliché's, nonsensicaal gebrom. |
|
|
#310 |
|
|
Vitae forma vocatur "yew betcha" <[email protected]>, die Tue, 8 Aug
2006 13:04:51 -0500, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"ed" <[email protected]> schreef in bericht > >> Ik vind dat je wel ver gaat soms, yew. Vroeger was het een zekere >> bezorgdheid, nu zie ik alleen nog bespotting.. > >Thé is zielig, hè? Hij verdient dit niet, zeker? > >Thé is passief-agressief. De volksmond spreekt ook wel over "een zeikerd". >De aanwezigheid van zeikerds worden alleen als niet hinderlijk ervaren, als >zij hun mond houden en zichzelf niet als obstakel opstellen. > Pas de honden-logica op zeikerds: "Ruik eraan: is het niet eet baar, is het niet neukbaar: pis er dan op" -- Fusti |