![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() On topic: bij de verdachten die zijn opgepakt heeft men oorlogswapens, explosieven en een bom gevonden. En het parket heeft gezegd geen verband te zien met politieke partijen. Het was dus niet zomaar een vervolging van mensen met extreem-rechtse ideeën om het VB zwart te maken hé. En het was ook hoogdringend. Wachten tot na de verkiezingen was dus geen optie.
Laatst gewijzigd door Edina : 7 september 2006 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dingetjes zoals de apartheid, de kkk, de arische droom vergeten? en antwoord jij eens op mijn vraag? "noem mij één volksnationalistische staat op?"
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DEMOOR heeft de............... aangevallen. De ............ hebben NIETS gedaan. ![]()
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Montenegro?
![]() |
#307 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel. Die demonisatie moest dienen om het succes van het beleid van Verhofstadt succesvol te kunnen afmeten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 september 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 7 september 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Montenegro misschien. Ontstaan door een referendum, hetgeen waar een bepaalde partij meent voor te zijn, maar als het puntje bij paaltje komt vlug zijn staart intrekt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom draait rechts nu zo rond de pot? Er werden bommen gevonden met opeisingsbrieven, oorlogswapens en
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom draait rechts nu zo rond de pot? Er werden bommen gevonden met opeisingsbrieven, oorlogswapens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom draait rechts nu zo rond de pot? Er werden bommen gevonden met opeisingsbrieven, oorlogswapens en er werden illegale opleidingen gehouden. Klinkt wel als een Vlaamse Al Qaeda afdeling voor rechts.
Het radio 1 nieuws vermeldde ook duidelijk dat de verdachten NIET partijgebonden waren. Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 september 2006 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() Ik denk dat het bijna onmogelijk zal zijn om banden met het VB te vinden. Reden is dat militairen nu wel op lijsten mogen staan van politieke partijen maar dat men de wet zo heeft gemaakt dat die militairen niet op de lijst van het VB kunnen staan of ze kunnen ze buiten gooien....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
't zal stil zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Minister-President
|
![]() Kalm blijven vl-nationalist.
Ik vind de berichtgeving echt wel vreemd... dat onderzoek loopt al 2 jaar en wonder boven wonder net voor de verkeizingentreed men op. Dus die militairen zijn al meer dan 2 jaar bezig met het plannen van hun aanslag... tsjonge toch. En ze begonnen die toevallig te plannen vanaf het moment dat onkelinckx en co in de ministerraad een actieplan tegen extreem-recht goedkeurden. Wie gelooft er hier nog in fabeltjes? ik ben blij dat crapuul van welke zijde dan ook gekortwiekt wordt. Maar dit is zo doorzichtig als maar zijn kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() Ik heb mij daar helemaal niet over uitgesproken, beste Knuppel. Leer lezen aub. In de rechtbank zal blijken wat er gebeurd is op basis van autopsie, getuigenverklaringen en reconstructie. Maar het is wel al duidelijk dat het niet over moord of doodslag gaat. Dat ontkennen is een aanfluiting van de rechtspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel of Dendermonde de draad van haar onderzoek over de bende van Niivel terug heeft opgenomen waar het zoveel jaar geleden MOEST beëindigen. ![]() Moesten ze daar nu echt mee wachten tot de verkiezingen in de daaropvolgende eeuw, waarbij op meerdere plaatsen het doorbreken van het CS wordt verwacht? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een aantal militairen met banden met b&h vlaanderen zijn opgepakt omdat ze illeale wapens en wat explosieven hadden en blijkbaar een paar aanslagjes wilden beramen bovendien worden er een hoop extreem-rechtse pamfletten gevonden de vb-ers zouden dit vanuit hun veiligheids-paranoia als eerste moeten toejuichen maar blijkbaar weren ze zich liever als een duivel in een wijwatervat en zien ze overal complotten leuk!
![]() |