![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#302 |
|
![]() Boek 'Politiek voor Dummies", pagina 6, 2e alinea (ISBN 978 3033 456-7):
Natuurlijk verschillen onze partijen op punten en partijstructuur. Ieder het zijne, nietwaar? Maar uiteindelijk zijn wij allen Belgen met maar één doel voor ogen; Het realiseren van één unitair land waarin alle communautaire problemen uit het verleden zijn opgelost. Daarom hebben wij besloten onze krachten te bundelen en een vergaande samenwerking aan te gaan. In plaatsen waar onze collega-partij opkomt zullen wij ze ondersteunen en zij zullen deze, omgekeerd, retourneren. Dit doen wij onder andere door het uitbrengen van een stemadvies maar wij stellen bijvoorbeeld ook ons administratief apparaat ter beschikking. In plaatsen waar wij samen opkomen gaan wij een lijstverbinding aan. Voor komende verkiezingen zijn wij nog aan het onderzoeken hoe wij onze wederzijdse kwaliteiten nog meer kunen combineren. Belgie één! Eenheid in verscheidenheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, met respect, maar uw inzet is een betere zaak waardig dan de BUB, of de Unie. Ik zie u nog weleens terechtkomen in een professionele partij. (Weliswaar als belgicist maar het zij u vergeven, u bent nog jong. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Burger
|
![]() Zijn er eigenlijk inhoudelijke verschillen tussen de BUB en de UNIE? Het enige wat ik ervan begrepen heb is dat een aantal leden uit onvrede uit de BUB stapten, omdat ze het oneens waren met de partijstructuur.
Ik moet overigens erkennen dat ik deze draad met een glimlach heb gelezen. Het is voor een buitenstaander best hilarisch om te zien hoe leden van twee gelijkgezinde partijen elkaar in de haren vliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de BUB toch een zootje ongeregeld met aan het 'hoofd' twee rasechte extremisten, zijnde Hans en zijn psychiatrisch geval van een rechterhand.
Man man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei, vogels zijn de vijand van de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 14 september 2006 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u gelooft dat BUB een status quo nastreeft, begrijpt u er nog minder van dan ik dacht. Spijtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() Allee kom, geef uw ideologie hier dan eens kort weer. En ik heb het dan wel degelijk over een ideologie, niet over leuzes als "België Unitair!" aangezien dat gewoon leeg staatsnationalisme is.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 14 september 2006 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Op basis van welk forumreglement werd hier gesnoeid? Hoe is het mogelijk dat Hans I hier als het ware eigenmachtig de censuurschaar mag hanteren.? Geef 'ns wat uitleg , Arnolleke...
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar stinken die partijstatuten nogal dat de bub ze ten allen prijze geheim wil houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie de bub-statuten echter hebben wil hoeft het maar via een pb-tje te vragen.
Ik heb ze namelijk opgeslagen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() Ah zo, voelde je misschien dat er onweer op komst was Knuppel? Oplette, ,i dat m'n jouw pc niet in beslag komt nemen hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
|
![]() Ach, die statuten. Ze blijven ze zelf citeren dus ze staan hier nog steeds:
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1972544&postcount=42 Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 14 september 2006 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |