![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Awel, Johan, het is te hopen, maar 't is te simpel om waar te zijn (niet specifiek in uw geval natuurlijk)...
Als men de problemen zo simpel kan oplossen, waarom dan geen zangfeesten tegen de handicaps, de zieken, de werkloosheid, de CO², het gebrek aan goedkope en goede huisvesting, enz?.., ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft niet want ik vond het sowieso al een hypocriete bedoening, maar ik vind het wel hillarisch dat al de rechtse 'democraten' nu plots gaan zitten kakken omdat er eens een concert werd georganiseerd. Waar is de vrije meningsuiting nu? Niemand heeft u verplicht er naartoe te gaan.
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar geen problemen mee, hoor... Integendeel, hoe meer verdraagzaamheid hoe beter natuurlijk... Maar met iets dat er te vingerdik op ligt, bereikt men meestal het tegenovergestelde van wat men verhoopte... Of denkt U echt dat 'onze wereld' sinds zondag verdraagzamer geworden is? ![]() Ik vrees dat men enkel meer verferemansd wordt... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 oktober 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een prachtige omschrijving van de polarisatie die er enkel door toeneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Burgemeester
|
![]() Ik vraag me soms af "wat" we nu zo specifiek moeten verdragen?
Dat ze op onze neus kloppen op de hoek van de straat? De stijging in de criminaliteit? De zakkenvullerij van de politici? De fraude van Flahaut en Onkelinkx? Het terrorisme? Wat is dat toch een gelul van "verdraagzaamheid"? Vergelijkende studies hebben trouwens uitgewezen dat de Vlaming niet onverdraagzamer is dan een andere Europeaan, so what is the problem?
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de dag daarop begon je meteen over het anti-Vlaams belang te spreken. Invloed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor. Een mens kan zowel tegen het antivlaams belang zijn als tegen de purperen klucht.
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of ook: ik ben wellicht de meest verzuurde mens op aarde
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn vraag sloeg overduidelijk op dit: "Vergelijkende studies hebben trouwens uitgewezen dat de Vlaming niet onverdraagzamer is dan een andere Europeaan, so what is the problem?" Laatst gewijzigd door dejohan : 5 oktober 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |