![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
| Bekijk resultaten enquête: Heeft 0110 invloed op uw stemgedrag? | |||
| Ja, ik stem nu voor het VB |
|
25 | 20,66% |
| Ja, het VB heeft mijn stem verloren |
|
7 | 5,79% |
| Keuze was al gemaakt voor 0110 werd aangekondigd |
|
89 | 73,55% |
| Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En hoeveel debielen negeren de veelvuldig herhaalde berichten niet waarin klaar en duidelijk werd gesteld dat 0110 niet alleen ging over de eventuele onverdraagzaamheid van het Blok, maar over ALLE onverdraagzaamheid, of het nu van blokkers, moslims, eskimo's of bomma's in bikini's komt? Laatst gewijzigd door dejohan : 4 oktober 2006 om 20:20. |
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Allez, eigenlijk is het een concert om mijn liefde voor de SP.A te vieren, maar da's maar mijn mening hé, ik ben maar degene die het spel in gang steekt, wie eraan meedoet mag ook vinden dat het gaat over liefde voor iedereen en alles.
|
|
|
#303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niets ontsnapt aan uw haat. Zelf Christus niet. Proficiat!
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Vreemdeling
|
Het hoogtepunt van het brusselse concert.
Lange JOJO met " Jef, un petit verre on a soif ", daar ging het publiek werkelijk uit de bol. |
|
|
|
|
#306 |
|
Schepen
|
Om een of andere reden wantrouwen vele mensen politiekers die vanaf het spreekgestoelte donderpreken houden. Een stijl die getuigt van weinig respect en vooralsnog vooral bij het VB te vinden is. Mensen die van donderpreken houden, zullen altijd een minderheid blijven.
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
daarvoor moet je geen debiel zijn... enkel "links en democraat"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het regenwater smaakte naar niks....
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nog een leuke. Kan het niet laten. Hoeveel randdebielen ontkennen dat de 16-jarige zwangere dochter van opperblokwatcher Coeman gisteren gemolesteerd is door enkele allochtonen. Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 01:31. |
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zeg nergens dat de Lotto geen overheidsinstelling is. Ik zeg enkel dat de mensen die denken dat er via de Lotto belastingsgeld naar 0110 gaat randdebielen zijn. Is het nu zo moeilijk te snappen? Er stroomt geen belastingsgeld naar de Lotto want die is meer dan zelfbedruipend, ergo, er stroomt geen belastingsgeld naar 0110. Punt. |
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar een politiek evenement organiseren, vindt ik nu eens stom. En mag volgens mij worden aangeklaagt. het gebeurt eveneens met de centen van degene waartegen het georganiseerd wordt. dat vindt ik nu eens hééél stom! |
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
dus gaat er maar vanuit dat er maar één Jezus WAS! Of er zitten er nog in get gislain in Gent. |
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 15:26. |
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo kan men ook de nationale bank een bedrijf noemen, temeer daar dit beursgenoteerd is. Alleen, als de aandeelhouders hun rechtmatig deel opeisen, is het ineens wel een semloverheidsinstelling, dat naar eigen zeggen louter door zijn monopolieposite winsten maakt, en alzo vinden ze het logisch dat deze winsten worden doorgestort naar de staat. De loterij stort zijn winsten dan niet door naar de staat, maar sponsert er evenementen mee, die het volk moeten brainwashen, tot meerdere eer en glorie van het establisment (zoals daar zijn het brabaconnespotje, het vergane tv-programma sam, het 0110 evenement...). Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 15:27. |
|
|
|