![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gewoonlijk - ik vermoed dat er van telepathie sprake is - verklaar ik zelf iets eerst en wordt het een uur of twee later geplaatst op de VB site. Hartverwarmend moet ik zeggen. Ik moet daar eens gaan solliciteren denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
|
|
|
|
#302 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik weet dat het VB dit graag verzwijgt, maar het heeft wel degelijk de negationismewet mee goedgekeurd. Tot grote ontevredenheid van haar achterban. Vraag het maar eens aan Filip ofzo. De realiteit zal pijnlijk zijn.
En wat dacht je nu? Dat het VB tegen stemde bij alle wetten? En indien dat de werkelijkheid was (quod non) zou je dat dan nog eens OK vinden ook!!! Zielig hoor... |
|
|
|
|
#303 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
|
Citaat:
Of bedoel je dat het leugens zijn dat ik al meer met criminaliteit in aanraking ben gekomen dan de gemiddelde VB-kiezer? Dacht je nu echt dat slachtoffer worden van criminaliteit voorbehouden is voor VB-kiezers? Naïeveling! Ze hebben al eens ingebroken bij mij thuis toen ik lag te slapen, de autoruit van mijn wagen is al eens kapot geslagen om er iets uit te pikken, mijn portefeuille en fiets zijn al meermaals gestolen en dan zijn er nog andere feiten die te persoonlijk zijn om aan jouw neus te hangen. Verre van plezierig, maar toch voel ik mij niet onveilig of bedreigd. Maar ik zal dat wel allemaal gedroomd hebben zeker? Laatst gewijzigd door Edina : 13 oktober 2006 om 12:54. |
|
|
|
|
|
#305 | |
|
|
Heb jij ook argumenten of bewijzen? Of is de beschuldiging van leugens het enige verweer dat je hebt.
Kijk bijvoorbeeld eens hier. Een citaat: Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 13 oktober 2006 om 13:04. |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
Op de Meir is er een vreemdeling gras tussen de dals aan plukken.
Burgemeester Patrick Janssens komt voorbij en ziet de man bezig. Wat zijt gij aan 't doen beste man?,vraagt hij. Waarop de man zegt: Ikke gras ete, anders ikke dood van den hoenger. Dat is toch geen doen ,zegt hij. Janssens schiet in z'n portefeuille en geeft de arme man 20 Euro en... ga maar op 't hoekske ,in 't restaurant goed eten. De arme man schiet gretig het restaurant binnen. Een week later zit hij weer gras te plukken op de Meir. De Winter komt voorbij en vraagt aan de vreemdeling wat hij aan 't doen is. De arme man zegt: Ikke gras ete, anders ikke dood van den hoenger. Dat is toch geen doen, oppert De Winter. Hij schiet in z'n portefeuille en geeft de man trots 1 Euro De arme man kijkt vragend. Waarop De Winter zegt; allee manneke dat is voor den tram. Op Linkeroever staat het gras 1 meter hoog. |
|
|
|
|
#307 |
|
|
Wat een goeie grap.
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=63125 __________________ BRAVO ANTWERPEN Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2006 om 21:15. |
|
|
|
|
|
#309 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#310 |
|
Vreemdeling
|
Mss moeten we er voor jou een tekeningtje bijmaken, denk je dat zijn (en die van de andere vlott kandidaten) enkel en allen van vlotters komen? Je weet toch dat je op namen kan stemmen zoveel je wil? Waarom zouden VB'ers geen naamstem aan Coveliers gunnen? Ik ben ervan overtuigd dat hij een heel deel van VB'ers gehaald heeft.
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men is het eens met de volgorde of men is het niet. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Vreemdeling
|
Awel dat ben ik met u eens en dan zijn deze zinloze discusies afgelopen. Tenslotte maakt het niet uit , destemmen zijn er en daarmee basta.
Laatst gewijzigd door zuldere : 14 oktober 2006 om 00:35. |
|
|
|
|
#314 |
|
Minister
|
We zien dus nu de voordelen in van al dieallochtonen. Ze stemmen op de juiste partijen en ze kunnen de voorposters de baas. Misschien is het dan toch tijd voor een burgeroorlog. Voor een vrij en onafhankelijk Antwerpen! Ten aanval
|
|
|
|
|
#315 |
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#317 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Lang geleden dat ik nog zulke onzin gehoord heb... Meneer bobke is geen democraat?
|
|
|
#318 |
|
Parlementsvoorzitter
|
En ze lachen om uw naïviteit...
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mogen we ook van u vernemen wat uw argumenten zijn om iets als onzin af te doen en uzelf tot enige democraat uit te roepen ? Leg ons ook eens uit wat de zin van meerdere voorkeurstemmen is. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Banneling
|
filip is een goede gast.hij is voor betere dingen bestemd dan burgemeester van antwerpen
|
|
|