![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt homoseksuele voorkeur dus niet echt tellen of registreren. Dan kunnen we dit toch maar moeilijk als betrouwbare bron gaan gebruiken hé?! Enfin, ik zou dit toch niet doen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 26 november 2006 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind mijn redenatie, om te komen wat normaal is en wat afwijkend, een stukje sterker. Elk levend wezen heeft ergens de wil om te overleven. Meer nog; om zich voort te planten en zo zijn genen door te geven aan zijn nageslacht. Al duizenden jaren. Daartoe heeft hij een parner nodig van het ander geslacht. Dit vind ik volkomen natuurlijk. Maar wanneer iemand deze instinctieve behoeften bevredigd wil zien met iemand van hetzelfde geslacht, dan klopt er iets niet. Dat vind ik afwijkend gedrag. Omdat het afwijkt van wat normaal gebeurt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2006 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister
|
![]() Qua foutenmarge zegt dat veel zoniet alles over de qualiteit van de gevoerde onderzoeken. Het argument dat er nog een hoop meer zijn die het verzwijgen trekt erg op het herlezen van de resultaten in functie van de gewenste uitkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister
|
![]() M.a.w alle hetero's die onvruchtbaar zijn, kinderloos wensen te blijven, en desondanks toch van hun seksleven en liefde genieten zijn per definitie abnormaal? Welke heilige pus beschouwt uberhaupt wat normaal en abnormaal is feitelijk? En kom a.u.b. niet te snel af met het gedrag van dieren om iets over de mens te zeggen. Dank u.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 26 november 2006 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister
|
![]() Infanticide komt ook dikwijls voor in de natuur. Zelfs bij de menselijke soort is het zo dat een kind met een stiefvader meer risico loopt dan een kind dat bij zijn natuurlijke vader woont. Het is al dikwijls aangevoerd dat dit gewoon deel uitmaakt van de menselijke natuur. Gaat u het dan ook normaal noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog. Al was heel de wereld homosexueel uitgezonderd jij en ik, zouden wij dan afwijkend gedrag vertonen? Normaal gedrag of afwijkend gedrag, heeft niks met het aantal gevallen te maken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=188 Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 november 2006 om 22:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Bon, welke heilige pus beschouwt er uberhaupt wat normaal en abnormaal is feitelijk?
![]() |
#313 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Per slot van rekening was ik eerst. Ook bedankt. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
Nog andere soorten bestaan slechts uit een enkel geslacht (de Cnemophoridae kennen enkel vrouwtjes, die 'lesbische seks' nodig hebben om een eisprong te bewerkstelligen. En tot slot zijn er nog vissen waarbij, bij de dood van het mannetje het oudste vrouwtje van geslacht verandert! Boink, transseksueel, die vissen!
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 november 2006 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() Omdat, in het geval van mensen, dit een uiting is van liefde genegenheid en lust. Toevallig de grootste motivaties voor seks.
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit vind ik volkomen natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 26 november 2006 om 22:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik sta nog steeds achter de bekende uitspraak: You're either straight or not. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |