![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook is het agressief imago van het VB gemilderd en wordt er veel eerlijker mee omgegaan. Dus ook daar geen man overboord. Dat er geen 'fatsoenlijke brede volkspartij' is gekomen, tja, ik denk niet dat er veel mensen dat verwachtten. Feit is dat het VB op korte termijn ietsje zal verliezen. De vrt zal zich uitleven met een pyrrusoverwinning. Op lange termijn zal het VB blijven 'winnen'. Ik zie LDD trouwens geen 3 verkiezingen meegaan.
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De algemene desinformatie en de mediamanipulatie moeten worden bestreden. Volksgenoten moeten worden bewustgemaakt, geschoold, gevormd, getraind. Ons volk heeft profeten, politieke soldaten en kunstenaars nodig in plaats van conformisten, yuppies en ondernemers. De nationalisten moeten zich op Europees vlak verenigen en verzoenen. Segregatie op korte termijn en remigratie op lange termijn zijn mogelijk door goede internationale betrekkingen met de thuislanden en met de hier aanwezige vreemdelingen te onderhouden. Vermenging is de doodsteek voor een volk en zolang er geen massale vermenging is, is er hoop. Polarisen, wij-zij-denken, haatzaaien werken averechts voor Europa en dat is precies wat de strategen van het Pentagon en de Knesset willen.
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goed genoeg voor die Irakezen, maar toch niet voor ons superieur volkske, hé, John ? Neen neen, wij Vlamingen, wij zijn wij voor 'iets groots' voorbestemd, met de laarsjes stampend en de vlaggetjes zwaaiend achter een Grote Leider aan marcheren, dat is wat wij 'in het diepst van ons gedachten' eigenlijk willen, wij. Allez, sommigen onder ons toch. De anderen zijn (uiteraard) 'volksverraders'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens op een zeepkist staan, herhaal deze tekst tien maal op de grote markt van SInt-Niklaas, liefst op een donderdag. Je gaat succes hebben! Opgelet voor witte wagens met blauwe zwaailichten: het zijn gratis taxi's voor de grote volksleider! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister-President
|
![]() Het volgende plaatste in op de website van JV eind januari:
"Jurgen Verstrepen suggereert dat Morel zich voor de kar van Vanhecke laat spannen in diens strijd tegen Filip Dewinter." Jurgen beseft vermoedelijk niet eens hoeveel gelijk hij heeft, maar ondervond het nu wel zelf aan den lijve. Al jaren zeg ik dat "freedom of speeche" en inspraak in het Blok een aanfluiting en bespotting zijn van deze begrippen. Heb nooit begrepen dat Jurgen zich in het spinnenweb heeft laten vangen. Dedecker weet beter, de vent zou er doodongelukkig zijn. Daarom zijn twijfels. Hopelijk voor hem wint het gezonde verstand van politieke overwegingen. Geplaatst door: Lucien Decoorne | 23 januari 2007 om 19:39 Nog iets: Jurgen moet zich toch vragen stellen als hij nu ziet welk triest volkje (zie de reacties) hij vertegenwoordigde. Noteer ook dat hij Führer Vanhecke met de vinger wijst, iets wat ik hier al jaren zeg. We gaan in de toekomst nog hard lachen bij het zien van de afgang van de zovele dwaze uilskuikens-blatende schapen op dit forum... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Zij zijn zo sympathiek tegenover hun dode mensen (hun slachtoffers naar het schijnt) �* la Tastenoye, die ze voor zotte zatlap naar de hemel wensten (hemel?). Kijk eens hoe tof ze nu over Verstrepen gaan doen. Kijk binnenkort eens hoe ze mekaar de strot zullen afbijten als hun afgang steeds naderbij komt... We gaan GIEREN! Wat de schapen hier op het forum betreft: die zijn na de vorige verkiezingen (wacht tot na oktober) heel zacht aan het fluiten in het toenemende donker. Ze worden steeds minder onverschrokken en bibberen zachtjes bij het zien dat ze, net als hun collaborerende voorgangers, weer eens door hun eigen dwaasheid achter de verkeerde zijn gaan lopen. HILARISCH ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 april 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht dat ik heb gepost op een blog van een VB'er...
Citaat:
@frietenbakker en Feremans... get a life.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 april 2007 om 20:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Jazeker, het Vlaams Belang dreigde stemmen te verliezen door dat de basisbeginselen constant in twijfel werden getrokken, doordat er geen duidelijk programma weer was. Je verwijst naar 2004, maar dat was een uitzonderlijk jaar. Het regime had via het Hof van Beroep de partij in facto buiten de wet gesteld en er waren er ook die stemden uit sympathie op de partij. Ook het migrantenstemrecht en het paarse wanbestuur waren een belangrijke aanleiding.
De groei van Vlaams Belang zal stagneren, zowieso. Ik heb liever dat de partij stagneert met een duidelijk programma: Vlaams volksnationalisme, ethisch conservatisme en een corporatistische gecorrigeerde economie. Ikzelf ga in deze drie nog veel verder dan de partij. Maar ik zou al zeer tevreden zijn moest de partij opnieuw deze waarden nadrukkelijk naar voor brengen. Met klaar en duidelijke standpunten. Voorzitter Frank Vanhecke is fors gestegen in mijn achting. Hij is de juiste man op de juiste plaats. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 april 2007 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Prachtige post, Jazeker. (Ik ben trouwens benieuwd naar het antwoord dat je krijgt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez bakker des frites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat de gematigde VB'er hier amper komt. De schreeuwers die het in 2004 over de daken schreeuwden dat het Vlaams Belang een brede volkspartij was en die in 2006 ineens besloten dat het tijd was om de koets te keren... die dan weer wel. Met weinig argumenten trouwens. "paarse duikboot" lijkt me eerder een Filip De Man boutade dan iets wat ieder en elk van hen onafhankelijk hebben uitgevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Als je dit forum bedoelt moet ik je tegenspreken. Ik kan er toch wel minimaal een stuk of vijf opnoemen. Eigenlijk heb ik juist door de gematigde VB-ers begrip en inzicht gekregen in de redenen om VB te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het VB heeft geleidelijk aan zich laten verleiden door types �* la Vangaever en anderen (waaronder Verstrepen) die een nationalistische discours aan een ultraliberaal discours wilden koppelen. De werkman moet wel gepaaid worden met sloganeske taal : de zondebok is de vreemde en den waal, terwijl de echte oorzaak van veel problemen in onze huidige samenleving het ongebreidelde en ongecorrigeerde kapitalistische systeem is, dat de mens , een regio en zelfs een volk enkel als productiefactor ziet die makkelijk ingeruild kan worden. massale "werk"immigratie is daar uiteraard aan verbonden. goedkope polen en indiërs ipv Vlaamse loodgieters en informatici, dat spreekt voor zich. en ja ook de zionisten hebben een "putsch" willen plegen binnen het VB, met hun "bonus" (=steun voor het burgemeesterschap in Antwerpen) als lokmiddel. Uiteraard hebben ze daar geen invloed op gehad en steunt het joods forum zelfs de huidige rechtsprocedure om het Vb financieel droog te leggen ![]() ![]() ![]() het is fijn om te zien dat ze dit keer hun slag niet hebben thuis gehaald. Ja, ik moet toegeven dat er binnen het VB consequente en pientere kerels zitten die zich niet voor de kar laten spannen van anderen.en zeker niet voor zionisten ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 april 2007 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() Jazeker, je lijkt te vergeten dat niet het VB een zuivering uitvoerde maar het de liberalen zijn die een zuivere liberale partij willen.