![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga echter geen namen meegeven,aan niemand niet.Zolang ik er geen toestemming voor heb doe ik dit niet,nogal logisch ook denk ik?Het is niet aan ons om deze zomaar hun naam te gaan meegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Het toont aan dat mensen zoals u er dus geen moer vanaf weten.
Niemand in het vb heeft problemen met deze mensen. Jorg haider was blijkbaar ook homo en pim fortyuin en haalde toch wel veel stemmen van rechtsen,mss niet van die kleine groep skinheads ofzo maar wel van veel rechtsen. Dat homo zijnde is nu ook wel niet het belangrijkste dat er is he. Het zijn de punten die ze aanhalen en hetgeen ze willen doen die veel belangrijker zijn. Geen probleem mee om met mensen als fortyuin samen te werken. Dat je niet op alle punten dezelfde mening deelt,tja,ik moet nog de eerste persoon tegen komen die op alle vlakken dezelfde mening of smaak heeft zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al was het maar om al die slinksen een neus te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in mijn gemeente kwamen we de eerste keer op mee de gemeenteraadsverkiezingen; ook bij ons is er echte haat tegen ons terwijl wij eerlijk zijn en geen vuiligheden naar andere spuwen enz... In al die tijd hebben wij nog niemand aangevallen of wat dan ook.(ik spreek wel over in mijn gemeente). Wat kreeg ik opeens te horen; mensen die tegen mij kwamen zeggen waarom het vb de pensioenen wil afschaffen??Ik viel al helemaal op mijn gat om zoiets te horen wat das een dikke vette leugen maar zo zie je maar,er heeft iemand die ons niet afkan dat verhaaltje gelanceerd en mensen geloven het dan ook terwijl het langs geen kanten klopt. Alles is dus goed om ons stemmen af te nemen. Wat mensen ook niet weten is is dat hetgeen wat dat verhaaltje dus betreft al helemaal niks te maken heeft met gemeenteraadsverkiezingen. ps;echte homo's zijn tegen die gayparade hoor. Velen zijn trouwens geen homo's maar nichten zoals ze zeggen.Een homo is niet persee roze ![]() Mensen die op die gayparade exht zo extreem gekleed lopen zijn nichten voor mij,perverten,geen homo's(geen echte althans). Ik ken homo's in een cd winkel in gent,ik vind dat hele toffe kerels,geen problemen mee. Weet je wat jullie fout is;jullie scheren allen over dezelfde kam en u kent mij niet. Ik heb er idd zo mijn bedenkingen wel bij maar das allemaal iets waar ik niet zo van wakker lig behalve op enkele puntjes na. Laatst gewijzigd door Marlboro : 19 november 2009 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#311 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een beetje teveel op blokbuster gezeten zekers. Daar is veel van die achterlijke onzin ontstaan, toen den baas zen dochter aangerand was door vreemdelingen zijn ze maar gestopt met blokbuster.
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Zoveel haat dat ze zelfs niet voor rede vatbaar zijn.
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is wel hij die anderen perverten noemt.
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind dat wie gelijke plichten heeft, ook gelijke rechten moet krijgen. Als je holebi's een aantal rechten wil ontzeggen, dan moet je ons ook van een aantal plichten ontslaan. Vrijstelling van elke vorm van belastingen of zo... ![]() Draai of keer het zoals je wil, het VB wil holebi's omwille van hun seksuele voorkeur een aantal rechten ontzeggen die vanzelfsprekend zijn voor hetero's (zich dan nog baserend op argumenten die totaal geen steek houden zoals dat holebi's ook scheiden) Hoe noemt men zoiets alweer? Ah, ja, "discriminatie"... Zijn er zo nog rechten die VB wil ontzeggen aan holebi's? Ik herinner me dat het VB zich fel kantte tegen de subsidiëring van holebi-verenigingen die holebi's die het moeilijk hebben met hun zelfaanvaarding of die worden buiten gesmeten door hun homofobe ouders op vangen. Tegen verenigingen met dezelfde doelstellingen (opvang en begeleiding) maar met een andere doelgroep (vb vrouwen...) heeft het VB niets. Het VB kant zich tegen elke campagne die oproept tot meer begrip voor holebi's, maar nooit tegen een campagne die op roept tot meer begrip voor gelijk welk andere doelgroep... En zo kan ik nog een heleboel dingen op noemen waar het VB tegen is, als het over holebi's gaat, maar er geen problemen heeft met gelijkaardige zaken met betrekking tot hetero's. Maar dan hebben ze niets tegen holebi's, hoor... ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 november 2009 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vriend van Haider had een belangrijke functie in zijn partij, maar toen bleek dat die (vanzelfsprekend) ook homo was, werd die gewoon langs de kant gezet. Alsof al die kwaliteiten die hij had er plots weg vielen toen bleek dat hij homo was. Homo zijn is inderdaad niet het belangrijkste, maar voor sommigen blijkbaar wel belangrijk genoeg om homo's gewoon langs de kant te schuiven of bepaalde mensenrechten te ontzeggen. Vraagje, zijn er in het VB holebi's die gehuwd zijn (met iemand van hetzelfde geslacht)? Of worden die na hun huwelijk buiten gebonjourd (wegens het voeten treden van de VB-standpunten)?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meneer is blijkbaar een expert op vlak van "echte homo's" en "onechte homo's" uit elkaar te houden. Proficiat, u bent daar sterker in dan ik, maar misschien ben ik dan ook geen "echte homo". Over mensen over dezelfde kam scheren, daar is het VB wel het mooie schoolvoorbeeld van. 25.000 deelnemers aan de gaypride, waarvan nog geen 500 "extreem gekleed" gaan (kom de volgende keer maar zelf helpen tellen als je mij niet geloofd). Maar die 24.500 anderen (die heel gewoon gekleed lopen) worden door het VB wel allemaal over dezelfde kam geschoren als die 2 % "nichten", want het VB kant zich tegen de volledige gay pride, niet enkel tegen die 2 % "extremen". Weet je waar "gewoon geklede" holebi's tegen zijn? Niet per se die 500 bizar geklede mensen op de gay pride, maar op de sensationele berichtgeving in de media. Die bizar geklede mensen mogen gerust even in beeld komen, maar dan in verhouding met het totaal, dus ook de "gewoon geklede" holebi's tonen, en de (hetero-)ouders van holebi's, en onze heterosympatisanten die wel vinden dat holebi's volwaardige burgers zijn en vinden dat wie gelijke plichten heeft ook gelijke rechten moet krijgen. Wat moeten we dan zeggen over het VB, waar ook misschien ook maar 2 % neonazi's en skinheads tussen zitten? Mogen we de hele VB ook over dezelfde kam scheren met die 2 % "extremen", zoals het VB doet met iedereen die op komt voor gelijke kansen en rechten voor holebi's?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 november 2009 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() Dat is waar, maar perversiteit is weer zo een relatief begrip he.
Voor mij zijn homo's en lesbiennes niet pervers, het is gewoon hun natuur, maar er lopen 25 000 mensen in zo een parade, en wat laten ze zien op tv de meest gewaagde praalwagens, als ik dan zie hoe sommigen zich gedragen op die wagens heb ik ook zo men bedenkingen. Dat is wel een kleine minderheid. Door mijn beroep heb ik veel homo's leren kennen (vooral kelners) en de meeste vonden toch ook dat het hen in een slecht daglicht plaatste. Die zogenaamde fienen heb ik in onze wereld niet ontmoet, de mannen die ik kende waren zeer verzorgde types met heel goede manieren waaraan je bijna niet zag dat het homo's waren.
![]() |
#318 |
Gouverneur
|
![]() Nu is het de bedoeling dat iemand "nee" antwoordt en jij dan vernietigend uit de hoek kan komen. Helaas: ook ik deel de mening dat die hele Gay Parade onnodig/wansmakelijk is, en vind ook wat in die afbeelding staat onnodig.
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, en wat nu ?
![]() |
#320 |
|
![]() Misschien proberen te snappen dat er mensen zijn die niet akkoord zijn met "een alles moet kunnen maatschappij".
![]()