![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als TommyMax2 kritiek heeft op "de meeste afgevaardigden" en op Herwig Jorissen, is er geen vuiltje aan de lucht.
Maar van zodra ik ook maar een spikkeltje kritiek geef op Luc Cortebeeck en diens knuppelpolitiek ten aanzien van het VBO, wordt ik direct voor anti-syndicalist uitgescholden... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Staatssecretaris
|
![]() Goed gezegd en je mag ook niet vergeten dat er vorig jaar maar 1000 mensen waren op de Yzerbedevaart, dus een verdubbeling met 450 procent mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Staatssecretaris
|
![]() *Omdat de splitsing van Belgie nog nooit zo dicht bij was.
*Omdat volgens peilingen in de kranten de meerderheid van de Vlamingen al voor soevereniteit kiest. *Om een tegengewicht te hebben tegen de ijzerbedevaart en de wake in totaal +9000 bezoekers. * Om te tonen dat er nog mensen uit hun luie zetel willen komen om deze 'onstaat' te verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alé jullie moeten nog iets bereiken e, voor de rest maakt het niets uit, heel dat nationalistisch verhaaltje of ze zijn verknocht aan Belgie (maar ik weet niet of dat zo'n relevant gegeven is in Vlaanderen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waar zie jij ons de vakbond in twee splitsen? De vakbond moet zelf maar beslissen wat ze doet. Voor Stalinisten is dat natuurlijk een moeilijk concept eh, vrijheid voor de vakbonden.
Als syndicalist ben ik erg voor vakbondsdemocratie. Pelgrim suggereert hier dus een internationale vakbondsstructuur. Eindelijk het licht gezien? Over de mobilisatiekracht zou ik niet klagen als vakbond, 100 000 in Brussel naast een quasi algemene staking... Ik zeg niet dat jullie ongevaarlijk zijn. Ik ben me bewust van het gevaar dat uitgaat van de nationalisten. Niet dat vlaanderen morgen onafhankelijk zal zijn, maar de geesten zullen jullie wel kunnen vergiftigen met haat en onbegrip voor "franstaligen". En het zijn dan niet de "rijken die vlaanderen komen verfransen" of het "franstalig" kapitaal, maar even goed de franstalige werkers tegen wie jullie de "nederlandstaligen" opzetten. Jullie zullen later dan wel afrekenen met het kapitaal in eigen land.... tja, naïef zijn doet niet zeer zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wat mij eigenlijk intrigeert, TommyMax2, waarom gebruik jij de simpele "quote"-knop niet?
![]() |
#310 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar van zodra ik ook maar een spikkeltje kritiek geef op Luc Cortebeeck en diens knuppelpolitiek ten aanzien van het VBO, wordt ik direct voor anti-syndicalist uitgescholden...
Ik heb me niet echt uit te spreken over de groene vakbond en zijn leiders hé. Dat ik radicaal tegen het VBO ben, daar hoef ik mij niet voor te schamen dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat vraag ik me ook al lang af Metternich!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Welk gerief slikt gij feitelijk, eer je dergelijke visioenen krijgt? Of werk je met simpele tarrotkaarten?"
Iedereen die het niet eens is met u is geestelijk ziek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, ga maar gerust verder met je op-niets-gebaseerde toekomstvoorspellingen. Als je geen argumenten tegen je tegenstander kan aanhalen, doe je maar gerust alsof je in de toekomst kan kijken... ![]() In plaats van de toekomst te proberen voorspellen, zou je beter eens naar het verleden kijken, om te zien hoe de verdedigers van België omgegeaan zijn met de man uit jouw avatar...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iedereen die moedwillig leugens verkondigt over andere linksen is wat mij betreft niet alleen geestelijk ziek maar rijp voor een verblijf in een gesloten instelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() iedereen die moedwillig leugens verkondigt
Zoals iemand als van "Belgiscisme" beschuldigen van zodra die de eenheid van het land verdedigt tegen de seperatisten.... terwijl het ene niets met het andere te maken heeft? Jullie agressie kan alleen maar te verklaren zijn door het feit dat jullie het pleit aan het verliezen zijn. Maar je hebt gelijk, laat ons vooral stoppen, dit is toch nutteloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je kan natuurlijk zoals klein links altijd doet wat aan de zijlijn staan zagen, of je kan, zoals wij doen, je voorbereiden om wat onvermijdelijk is, het uiteenvallen van Belgique. Geloof me, mijn vertrouwen in onze zaak is sterker dan ooit. Wat van de Belgicisten niet kan gezegd worden, want die zijn hier aan het panikeren dat het schoon is. Ze komen plots massaal (nu ja) met trikolores zwaaien, op zich al een teken aan de wand. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vrij simpel in dit land: je bent ofwel een belgicist ofwel een flamingant, ofwel kan het je geen barst schelen en dan heb je in deze discussie ook niks te zoeken.
Een andere mogelijkheid is er simpelweg niet. Ah jawel, je kan natuurlijk ook eurofascist zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus, in jou manier om naar de wereld te kijken kan je maar zwart of wit zijn. Tegen of voor Vlaanderen. Niet moeilijk dat iemand die niet denkt in termen van volkeren maar in klassen (zoals de wereld dus volgens mij echt in elkaar zit) volgens jou geestelijk ziek is.
Je kan natuurlijk zoals klein links altijd doet wat aan de zijlijn staan zagen Om u te citeren "leugenaar" : Kan eender welke linkse partij (tenzij je de SPa meerekent) vandaag in België, pardon, Vlaanderen, een rapport voorleggen als dat van de PVDA? Kijk alleen maar naar de realisaties van geneeskunde voor het volk, de non stop activiteit aan de bedrijven, etc. Iets verder kijken dan je eigen waarheid kan nooit kwaad. Je hebt mij nooit horen vertellen dat de vlaamse beweging nooit in de geschiedenis al onze steun verdiende, maar die tijd is voorbij, vandaag is het een reactionaire, burgerlijke stroming. |
![]() |
![]() |