Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 15:25   #301
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

[size=6]EN NOGMAALS DOET HIJ HET NIET!!!!!!!!!!! ERG VIND JE NIET.[/size] Voor de 8ste keer!!! een wereldrecord.

Ik had het wel verwacht hoor, want je weet waar ik naartoe wil é filo!
Nee, ik weet niet waar je naar toe wil: ik volgde niet dat vormingsWE waar jij je wijsheid schijnt te halen
Je hoeft je geen zorgen te maken waar ik mijn kennis (wijsheid is voor mensen zoals jij) uit haal. Als je niet weet waar ik naartoe waarom heb je dan zulk probleem om erop te antwoorden?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 15:27   #302
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nee, ik weet niet waar je naar toe wil: ik volgde niet dat vormingsWE waar jij je wijsheid schijnt te halen
Je hoeft je geen zorgen te maken waar ik mijn kennis (wijsheid is voor mensen zoals jij) uit haal. Als je niet weet waar ik naartoe waarom heb je dan zulk probleem om erop te antwoorden?
omdat ik geen drie of viermaal opnieuw een antwoord voor jou wil herbeginnen Scroll naar boven en wees tevreden met wat ik je gaf
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 15:31   #303
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
Tja, mijn beste, uw reaktie, en vooral uw fijnzinnig en poëtisch taalgebruik, doen mij paf staan. Ik weet niet wat antwoorden op zulke briljante, ja geniale, opmerkingen!
Tja, domme praat beantwoordt ik met domme opmerkingen...
Wie is er hier dom:' beantwoord ik' wordt zonder 't' geschreven! Man toch,leer dan toch eerst eens schrijven!
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 15:33   #304
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zal het je misschien wat makelijker maken en de zaken even neer te zetten tot waar we nu toe gebleven zijn. En indien jij ermee akkoord gaat kunnen we "weer" een stapje verder zetten.

1) Er zijn genoeg voldoende beveiligde zaken in Belgie die meerdere malen worden overvallen of leeggeroofd. Akkoord? (ja of neen)

2) Jij hebt geen zelfstandige zaak! Hier is maar 1 juist antwoord op nm: juist. En dus kun jij niet weten hoe het voelt om een eigen zaak te hebben die leeggeroofd word (of gedeeltelijk) en/of gedeeltelijk verwoest... na alle ingestoken geld en moeite. Plus jij kunt dus ook niet weten hoe deze mensen zich moeten voelen nadat alles is opgeruimd en dergelijke om dezelfde zaak terug te moeten opendoen met het risico opnieuw overvallen te worden. Akkoord? (ja of neen)

Bij een neen hoort natuurlijk ook bij waarom niet é want ik voel het al aankomen dat je gewoonweg neen gaat antwoorden.
Oud 24 februari 2004, 15:34   #305
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Er zijn er nog meer die dit niet doen.
die hebben dan ook minder of geen problemen
Je hele leven al wonen in de Antwerpse seefhoek is volgens jou dan natuurlijk 'de problemen opzoeken'!?
Oud 24 februari 2004, 15:37   #306
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Illwill,
Ik ben niet graag onbeleefd, maar je ZAAGT, MAN!
1)je spreekt over "geen enkele" alsof jij of ik dat zouden kunnen
verifiëren, werd beantwoord
2)werd beantwoord
1) Jij en ik niet nee, maar de verzekingsmaatschappijen geven geen verzekering aan zaken die niet voldoende beveiligd zijn. Dus het antwoord is hierop :nee. Akkoord? lijkt logisch, maar de winstmarge voor de verzekering moet ook groot genoeg zijn: elke operatie op zich moet winstgevend zijn! en een juwelier die zich verzekert via zijn beroepsvereniging werpt meer gewicht in de schaal dan een juwelier die zich naar belgische gewoonte verzekert via oom, neef of schoonvader, die er ook verzekeringen bij doet...
2) WERD NIET BEANTWOORD! Antwoord nu toch in gods naam gewoon!
ik schreef je al dat ik er nooit aan gedacht heb , onafhankelijk handelaar te worden, maar dat ik wel weet hoe het voelt als een midprice uurwerk, gekocht bij een juwelier, er de brui aan geeft 1 of 2 maand na het verstrijken van de garantie en die juwelier je dan niet meer wil kennen, of je voor een reparatie bijna de prijs van een nieuw aanrekent, dus j�*, ik weet hoe het voelt bestolen te worden...bad luck: volgend uurwerk zéker niet daar kopen...herinner je je niet dat ik dat schreef? IK WEL
Maar dat schreef ik al meer dan 1 keer
Oud 24 februari 2004, 15:43   #307
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
die hebben dan ook minder of geen problemen
Je hele leven al wonen in de Antwerpse seefhoek is volgens jou dan natuurlijk 'de problemen opzoeken'!?
Weet ik veel hoe jij je tegenover je buren gedraagt
Oud 24 februari 2004, 15:49   #308
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb het begrepen: met mensen als jij valt niet te praten. Mensen als mijn vrouw, mezelf en vele anderen worden dus alleen lastiggevallen door Marokkanen omdat we dit zelf uitlokten! Hilarisch gewoon! Onwaarschijnlijk! Doe zo voort, mensen. Hoe langer dit nog duurt, des te rapper zal het gedaan zijn!
Oud 24 februari 2004, 15:52   #309
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb het begrepen: met mensen als jij valt niet te praten. Mensen als mijn vrouw, mezelf en vele anderen worden dus alleen lastiggevallen door Marokkanen omdat we dit zelf uitlokten! Hilarisch gewoon! Onwaarschijnlijk! Doe zo voort, mensen. Hoe langer dit nog duurt, des te rapper zal het gedaan zijn!
misschien voel je je nogal vlug "lastiggevallen"
Ik beb hier aan de overzijde van de straat een ganse sociale woningblok met redelijk veel Marokkanen ea, en ik heb nooit last met niemand
Babbel er eens vriendelijk mee, help ze eens bij een administratie, en je zal zien: het zijn best normale mensen
Oud 24 februari 2004, 15:57   #310
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ach, ik weet het niet, filosoof, wat denk jezelf: mijn vrouw wordt aan haar haren getrokken en ik krijg een kopstoot omdat ik daar 'durf' op reageren... Ik weet het ook niet meer, zegt gij het mij dan, o alwetende, is dit 'lastiggevallen worden', of heb ik de arme ontwortelde en kansloze Marokkanen(want ze waren natuurlijk met drie) geprovoceerd door mijn vrouw in bescherming te nemen? Laat maar, reageer maar niet meer, ik antwoord toch niet meer op uw cynische ongein.
Oud 24 februari 2004, 15:57   #311
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

1) Jij en ik niet nee, maar de verzekingsmaatschappijen geven geen verzekering aan zaken die niet voldoende beveiligd zijn. Dus het antwoord is hierop :nee. Akkoord? lijkt logisch, maar de winstmarge voor de verzekering moet ook groot genoeg zijn: elke operatie op zich moet winstgevend zijn! en een juwelier die zich verzekert via zijn beroepsvereniging werpt meer gewicht in de schaal dan een juwelier die zich naar belgische gewoonte verzekert via oom, neef of schoonvader, die er ook verzekeringen bij doet...
2) WERD NIET BEANTWOORD! Antwoord nu toch in gods naam gewoon!
ik schreef je al dat ik er nooit aan gedacht heb , onafhankelijk handelaar te worden, maar dat ik wel weet hoe het voelt als een midprice uurwerk, gekocht bij een juwelier, er de brui aan geeft 1 of 2 maand na het verstrijken van de garantie en die juwelier je dan niet meer wil kennen, of je voor een reparatie bijna de prijs van een nieuw aanrekent, dus j�*, ik weet hoe het voelt bestolen te worden...bad luck: volgend uurwerk zéker niet daar kopen...herinner je je niet dat ik dat schreef? IK WEL
Ik herriner me heel goed dat je dat geantwoord hebt, en vind jij dat nu een antwoord op de vraag? Ik vraag of jij dus dezelfde gevoelens kunt hebben als deze mensen en jij begint over het fijt dat je geen zelfstandige wil worden en dat je ooit een miskoop hebt gedaan, wat heeft dat te maken met de vraag? Ik wil nm bij jou niets afleiden anders zeg je later weer dat je dat nooit hebt gezegt.
Oud 24 februari 2004, 15:59   #312
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ach, ik weet het niet, filosoof, wat denk jezelf: mijn vrouw wordt aan haar haren getrokken en ik krijg een kopstoot omdat ik daar 'durf' op reageren... Ik weet het ook niet meer, zegt gij het mij dan, o alwetende, is dit 'lastiggevallen worden', of heb ik de arme ontwortelde en kansloze Marokkanen(want ze waren natuurlijk met drie) geprovoceerd door mijn vrouw in bescherming te nemen? Laat maar, reageer maar niet meer, ik antwoord toch niet meer op uw cynische ongein.
vraag is: wat gebeurde er daarvoor Waarom gebeurde dat
Oud 24 februari 2004, 16:03   #313
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik herriner me heel goed dat je dat geantwoord hebt, en vind jij dat nu een antwoord op de vraag? Ik vraag of jij dus dezelfde gevoelens kunt hebben als deze mensen en jij begint over het fijt dat je geen zelfstandige wil worden en dat je ooit een miskoop hebt gedaan, wat heeft dat te maken met de vraag? Ik wil nm bij jou niets afleiden anders zeg je later weer dat je dat nooit hebt gezegt.
Citaat:
wat heeft dat te maken met de vraag?
dat heeft alles te maken met geld kwijtspelen waarvoor ik gewerkt heb...
ttz, je vraag dus... Of is het geld en het werk van een onafhankelijke soms meer waard dan dat van een loontrekkende (want dat lijkt je richting te zijn: alléén het werk van een onafhankelijke is iets waard, het werk van een loontrekkende niet
Oud 24 februari 2004, 16:08   #314
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
wat heeft dat te maken met de vraag?
ttz, je vraag dus...
Dus de gevoelens die men heeft wanneer je zaak is overvallen en/of vernield en/of half of gans is beroofd is hetzelfde als wanneer jij je miskoop hebt gedaan volgens jou????
Oud 24 februari 2004, 16:13   #315
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

ttz, je vraag dus...
Dus de gevoelens die men heeft wanneer je zaak is overvallen en/of vernield en/of half of gans is beroofd is hetzelfde als wanneer jij je miskoop hebt gedaan volgens jou????
Of is het geld en het werk van een onafhankelijke soms meer waard dan dat van een loontrekkende (want dat lijkt je richting te zijn: alléén het werk van een onafhankelijke is iets waard, het werk van een loontrekkende niet, en een midprice uurwerk verkopen en +/- de prijs vh uurwerk aanrekenen voor de eerste reparatie, een maand na het vervallen van de garantie dat is maar een miskoop? voor mij is dat ook diefstal
Oud 24 februari 2004, 16:16   #316
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

ttz, je vraag dus...
hoe ik het geld kwijtspeel is van bijkomstig belang, het feit dat ik het kwijt ben is van belang
Oud 24 februari 2004, 16:24   #317
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

hoe ik het geld kwijtspeel is van bijkomstig belang, het feit dat ik het kwijt ben is van belang
Haha, lol. Jij bent niet goed wijs filo. Ik vind het op dit moment nog niet meer erg dat ik met de 2 punten niet kan verder doen want je bewijst met deze post zelf al wat voor een ego trpping persoon jij bent. Je vind het dus even erg, lol. Echt kerel jij hebt echt hulp nodig weet je dat.

mmm, iets waar ik nu pas aan denk, vond je het erg dat je het geld kwijt was en bent?
Oud 24 februari 2004, 16:31   #318
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Haha, lol. Jij bent niet goed wijs filo. Ik vind het op dit moment nog niet meer erg dat ik met de 2 punten niet kan verder doen want je bewijst met deze post zelf al wat voor een ego trpping persoon jij bent. Je vind het dus even erg, lol. Echt kerel jij hebt echt hulp nodig weet je dat.
Geef je je er rekenschap van dat je nu aan het schelden bent?
waarschijnlijk vermoed je de draagwijdte van wat je schreef niet: maak ereens een tekstanalyse van, misschien zie je het d�*n.
gewoon een vraagje om je te helpen: vraag jezelf eens waarom het geld en het werk van een middenstander meer waard zou zijn dn dat van een loontrekkende... Stel je die vraag eens eerlijk. Misschien zie je dan wat licht
Oud 24 februari 2004, 17:10   #319
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Geef je je er rekenschap van dat je nu aan het schelden bent?
waarschijnlijk vermoed je de draagwijdte van wat je schreef niet: maak ereens een tekstanalyse van, misschien zie je het d�*n.
gewoon een vraagje om je te helpen: vraag jezelf eens waarom het geld en het werk van een middenstander meer waard zou zijn dn dat van een loontrekkende... Stel je die vraag eens eerlijk. Misschien zie je dan wat licht
1) Wanneer een zaak word overvallen heb je meer emotionele schade.
2) Wanneer een zaak word overvallen is er in veel gevallen voor meer aan waarde gestolen dan jouw 1 enkele horloge.
3) jij gaat niet opnieuw naar dezelfde horloge maker, terwijl een zaak zoals bewezen meerdere keren overvallen kunnen worden.
4) Vind jij het erg dat je bestolen bent met je horloge dan zou je op zen minst begrijpen hoe de mensen zich voelen die men overvallen heeft.

Maak hier nu niet van dat ik vind dat zaken het recht hebben om mensen rommel te verkopen é. Maar zoals ik al eerder heb gezegt heb ik het niet enkel over juweliers, ik heb het over ALLE zaken die overvallen worden of kunnen worden.

Maar nogmaals zoals je net bewezen hebt ben jij enkel met jezelf bezig en de rest mag voor jou de pot op. Jij en je rommel van een horloge is het belangrijkste in deze discussie.
Oud 24 februari 2004, 17:24   #320
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sorry... maar de laatste bladzijden van deze discussie
waren echt het lezen niet meer waard! Kunnen jullie niet eventjes "het bord mooivegen" en op een interessantere manier verder doen?
Nobody is perfect...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be