![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het je misschien wat makelijker maken en de zaken even neer te zetten tot waar we nu toe gebleven zijn. En indien jij ermee akkoord gaat kunnen we "weer" een stapje verder zetten.
1) Er zijn genoeg voldoende beveiligde zaken in Belgie die meerdere malen worden overvallen of leeggeroofd. Akkoord? (ja of neen) 2) Jij hebt geen zelfstandige zaak! Hier is maar 1 juist antwoord op nm: juist. En dus kun jij niet weten hoe het voelt om een eigen zaak te hebben die leeggeroofd word (of gedeeltelijk) en/of gedeeltelijk verwoest... na alle ingestoken geld en moeite. Plus jij kunt dus ook niet weten hoe deze mensen zich moeten voelen nadat alles is opgeruimd en dergelijke om dezelfde zaak terug te moeten opendoen met het risico opnieuw overvallen te worden. Akkoord? (ja of neen) Bij een neen hoort natuurlijk ook bij waarom niet é want ik voel het al aankomen dat je gewoonweg neen gaat antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat schreef ik al meer dan 1 keer ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik beb hier aan de overzijde van de straat een ganse sociale woningblok met redelijk veel Marokkanen ea, en ik heb nooit last met niemand Babbel er eens vriendelijk mee, help ze eens bij een administratie, en je zal zien: het zijn best normale mensen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
ttz, je vraag dus... Of is het geld en het werk van een onafhankelijke soms meer waard dan dat van een loontrekkende ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mmm, iets waar ik nu pas aan denk, vond je het erg dat je het geld kwijt was en bent? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
waarschijnlijk vermoed je de draagwijdte van wat je schreef niet: maak ereens een tekstanalyse van, misschien zie je het d�*n. gewoon een vraagje om je te helpen: vraag jezelf eens waarom het geld en het werk van een middenstander meer waard zou zijn dn dat van een loontrekkende... Stel je die vraag eens eerlijk. Misschien zie je dan wat licht |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Wanneer een zaak word overvallen is er in veel gevallen voor meer aan waarde gestolen dan jouw 1 enkele horloge. 3) jij gaat niet opnieuw naar dezelfde horloge maker, terwijl een zaak zoals bewezen meerdere keren overvallen kunnen worden. 4) Vind jij het erg dat je bestolen bent met je horloge dan zou je op zen minst begrijpen hoe de mensen zich voelen die men overvallen heeft. Maak hier nu niet van dat ik vind dat zaken het recht hebben om mensen rommel te verkopen é. Maar zoals ik al eerder heb gezegt heb ik het niet enkel over juweliers, ik heb het over ALLE zaken die overvallen worden of kunnen worden. Maar nogmaals zoals je net bewezen hebt ben jij enkel met jezelf bezig en de rest mag voor jou de pot op. Jij en je rommel van een horloge is het belangrijkste in deze discussie. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry... maar de laatste bladzijden van deze discussie
waren echt het lezen niet meer waard! Kunnen jullie niet eventjes "het bord mooivegen" en op een interessantere manier verder doen? Nobody is perfect... |
![]() |
![]() |