![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Meer dan je denkt. Ik zou als overtuigde flikker ginder gaan betogen met een bordje in de trant van uw avatar om voor uw arabische medeflikkers (goh, dat moet voor u het summum zijn: een arabische flikker) op te komen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaan ze niet afdwingen. Of dacht ge van wel ? Maar hoe de poco's, die na jarenlange strijd, het katholicisme overwonnen hebben, uiteindelijk den islam gaan overwinnen, vraag ik mij toch ook af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat het nooit gebeurt. Maar stel dat ze aan de macht komen, dan zijn er 2 mogelijkheden:
- het VB houdt woord en zet het 'terugkeercontract' om in daden. = deportatie voor wie dat niet vrijwillig doet. -het VB houdt geen woord en is dus een leugenachtige partij van volksverlakkers. Maar als ik moet kiezen, dan gok ik op de eerste mogelijkheid. Neonazi's als Dewinter en Deman zijn daartoe perfect in staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 6 oktober 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over HVT ... En u post hier ... : Citaat:
Mss eerst even kijken of u nergens verloren gelopen bent ... ![]() Maar om op uw offtopicverhaaltje te reageren ... : Probeer dan eerst eens te lezen wat de door u o zo gehate parij in wekelijkheid bedoelt ...
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is niet niet grappig. Dat is zelfs behoorlijk schrijnend.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn de belastingen lustig blijven stijgen met de vld aan het bewind, en zijn, ondanks dat de spa decennia mee de macht heeft uitgemaakt, de pensioenen in Europa nergens zo laag als in Belgie. Maar een systematische terugkeer zal niet gebeuren (geloof trouwens nooit dat dit in hun programma staat). Waat het verschil hem zal zitten, dat is, dat de instroom van nieuwe migranten (gezinshereniging, huwelijken...) met het vb aan de macht, waarschijnlijk een stuk zal bemoeilijkt worden. En misschien ook dat het moeilijker zal worden, om tot allerlei sociale voordelen door te dringen (maar dit zal dan zowel voor allochtonen, als autochtonen, zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan volledig aannemen dat u met zulke personen een probleem hebt. Stel u voor, personen die zich houden aan een waarheid, belofte dus niet zoals u aanhaalt, volksverlakkers. Moet wel zeggen, gefeliciteerd met dat laatste woord hier hebt u de zogenaamde democratische partijen heel goed beschreven. Soms brandt bij links nog wel eens een lichtje. Misschien nog één klein puntje, neonazi's bestaan niet is een links slinks waanbeeld in de hoop hun haat meegekregen van grootouders naar ouders enz. te kunnen voortzetten.
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft , UW post was oftopic ... ![]() U draaide er het VB bij ... ![]() Uw eeuwige adoratie voor het VB en alles wat met rechts te maken heeft zal hier wel niet vreemd aan zijn ... On topic : HVT is gemaakt door mensen als u !!! Door jarenlang de problemen te willen verbergen en te minimaliseren ... HVT werd jarenlang onderdrukt door de "politiek correcte" maatschappij.. Nergens kan iemand in zijn situatie terecht want men mag niet klagen over vreemden .Daardoor is uiteindelijk deze misdaad begaan , doordat er geen oplossing werd aangeboden aan een moegetergde man (jongen) ... Net zoals er mensen door pesten er onderdoor gaan omdat ze het niet meer aankunnen en zelfmoord plegen , zo is ook HVT door het lint gegaan , enkel op een andere manier ...
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HVT heeft een misdaad begaan , en daarmee uit ... Net zoals die 2 in S.A. de wet hebben overtreden en hun straf dus ook verdiend hebben , zo heeft ook HVT de wet overtreden en zal hij een aangepaste straf krijgen .. Wat niet door de beugel kan is dat er idiote zever als "verzwarende maatregelen" bijkomen ...integendeel , daarmee bewijst men enkel dat justitie de autochtonen achteruitsteekt , want als een autochtoon wordt vermoord is het minder erg ... (geen verzwarende maatregelen ...) En voor u kan ik hetzelfde posten hoor , u verdedigt deze wantoestanden ook graag ... Citaat:
![]() |
![]() |
#320 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog meer kwatch. Ik heb nog nooit wantoestanden verdedigd.
||||
![]() |
![]() |