Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 06:19   #301
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waarom zou ik? Ik heb daar niks verloren.
Meer dan je denkt. Ik zou als overtuigde flikker ginder gaan betogen met een bordje in de trant van uw avatar om voor uw arabische medeflikkers (goh, dat moet voor u het summum zijn: een arabische flikker) op te komen!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 08:11   #302
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Helemaal niet. Je weet goed wat ik bedoel. "wie een hoofddoek blijft dragen, tekent een terugkeercontract". Hoe denk je dat het VB zoiets zal afdwingen, mochten ze die mogelijkheid hebben? Deportatie, jawel!
Dat gaan ze niet afdwingen. Of dacht ge van wel ? Maar hoe de poco's, die na jarenlange strijd, het katholicisme overwonnen hebben, uiteindelijk den islam gaan overwinnen, vraag ik mij toch ook af.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 13:30   #303
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat gaan ze niet afdwingen. Of dacht ge van wel ?
Ik hoop dat het nooit gebeurt. Maar stel dat ze aan de macht komen, dan zijn er 2 mogelijkheden:
- het VB houdt woord en zet het 'terugkeercontract' om in daden. = deportatie voor wie dat niet vrijwillig doet.
-het VB houdt geen woord en is dus een leugenachtige partij van volksverlakkers.

Maar als ik moet kiezen, dan gok ik op de eerste mogelijkheid. Neonazi's als Dewinter en Deman zijn daartoe perfect in staat.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 13:35   #304
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat het nooit gebeurt. Maar stel dat ze aan de macht komen, dan zijn er 2 mogelijkheden:
- het VB houdt woord en zet het 'terugkeercontract' om in daden. = deportatie voor wie dat niet vrijwillig doet.
-het VB houdt geen woord en is dus een leugenachtige partij van volksverlakkers.

Maar als ik moet kiezen, dan gok ik op de eerste mogelijkheid. Neonazi's als Dewinter en Deman zijn daartoe perfect in staat.
Om hen neonazi's te noemen, is niet echt vriendelijk. Maar Dewinter en Deman zijn inderdaad daartoe in staat. Hoop ik toch!!!!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 13:46   #305
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aangezien de gevangenissen volzitten met misdadigers van vreemde afkomst en dat alleen massa's geld kost aan de gemeenschap zou het idd een goede oplossing zijn hé ... En humaner dan ze levenslang achter de tralies te zetten ook ... Want over dat soort kwieten gaat het hé ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 13:50   #306
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Om hen neonazi's te noemen, is niet echt vriendelijk.
De werkelijkheid is niet altijd vriendelijk

Citaat:
Maar Dewinter en Deman zijn inderdaad daartoe in staat. Hoop ik toch!!!!
Genoteerd dat u voorstander bent van deportatie op basis van kledij.
Oud 6 oktober 2007, 13:51   #307
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Aangezien de gevangenissen volzitten met misdadigers van vreemde afkomst en dat alleen massa's geld kost aan de gemeenschap zou het idd een goede oplossing zijn hé ... En humaner dan ze levenslang achter de tralies te zetten ook ... Want over dat soort kwieten gaat het hé ...
Ik vrees dat u een beetje de draad kwijt bent. We hadden het niet over misdadigers maar over hoofddoekdraagsters.

Laatst gewijzigd door drosophila : 6 oktober 2007 om 13:54.
Oud 6 oktober 2007, 13:54   #308
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat u een beetje de draad kwijt bent. We hadden het niet over misdadigers maar om hoofddoekdraagsters.
Je zal al snel ondervinden dat manta het concept van een draad volgen in een discussie niet helemaal machtig is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 14:11   #309
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zal al snel ondervinden dat manta het concept van een draad volgen in een discussie niet helemaal machtig is...
Grappig dat u dat zegt ....
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 6 oktober 2007, 14:17   #310
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila
Ik vrees dat u een beetje de draad kwijt bent. We hadden het niet over misdadigers maar om hoofddoekdraagsters.
Grappig ...
Deze draad gaat over HVT ...
En u post hier ... :
Citaat:

Dus ... Waar haalt u deportatie en HVT dooreen ????
Mss eerst even kijken of u nergens verloren gelopen bent ...
Maar om op uw offtopicverhaaltje te reageren ... :
Citaat:

Probeer dan eerst eens te lezen wat de door u o zo gehate parij in wekelijkheid bedoelt ...
Oud 6 oktober 2007, 14:25   #311
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig dat u dat zegt ....
Nee, dat is niet niet grappig. Dat is zelfs behoorlijk schrijnend.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 6 oktober 2007, 14:50   #312
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ik ben het volledig met je eens. Vijftig jaar effectieve gevangenisstraf, hij zal dan ongeveer zeventig jaar oud zijn, vind ik een erg milde straf in verhouding tot de feiten en het gegeven dat de man nergens spijt van heeft. Ik hoorde net op het nieuws dat zijn favoriete bezigheid in de gevangenis het spelen van (6 verschillende) gewelddadige videogames is. Er is er zelfs eentje bij waar je al 'moordenaar' opdracht krijgt om zoveel mogelijk voetgangers dood te schieten. Bij elke gedode peuter van 2 krijg je dan een bonus. Laat die man gerust tot het einde van zijn dagen die spelletjes spelen, maar wel veilig achter slot en grendel.

Een bijzonder milde forumgebruiker.
Wie stelt die games dan ter beschikking? Aangezien men weet welke games hij speelt aangezien u de nadruk legt op het laatse (gedode peuter, misschien kleine verwijzing naar luna. Zou u kunnen schuldig maken aan lijkenpikkerij maar als (s)linkse ligt u daar "zeker" niet wakker van), zitten er dan 24/24 iemand aan zijn zijde om deze zaken door te brieven aan de pers? Zou het dan kunnen dat men met het ter beschikking stellen van deze "games" en dit doorsluizen naar de pers al een oordeel wil loswrikken bij de bevolking en men dus niet verder moet zoeken achter motieven/oorzaken dat hem tot deze daden hebben gebracht? Dus simpel, een moordlustige racistische gek. Misschien zoiets als de daders van GDM, Momaerts en nog vele anderen of hoe ziet u als een linkse progressieveling dit?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 15:03   #313
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het vb zal wel niet meer of minder een leugenachtige partij van volksverlakkers zijn dan de andere partijen.
Zo zijn de belastingen lustig blijven stijgen met de vld aan het bewind, en zijn, ondanks dat de spa decennia mee de macht heeft uitgemaakt, de pensioenen in Europa nergens zo laag als in Belgie.
Maar een systematische terugkeer zal niet gebeuren (geloof trouwens nooit dat dit in hun programma staat).
Waat het verschil hem zal zitten, dat is, dat de instroom van nieuwe migranten (gezinshereniging, huwelijken...) met het vb aan de macht, waarschijnlijk een stuk zal bemoeilijkt worden. En misschien ook dat het moeilijker zal worden, om tot allerlei sociale voordelen door te dringen (maar dit zal dan zowel voor allochtonen, als autochtonen, zijn).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 15:05   #314
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus zijn mannen van hun woord en geen "tweezakken" die de bevolking beliegen en bedriegen die hun belofte van voor de verkiezing ook trouw blijven na de verkiezing.

Kan volledig aannemen dat u met zulke personen een probleem hebt. Stel u voor, personen die zich houden aan een waarheid, belofte dus niet zoals u aanhaalt, volksverlakkers. Moet wel zeggen, gefeliciteerd met dat laatste woord hier hebt u de zogenaamde democratische partijen heel goed beschreven. Soms brandt bij links nog wel eens een lichtje.

Misschien nog één klein puntje, neonazi's bestaan niet is een links slinks waanbeeld in de hoop hun haat meegekregen van grootouders naar ouders enz. te kunnen voortzetten.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 15:20   #315
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De werkelijkheid is niet altijd vriendelijk
Dat valt best mee, hoor. Het is erger gesteld met jouw verziekt beeld dat compleet van de werkelijkheid vervreemd is.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 16:44   #316
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Grappig ...
Deze draad gaat over HVT ...
En u post hier ... :

Dus ... Waar haalt u deportatie en HVT dooreen ????
Laat u misschien eens door een volwassene uitleggen hoe scrollen in zijn werk gaat. Echt niet moeilijk.
Oud 6 oktober 2007, 17:25   #317
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat u misschien eens door een volwassene uitleggen hoe scrollen in zijn werk gaat. Echt niet moeilijk.
Probeer het dan te leren ... I.p.v. te zeuren over wat een ander moet doen in uw ogen ...
Feit blijft , UW post was oftopic ...
U draaide er het VB bij ...
Uw eeuwige adoratie voor het VB en alles wat met rechts te maken heeft zal hier wel niet vreemd aan zijn ...

On topic : HVT is gemaakt door mensen als u !!! Door jarenlang de problemen te willen verbergen en te minimaliseren ...
HVT werd jarenlang onderdrukt door de "politiek correcte" maatschappij.. Nergens kan iemand in zijn situatie terecht want men mag niet klagen over vreemden .Daardoor is uiteindelijk deze misdaad begaan , doordat er geen oplossing werd aangeboden aan een moegetergde man (jongen) ...
Net zoals er mensen door pesten er onderdoor gaan omdat ze het niet meer aankunnen en zelfmoord plegen , zo is ook HVT door het lint gegaan , enkel op een andere manier ...
Oud 6 oktober 2007, 17:49   #318
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer het dan te leren ... I.p.v. te zeuren over wat een ander moet doen in uw ogen ...
Feit blijft , UW post was oftopic ...
U draaide er het VB bij ...
Uw eeuwige adoratie voor het VB en alles wat met rechts te maken heeft zal hier wel niet vreemd aan zijn ...

On topic : HVT is gemaakt door mensen als u !!! Door jarenlang de problemen te willen verbergen en te minimaliseren ...
HVT werd jarenlang onderdrukt door de "politiek correcte" maatschappij.. Nergens kan iemand in zijn situatie terecht want men mag niet klagen over vreemden .Daardoor is uiteindelijk deze misdaad begaan , doordat er geen oplossing werd aangeboden aan een moegetergde man (jongen) ...
Net zoals er mensen door pesten er onderdoor gaan omdat ze het niet meer aankunnen en zelfmoord plegen , zo is ook HVT door het lint gegaan , enkel op een andere manier ...
Waarom start je geen Hans-Van-Themsche-fanclub? Hier op het forum zal je vast wel wat leden kunnen ronselen...

Citaat:
Oud 6 oktober 2007, 18:10   #319
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom start je geen Hans-Van-Themsche-fanclub? Hier op het forum zal je vast wel wat leden kunnen ronselen...
Jij legt mensen wel graag woorden in de mond hé ... Triestig ...
HVT heeft een misdaad begaan , en daarmee uit ...
Net zoals die 2 in S.A. de wet hebben overtreden en hun straf dus ook verdiend hebben , zo heeft ook HVT de wet overtreden en zal hij een aangepaste straf krijgen .. Wat niet door de beugel kan is dat er idiote zever als "verzwarende maatregelen" bijkomen ...integendeel , daarmee bewijst men enkel dat justitie de autochtonen achteruitsteekt , want als een autochtoon wordt vermoord is het minder erg ... (geen verzwarende maatregelen ...)
En voor u kan ik hetzelfde posten hoor , u verdedigt deze wantoestanden ook graag ...
Citaat:
Oud 6 oktober 2007, 18:26   #320
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij legt mensen wel graag woorden in de mond hé ... Triestig ...
HVT heeft een misdaad begaan , en daarmee uit ...
Maar je hebt er wel begrip voor... Of gaat het nog verder, zoals onze vriend Sn00py, die dergelijk gedrag niet alleen goedkeurt, maar openlijk hoopt dat de daden van Van Themsche navolging zullen vinden?

Citaat:
Net zoals die 2 in S.A. de wet hebben overtreden en hun straf dus ook verdiend hebben , zo heeft ook HVT de wet overtreden en zal hij een aangepaste straf krijgen ..
De straf die die twee Saoedi's ten deel valt, is een aanfluiting van de mensenrechten. Hun straf is om die reden onaanvaardbaar.

Citaat:
Wat niet door de beugel kan is dat er idiote zever als "verzwarende maatregelen" bijkomen ...
Dikke vette zever. Er wordt altijd rekening gehouden met allerlei omstandigheden. Zo wordt diefstal bij nacht zwaarder bestraft dan gewoon diefstal, terwijl je juwelen nochtans even gepikt blijven. De mate waarin er geweld gebruikt wordt, kan eveneens een verzwarende omstandigheid zijn en zo is racisme ook een verzwarende omstandigheid. Dat is ook maar logisch. Een racistisch misdrijf heeft immers niet alleen gevolgen voor het slachtoffer, maar ook voor de hele samenleving. Zoals uit dit topic alleen al blijkt, worden samenlevingsconflicten tussen verschillende bevolkingsgroepen door racistische misdrijven nog meer op de spits gedreven. Ze moeten derhalve strenger bestraft worden. Dat is elementaire logica.

Citaat:
integendeel , daarmee bewijst men enkel dat justitie de autochtonen achteruitsteekt , want als een autochtoon wordt vermoord is het minder erg ... (geen verzwarende maatregelen ...)
Kwatch.

Citaat:
En voor u kan ik hetzelfde posten hoor , u verdedigt deze wantoestanden ook graag ...
Nog meer kwatch. Ik heb nog nooit wantoestanden verdedigd.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be