![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Duveltje382? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22,22% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ongelukkig zekers niet meer hoor ![]()
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een arme mag toch ook eens iets hebben om zich goed te voelen,en ik lig hier niet dag in dag uit te zuipen,daar heb ik het geld niet voor,en water gebruik ik voor de plantjes drinken mee te geven
![]() |
#303 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gaat soms heel ver: er kwam hier naast mij iemand wonen die met veel bombarie verkondigde dat hij "gelukkig uit borgorokko" was kunnen verhuizen, want hij had daar toch zoveel last van marokkaanse jongeren.. ze zijn hem zelfs achtervolgd.. Wat de man waarschijnlijk vandaag nog altijd niet weet is dat zijn dochter "vlijtig" met een van die jongeren vrijt... .. Zeker zijn er problemen, het begint ermee elkaar niet als mens maar als vertegenwoordiger van een of ander kwaad, of als puur "gereedschap" als "domme werkkracht" te aanzien.. elkaar als "medemens" beschouwen doet eigenlijk mirakels ontstaan.
![]() |
![]() |
#304 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan kan ik op een openbaar forum weer niet meer vertellen ![]()
![]() |
![]() |
#306 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aangezien de man een schatrijke zoon heeft, die absoluut een appartement kon kopen om zijn woonprobleem op te lossen, zijn we erin geslaagd om hem om te praten, zodat een échte arme van deze woning zou kunnen genieten. Je mag hier stellen dat er "te weinig" gedaan wordt voor de armen & dat de verleende bijstand bovendien "paternalistisch " is & de "inspraak" onvoldoende - maar vertel geen onwaarheden & bedenk eens hoeveel het OCMW jaarlijks moet "bijpassen" om de RVT bewoners aan bekwame bejaardenhelpers zoals jij een karig loon te betalen. Dat budget is het eerste wat zal sneuvelen dank zij jouw "Foert" stemgedrag.
![]() |
![]() |
#308 |
Europees Commissaris
|
![]() Likewise (Kiel la sama)
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf brood bakken bespaard ongeveel € 1,5 per dag, daar kan je een internetverbinding van betalen.
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan veel vertellen. Het grote nieuws van de laatste dagen was de ontsnappingsexpertallochtonegangster die dan uiteindelijk opgepakt werd in Den Haag. Het nieuws over de "autochtone" antwerpenaar die zijn 750 ùiljoen drugswinsten aan het verteren was in Thailand haalde nauwelijks het nieuws & wie zou de meeste doden & de meeste ongelukkige mensen op zijn geweten hebben dacht je ? Criminaliteit is een groot probleem & het is een feit dat er een groot deel van de "vreemdelinen-immigranten" in die bepaalde klasse verzeild geraken, waar een bepaalde vorm van criminaliteit hoogtij viert. Er zijn nog andere vormen van criminaiteit - het zijn de media die de "focus" op deze of gene vorm leggen. De multiculturele samenleving is een heel ander thema ; met orthodokse joden, je weet wel die mannen met die pijpekrullen en die rare hoeden, waarvan de vrouwen zich kaal scheren en een pruik dragen is er dan weer geen probleem. Jonge meisjes op den tram 3 met enge jeans en een lichtblauw op "islamietische wijze" geknoopt hoofddoek is weer wel een probleem... Ongetwijfeld lopen er te veel "negers" rond in Antwerpen. Dat is ongetwijfeld de reden dat er veel "armen" de weg niet vinden naar buurthuizen waar ze voor bijna geen geld met elkaar gezellig een babbel kunnen doen.. je loopt daar inderdaad veel gevaar om mensenniet als vreemdeling, maar als individu te leren kennen.. Whu Lang is een chinees.
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fritten kan je namelijk ook zelf maken,en dan is het gewoon niet duurder dan brood
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien zouden ze aan mensen die illegalen aangeven bij één of andere speciale "dienst voor opsporing en uitwijzing van illegalen", een premie moeten geven per illegaal die opgepakt wordt als gevolg van een dergelijke aangifte. Hoe staat u tegenover een dergelijk constructief voorstel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
& er is vanzelfsprekend ook wel wat a-sociaal gedrag zoals een alleenstaande gescheiden vrouw die een sociale woning huurt, maar in feite met een man samenleeft in diens woning maar de woning aanhoudt als "reserve". Een lat-relatie hebben en elk een eigen woning is ook een vorm van luxe.
![]() |
![]() |
#315 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het inrichten van "bidonvilles" rondom onze steden is inderdaad geen optie...
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#317 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moon Landing A Fake or Fact part 1 Moon Landing A Fake or Fact part 2 Moon Landing A Fake or Fact part 3 Moon Landing A Fake or Fact part 4 Moon Landing A Fake or Fact part 5 Moon Landing A Fake or Fact part 6 Moon Landing A Fake or Fact part 7 Moon Landing A Fake or Fact part 8 Moon Landing A Fake or Fact part 9
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja idd daar sta ik van te kijken GUN ik wist dat totaal niet
![]()
![]() |
#320 |
|
![]() duveltje, ooit gedacht om sm te doen?