![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan royaal zijn met de eieren, Miauw! geeft die zoveel we willen ![]()
![]() |
![]() |
#3183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ladies and gentlemen, it's getting late, I wish you good night. zzzzzzzzzz
![]() |
#3184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij blijft niet op om de volle maan neer te zien vallen ?
![]()
![]() |
#3185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +1
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +2
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog wat werk te verzetten daarvoor. Uit naam van mevrouw van de koster die nu in haar bed ligt te snurken en haar topic maar laat slabakken, toch bedankt voor uw bijdrage.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 13 juni 2014 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +3
![]() |
![]() |
![]() |
#3190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 juni 2014 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het einde van de wereld minder dan een uur verwijderd is, gaan we geen al te opmonterend deuntje plaatsen. Ik stel voor om naar de "Song to the Siren" te luisteren. Het is een sfeerbrenger. Of de sfeer eerder triest, mystiek of amoereus is zal van mens tot mens afhangen denk ik.
Dit is de versie van "This Mortal Coil", eigenlijk een andere, tijdelijke, naam van de Cocteau Twins. Wie de Cocteau Twins kent weet dit natuurlijk al, en voor wie ze niet kent is deze informatie totaal irrelevant en oninteressant. Maar ja, ik wou het toch maar even vermelden. https://www.youtube.com/watch?v=4mUmdR69nbM Die versie hierboven is dus van de jaren 1980, maar het origineel is van Tim Buckley, eind jaren '60. Dit is gewoon helemaal anders, maar, niet te geloven, geeft een vergelijkbare sfeer. Muziek en hersenen, bewustzijn, geest... het is toch wel iets heel speciaal. https://www.youtube.com/watch?v=vMTEtDBHGY4
![]() |
#3192 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog één minuut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kaboem!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het valt wel mee in dat punt
![]() |
![]() |
![]() |
#3196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3197 |
Europees Commissaris
|
![]() 00.02, en we zijn er nog! Morgen dus weer business as usual.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt een mooie poes.
|
![]() |
![]() |
![]() |