![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#32161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks pepersteak met groenekoolstamppot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32162 |
Europees Commissaris
|
![]() spagetti en saus van den Aldi
![]() |
#32163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pol, ik heb dit nog nooit gegeten. Ik twijfel echt of dit lekker is. Is het spaghetti bolognese uit een bokaal of plastic?
Wij pogen zoveel mogelijk met verse producten te werken. Maar enige raad over sommige producten van ALDI, Lidl, Colruyt enz zijn welkom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flikker er wat groenten en kruiden bij en je hebt een prima spaghettisaus. Smeer ze op een pizzabodem en je hebt een prima basis om je pizza verder aan te kleden. Kap er een kilo gegrilde en gemixte paprika's bij en je hebt een lekkere gegrilde paprikasaus. Ik probeer ooit ook wel eens een duurdere variant (Elvea ofzo) maar die zijn volgens mij de meerprijs niet waard.
![]() |