![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kerensky (sociaal-democraat) wou de oorlog met Duitsland verderzetten. Maar idd , tomm denkt nog steeds dat de heroïsche Rus steeds sterven wil voor het door het Westen bedreigde vaderland. Maar dan wel in het buitenland, tegen een "broedervolk".
![]() |
![]() |
#32342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat die jonge Russen NIET weten dat ze in Georgie absoluut niet welkom zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
#brother_paul_is_al_even_dol_op_stromannen_als_op_ hashtags |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32344 | |
|
![]() Citaat:
ik verklaar; Wij beiden bevinden zich, als de 2 laatste mensen ter aarde, op een eiland. Uw mening is dat wij moeten trachten om mekaar zo snel mogelijk af te maken. 50% van de oorspronkelijke bevolking blijft over, géén vijanden meer. Mijn mening is dat wij de holbewonersmentaliteit overstegen zijn en dat wij kunnen beslissen om mekaar gerust te laten. 100% van de oorspronkelijke bevolking blijft over, geen vijanden meer. Is de wereldbevolking de holbewonersmentaliteit overstegen? Geheel niet? Ten dele niet?
![]() |
![]() |
#32345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32346 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bretton Woods was toch geen onzin of veegt u alles op één hoop om indruk te maken?
![]() |
#32347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelensky een president met een Joodse achtergrond, stelde prima te begrijpen waarom Stephan Bandera een held is voor vele mensen in Oekraine. Het was iemand die heeft gestreden tegen het communistische kwaad. Dat hij doorsloeg met het antisemitisme is een smet op zijn historische imago, maar ach: niemand is perfect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens denk je dat de Oekraiense recruten goed voorbereid naar het front gestuurd worden en nooit sneuvelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32350 |
|
![]() Ge hebt gelijk. Die oorlogen waren te wijten aan de doller EN goedkope olie.
![]() |
#32351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WoI was een oorlog tussen Europese elites, het gewone volk leefde toen zeker in Rusland in extreme armoede.En wat toen opgegeven werd zijn stukken die cultureel nooit Russisch waren, zoals West-Oekraine, de Baltische, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan dus met zever over het 'demoniseren' van de Russen. Ze zijn blijkbaar zelf fan van het met geweld annexeren van andere gebieden. De Rus en niet enkel Rusland is dan de vijand (als die 70% klopt). Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 oktober 2022 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De steun ligt eerder rond 30-40% en als je vraagt of je zoon moet dienst nemen kom je misschien op 5%. https://www.themoscowtimes.com/2022/...support-a78972 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32355 | |
|
![]() Citaat:
Allez, de ene of de andere stammenoorlog tussen een paar "warlords" niet te na gesproken natuurlijk.
![]() |
![]() |
#32356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grasduin even rond in de conspiracy wereld van de NWO & Rotschild zeloten, en je zult de link met Bretton Woods wel snappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bandera heeft niet alleen Joden uitgemoord maar ook Polen en zigeuners, en wel op grote schaal. Maar ja het is hem allemaal vergeven hij was anti-communistisch. Ik weet alvast aan welke kant u zou staan tijdens WOII. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was helemaal het belangrijkste kenmerk niet. Ook zonder de communisten, had men fascistische / nazistische bewegingen in Europa gekregen. Hitler wou vooral ruimte voor zijn Germanen, ten koste van de Slaven en de Joden. Dat strijden tegen het communisme was vooral een verkoopspraatje. Het racisme en totalitarisme was veel belangrijker dan het anti-communisme. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 oktober 2022 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
#goedgedaanputin |
|
![]() |
![]() |