![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en hun taal en cultuur en bouwwerken belachelijk maakt , dan mag je wel wat weerwerk verwachten natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn dat voor jou (en je collega Vlaams-Nationalisten) synoniemen. Qoud non ![]()
![]() |
![]() |
#3223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een Vlaming die niet met zijn kl*t*n laat spelen door de Belgicist-nationalist of de walen is een nationalist, naar jullie opvattingen. Da's duidelijk.
![]() |
#3224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een voorstel: u betaalt mij om haar privé-leraar te worden, en na de les(sen) gaan wij getweeën op uw kosten ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie hierboven ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gipsy en Lady-Gipsy. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vrouw mag uiteraard méé komen, maar als ze niet in politiek geïnteresseerd is, zal ze zich wellicht dood vervelen. En dat willen we haar niet aandoen, hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals in het verleden herhaal ik dat u onwaarheden verkoopt. Ook over Vlaams-nationalisten. Ik ben door en door Vlaamsgezind, maar van enig gespuug op Franstaligen is er totaal geen sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3230 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als zij negatief over de Vlamingen praten (tussen haakjes, ze doen niets anders); hewel dat is niet tegen alle Vlamingen; dat is alleen tegen de Vlaams nationalisten... Als je weet dat zelfs de grootste francofiele Vlamingen voor hen bij de Vlaams nationalisten horen... dan weet je tegen wie ze het hebben... Maar neen, ze hebben het niet tegen alle Vlamingen, ze hebben het alleen maar tegen 99% van de Vlamingen... en zelfs het ene overgebleven procent is nog heel verdacht want het spreekt Nederlands... Ze gaan de laatste tijd zelfs verder en wantrouwen hun franstalige broeders die het Nederlands machtig zijn. Ze worden nu achterdochtig bekeken en als ze op de franstalige zenders komen moeten ze heel deemoedig uitleggen hoe het komt dat ze toch Nederlands geleerd hebben, zonder dat ze hun totale voorliefde en trouw aan de francofnie hebben afgelegd. Met ander woorden moeten ze zich verontschuldigen dat ze Nederlands hebben geleerd... Tot daar de totale anti-Vlaamse houding van onze franstalige broeders... Maar neen, het is niet tegen de Vlamingen; het is enkel tegen de Vlaams nationalisten (en zij weten dat dat alle Vlamingen zijn). In Bruxelles volstaat het te stellen dat Vlaanderen iets wil om iedereen te overtuigen dat men absoluut het tegenovergestelde moet doen.... Je wil toch niet dat de grote francofonie onder een Vlaamse dictatuur (lees zou een beetje rekening moeten houden met de Vlamingen) moet leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wil ik wel eens van genieten, zie. Ik verkneukel me er nu al in. O ja, voor ik het vergeet: er is toch wel minstens één link beschikbaar, mag ik hopen? Vriendelijk dank bij voorbaat, "djimi"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik herinner me de belofte van DiRupo nog voor hij voor t eerst federaal premier was ... "hij zou Nederlands leren indien nodig" algemene hoerastemming bij de Nederlandstalige media en journalisten ... terwijl voor mij duidelijk was dat de eigenlijke boodschap was dat je zelfs om premier van dit land te worden geen Nederlands machtig moet zijn... heb dat toen hier al geschreven. de enige Vlaamse journalist die dezelfde conclusie trok was Mark Grammens...uiteraard compleet genegeerd door het complete msm journalistengild... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3235 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beschimp niemand, ik herhaal de worden van mijn moeder. Het is trouwens een feit dat je met Nederlands alleen niet ver geraakt. Tenzij je echt een job of bedrijf hebt waar alleen het Nederlands voldoende is. Maar dan heb je in ieder geval al een taalgebonden beperking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het de Bantoe zijn die die staat moeten betalen en onderhouden doet niets af aan de grootheid van het francofoon intellect die dat zo geregeld heeft... En dat dat francofoon intellect regelrecht de natie de afgrond invoert... Hewel ze sleuten de bantoe wel met zich mee... Of misschien een beetje meer er de zweep op leggen tot grotere zege van de grote francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel dat zegt genoeg over de grootheid van onze franstalige medemensen... Heel, heel klein zijn ze... maar ze weten het niet en nog minder ze realiseren het zich zelfs niet... Nog liever maken ze van een land van melk en honing een grote puinhoop; maar waar de grote franstalige haan zich inderdaad koning waant... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |