![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want ik weet van geen camera's die niet werkten? Daarnaast, uw zin, ontleed: Is het niet wonderbaarlijk, 1. dat ondanks dat waar we ook gaan er camera's staan,deze nooit schijnen te werken als er iets gebeurt 2. want als ze het wel zouden laten zien, dan zou dat het officiele verhaal ontkrachten? Wat heeft 1 met 2 te maken? Een niet-werkende camera kan niets opnemen en daarmee bevestigen noch ontkrachten. Uw stellingname in 2. is dus in contradictie met uw stellingname in 1. Waar ik nog in kan komen, is dat dat wel eens compromitterend zou kunnen werken, een videotape van 'what's going on'. Niet per definitie. Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Turken slecht zijn, omdat er ééntje zojuist uw auto heeft bekrast. [ik noem maar wat].
![]() |
![]() |
![]() |
#3222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [en hoe] ![]() Het probleem van mensen die 'geloven' is, dat ze er niet van af te brengen zijn. Ze zijn niet geseculariseerd; ze kijken door een zéér nauwe bril. Als een professor met jampotglazen. Het zij zo. We zien dat ook met mensen die bij hoog en laag beweren dat ze Jezus of Maria hebben gezien, of in geesten danwel lichtwezens danwel gidsen danwel anders-buitenaards geloven. Die zijn daar iet van af te brengen, simpelweg omdat elk tegenbewijs vals is en elk bewijs niet bestaat. Pertinent. Anders kunnen ze er niet meer in geloven. Dan is het een realiteit waar ze zich bij neer moeten leggen. En juist dat laatste is hen compleet vreemd. Toegeven dat er grenzen zijn aan het menselijk vermogen..
![]() |
![]() |
![]() |
#3223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zit hier maar constant theorien te verkondigen over de aard van de believers en de NWO maar je hebt er nog geen sikkepit over gelezen. Lees eens een beetje erover , (ja van de zogenaamde conspiracy sites), en laat alles over aliens vallen , er zijn genoeg sites die gaan over de NWO puur als menselijk creatie. Gooi al je vooroordelen overboord (voor sommigen is dat wel moeilijk denk ik zo), en als je de feiten bekijkt zul je zien dat de NWO een feit is, geen fictie.
![]() |
![]() |
![]() |
#3225 | ||
|
![]() Hier een analyse van de dust cloud:
http://911research.wtc7.net/papers/d.../volumev1.html The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 100-fold disparity between this estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments. The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows. En hier een vergelijking tussen de seismische data van ondergrondse krachtige explosies zoals een kernexplosie, en die explosies geregistreerd met voordat de torens naar beneden kwamen: [size=5]Nuclear explosions have unique seismic signatures!![/size] [size=3]All nuclear explosions have unique seismic signatures that are hard to disguise as earthquakes. They are short, sharp tremors that reveal the massive power and speed of the explosion.[/size] ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 25 augustus 2005 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3226 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar het zeer eigenaardig is dat het onderste gedeelte plots niet meer geschikt zou zijn om het bovenste gedeelte te dragen als het bovenste gedeelte ( dus voldoende ruim boven de zone waar de inslag was ) in een perfect scenario ( dat is als die impactzone plots weg gedacht zou worden ) zou vallen dan nog is het gebouw berekend om deze te dragen : zelfs meer , het heeft zelfs nog grotere marge dan de oorspronkelijke ingebouwde 20% ( klassiek bouwwerk : maar hier zal ze nog groter gerekend zijn ) wat niet weg neemt dat de eerst volgende etages inderdaad gedeeltelijk/helemaal zouden kunnen 'vergruizen' maar de zaak komt dan normaal gezien tot stilstand en 't bovenste gedeelte rest alleen nog de keuze te blijven staan ( niet echt een keuze eerder een statistische onzekerheid ) of in stukken eraf te vallen de enigste verklaring voor dit fenomeen is het kaartenhuisjesprincipe : steunen worden telkemale platgeworpen/vervormd door laterale krachten onstaan door het gewicht dat ligt op horizontale gedeelten die daar niet voor ontworpen zijn dit is ook exact wat dat rapport beschrijft[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 25 augustus 2005 om 17:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetgeen wat de officiele uitleg ons steeds wil doen geloven is dat de vloeren van het getroffen gedeelte zogezegd niet sterk genoeg waren om de bovenste massa te dragen, maar dit is een vals argument. Kijk, indien je zou veronderstellen dat de ondersteuning enkel horizontaal zou zijn, dat is de pannenkoekenthoerie dus perfect logisch te verklaren. Maar het gebouw werd gedragen door 47 massief stalen vertikale colommen. En stel nu nog dat enkele, of zelfs alle vertikale colommen op de plaats van inslag werden beschadigd, (wat absoluut niet is bewezen), dan nog zouden diezelfde colommen onder de inslag vanzelf de rest kunnen dragen. En weet je, net daarom laat de beruchte prof. Eagar in z'n computeranimatie van de binnenkant van die torens die vertikale colommen gewoon weg. Mét die steunpilaren is de pannenkoekentheorie immers onverklaarbaar. Een bouwingr heb ik het volgende horen vertellen "Kijk, stel nu, (wat uiteraard niet mogelijk is) maar stél dat je in één keer één etage uit een toren zou kunnen wegrippen. Wel dan valt gewoon het bovenste gedeelte op de rest, en verder gebeurt er niets." Nu, ik ben helemaal geen bouwkundige of zoiets, maar zelfs mij lijkt dit perfecte logica. Idien iets enkel horizontaal wordt ondersteund, dan heeft dat weinig te vertellen, waar wanneer je daar in het center ook maar één verticale stut onderplaatst, dan wordt de steunkracht vele malen groter. Dus hoe verklaar je in hemelsnaam dat die torens, tegen iets meer dan vrijevalsnelheid dan nog, tot op de grond zijn neergekomen? (indien je rekening houd met de vertikale steunkolommen uiteraard.)
![]() |
![]() |
#3228 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan mij dus voorlopig uit deze saaie discussie (waar ik toch al niet intens aan meegedaan heb) terugtrekken tot er eindelijk eens sprake zal zijn van echte bewijzen en echte feiten. Tot ooit?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 25 augustus 2005 om 21:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zien of u meer karakter heeft dan ik! Ik heb dit al wel tien keer gezegd, maar laat me steeds opnieuw verleiden aan deze zinloze discussie deel te nemen. ![]()
![]() |
![]() |
#3230 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daaruit leren we dat zij voortaan voor evangelie gaan verkondigen dat de islam rood als een goddeloze vloek beschouwt, behalve als die kleur wordt afgewisseld met witte blokjes. Ik zat hier te proesten en heb geprobeerd mij in te houden om de door mij betreurde saaiheid van deze thread weliswaar dan toch wat te relativeren, maar de absolute zinloosheid ervan nog eens ten overvloede te onderstrepen - hoewel ik al afscheid had genomen van die gastjes. Maar nu u over karakter spreekt... ![]() Neen, nu ben ik echt weg (na een laatste typografische correctie).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 25 augustus 2005 om 21:38. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb noch de intentie gehad te zeggen noch de suggestie gegeven dat de officiele uitleg dan maar liegt ivm de vloeren die het gewicht niet kunnen dragen dat is inderdaad zo, die vloeren kunnen dat gewicht niet dragen, die zijn daar niet op berekend en ja, de ondersteuning van de vloeren is bij mijn weten alleen maar horizontaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niettemin...
die eerste zin ben ik het wel mee eens hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3234 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 25 augustus 2005 om 22:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3235 | |
|
![]() Citaat:
Ik versta ook niet hoe dat gebouw zo recht is kunnen neerkomen als je wil denken dat het een "natuurlijke" implosie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ware het dan over kleinere span dan de volledige breedte van het gebouw kan ook niet anders.... anders behoef je draagbalken met gigantische hoogte en dat komt het totale te dragen gewicht weer niet ten goede |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar daar ging het mij eigelijk niet over
ik wou enkel de nadruk leggen op 't feit dat velen, ik zal hun maar leken noemen, mensen onterecht denken van zodra je wat laat vallen dat blijkbaar 'zwaarder' zou wegen dan als het er gewoon op rust |
![]() |
![]() |
![]() |
#3238 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Alle data wijst uit dat die instorting niet had mogen gebeuren en vooral niet had kunnen gebeuren. Bovendien zie je bij de instorting van WTC 2 dat de top overhelt en dan het overhellen plotseling stopt en hij gaat hij naar beneden. Net alsof op dat moment de "grond onder zijn voeten" wordt weggeblazen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 25 augustus 2005 om 22:50. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3239 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 25 augustus 2005 om 22:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd de wijze waarop die gebouwen zijn ingestort blijven me nog steeds intrigeren
maar daarom hoeft het niet noodzakelijk te zijn dat het niet zou kunnen als je bedenkt dat die gebouwen niet erg conventioneel zijn/waren en op een nogal kaartjeshuisachtige manier in elkaar geconstrueerd ook het verhaal van de startfase blijft me vragen oproepen zonder dit zou het nog perfect blijven staan hebben |
![]() |
![]() |