![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had het je best willen zeggen , maar iemand was mij voor ![]() En ik sluit me daar bij aan. Icke is natuiurlijk geen goeroe, maar een zeer goede onderzoeker van de illuminati en de NWO en alles wat daaraan hangt ja. met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 oktober 2005 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was de reden dat ik de vraag stelde. Bij Bijbel denk ik uiteraard ook aan de Hebreeuwse bijbel (of OT), en dan leek me zo'n hypothese al helemaal onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#3223 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Puud post behoorlijk goed vind ik.Niet al te ridiculiserend en hij schrijft in zijn posts ook een waarom in tegenstelling tot de meesten.Het ontbreekt me aan tijd en herhaling van de materie om de juiste antwoorden te geven,maar als je je in die materie verdiept en een tijdlang uren en vaak nachtenlang leest,dan wordt duidelijk hoe de vork in elk geval niet aan de steel zit... Citaat:
Nee,maar als jij enkel herhaalt wat Puud al heeft gepost...tja,dan herhaal ik soms mijn antwoord. Ik doe dat echter niet meer.Er kruipt teveel tijd in dit forum-jammergenoeg,want ik forum anders wel graag.Het is gewoon een merde....ik werk 10u per dag,ga dan een uur hardlopen en dan kom ik thuis en moet ik soms 5 p. doorlezen vooraleer ik kan selecteren op wat ik ga antwoorden ![]()
![]() |
![]() |
#3224 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Symboliek van vervlogen beschavingen;doorgegeven o.m. door esotherische kennis. Symboliek van vervlogen beschavingen,net als dit:Het standbeeld van hooggeplaatst vrijmetselaar George Washington,in dezelfde positie als Baphomet.De afbeelding van Baphomet is dan weer quasi gelijk aan die van Cernunnos van bij de Kelten +- 1000 BC.Cernunnos betekent:"horned one"-en het gaat nog verder terug in de tijd.All the way to the mistery caves...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 oktober 2005 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Big Brother is pulp inderdaad. Een klein plasje in de enorme beerput van pulp. En die pulp is juist een goed voorbeeld van de "brood en spelen" mentaliteit. Hou de massa wat kalm met brood en spelen en er zal niemand zin hebben om lastige vragen te stellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zijn inderdaad wil interessante fenomenen, Symboliek en oorsprong van godsdiensten en mythische figuren, ... Toch raar dat er blijkbaar ergens een oerbron voor die dingen moet bestaan uit een periode waarin communicatie tussen stammen laat staan over werelddelen nog nie zo mogelijk was. Ofwel zitten we dus inderdaad ergens met eerste oervorm van mensen die reeds toen al bepaalde ideën hadden en uitgezwermd zijn over de hele wereld, ofwel is er een voor alle aardlingen hetzelfde fenomeen gebeurd, waaruit ze bepaalde ideën gehaald hebben. Als eens Von Danicken gelezen ? ik heb er uit curieusiteit zo eens eentje doorgenomen. Die vent is echt gedreven in zijn theoriën, maar als je logisch nadenkt, dan stel je je natuurlijk wel nog een aantal andere vragen ook, maar er staan best wel merkwaardige dingen in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3229 |
Burgemeester
|
![]() Von Danicken was voor mij een ogenopener toen ik 15 was. Ik las toen zijn eerste boek "Chariots of the gods, was god an astronaut?".
Of je nu waarde hecht aan wat hij te zeggen heeft of niet, punt blijft dat zijn theoriën je kopke wel aant denken zet. Ik kan me perfect vinden in een soort alien/divine intervention in ons verre verleden. Waarom niet? Lees je geschiedenis boeken er op na, voor 5000 BC wordt ons aangeleerd dat we vruchtenplukkende, dierenjagende wezens waren die de ijstijd beter zijn doorgekomen dan de neanderthalers. Von Danicken gelooft dit niet en zoekt verklaringen via monolitische bouwwerken over heel de wereld. Spijtig genoeg werd deze man nooit serieus genomen, zeker niet door fanatieke gelovigen of mensen met een oogkleppen mentaliteit. Graham Hancock is nog zo'n figuur die meer recentelijk op zoek ging naar verklaringen achter de monolitische structuren. Wat beiden gemeen hebben en waar mijn interesse ook naar uitgaat is het bestaan van ancient civilizations. De bouwheren van welleer. Iedereen heeft al wel eens gehoord van Atlantis. Maar er zijn meer verloren gegane beschavingen dan Atlantis alleen. De maya's en hun bouwwerken. De tempels in Cambodja, de onderwater-stad naast Okinawa, natuurlijk de pyramiden van de egyptenaren,... Zowel Von Danicken als Hancock zijn aan te raden autheurs. Maar een open mind is nodig om hun werk op waarde te apprecieren. Hancock is iets wetenschappelijker onderbouwd waar Danicken eerder de theoreticus is.
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3230 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Serieus: pak eens een lukrake houding, die een beetje statig aandoet. Gegarandeerd dat ze al minstens 1000x is gebruikt. Zowel voor mensen als voor mythische afbeeldingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3231 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En daar geloof ik niet in. Sterker: ik vind dat een zeer gevaarlijke en vooral kortzichtige (5000 jaar, da's nogal weinig) visie.
![]() |
![]() |
![]() |
#3232 |
Minister
|
![]() ps.
Pacifal & Turkje: GA DOOR GA DOOR! ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil hier meer over weten, het naadje van de kous om precies te zijn.. Wisten jullie trouwens al dat de meeste nylons uit de jaren '50 fake waren? (da's toch ook bijna 57?) Het zwarte naadje!!
Laatst gewijzigd door Mephisto : 21 oktober 2005 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3233 |
Burgemeester
|
![]() Euh hallo. Voor je reageerd. Heb ik ergens gezegd dat de wereld geschapen is?
Von Danicken zegt dit niet noch Hancock. Waar zij vanuit gaan is dat er beschavingen op aarde waren die veel verder terug in de tijd gaan dan dat men ons wil doen geloven.
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3234 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het lijkt er zelfs op dat de sfinx nog een tijd flink onder water heeft gestaan. Dit zijn echter onderzoeken van de afgelopen 20 jaar en doen niets af aan de gekende, populaire geschiedenis. Data worden wat meer toegespitst en verschoven. Ik zie daar geen kwade wil in; ik zie daar mensen die naar beste vermogen een schatting doen en die wordt geloofd. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk. Dat je ook mensen hebt die misbruik maken van de goedgelovigheid van de mens, dat leidt geen twijfel. Maar om nu het ontstaan van de mensheid als geheel in twijfel te gaan trekken, vind ik een beetje zoeken naar -hoe heet dat?- stenen op laag water?
![]() |
![]() |
![]() |
#3236 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neem zijn eerste opmerking over "IHS" (lees die opnieuw). Daarin verwoordt Puud exact hetzelfde argument als ik, met name dat er onmogelijk "IHS" op "Egyptische hosties" had kunnen staan omdat de Egyptenaren nu eenmaal schreven mbv hiërogliefen en niet met Grieks-Romeinse lettertekens. Alleen heb jij dat zo overduidelijk niet door dat je er nog in slaagt 1) om totaal naast de kwestie te antwoorden op zijn post (je begint te zeveren over god-isis-seb (het beste !) en weet ik wat nog allemaal) en 2) te poneren dat Puud niet ridiculiseerde (hoe noem je sarcasme dan ?) en toch "veel betere posts aflever dan ik". How low can you go? Citaat:
![]() |
![]() |
#3237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
België: BE (=tweede letter van het alfabet, na de A, of alpha, de tweede god en daarmee ook de "dark god") + LGI (=Lucifer Generat Iurem, letterlijk vertaald "Lucifer schept de wet", verwijzend naar het feit dat onze grondwet door satan hemzelf is geschapen) + E (= verwijst naar het Einde, de Apocalyps)
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 21 oktober 2005 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3238 |
Minister
|
![]() é, die laatste vind ik wel wijs. "België" van Het Goede Doel in een heel ander daglicht: het paradijs op aarde, want hier zal het einde der tijden wèl naderen..
![]() ps. Vooral die buitenaardse tomaat vind ik erg goed, heb je er zo nog?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 21 oktober 2005 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op het laatst begon ik redelijk woest te worden op bepaalde posters hier. Niet goed. ![]() Dat de believers liegen, rond de pot draaien en 'bewijzen' verdraaien en herhalen tot in het oneindige, dat tot daar nog aan toe. Maar dat ze het doen met een air van serieux van hier tot in Venezuela, dat begint me tegen te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3240 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |