Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2007, 12:48   #3241
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het staat dus blijkbaar vast dat deze draad hier zal blijven. Uitermate belachelijk maar goed. De war on terror is nog steeds actueel en 9/11 maakt deel uit van de war on terror.

Als sommige mods dan toch zo kneuterig strikt willen zijn, kan men evengoed een draad "war on terror" aanmaken in internationale politiek, dan is het geen geschiedenis meer. Een draad waarin afgevraagd wordt of de huidige internationale war on terror geen middel is om het volk onder controle te houden via angst. Actueel, internationaal en vanuit dit opzicht kunnen de verschillende aanslagen besproken worden die dit uitgangspunt kunnen uitklaren.
Tja, en dit past nochtans niet in Fora op verzoek van gebruikers want de gebruikers van de draad zijn allen tegen.

Alweer een identificatie van de stellingname van de moderatie
Oud 14 mei 2007, 13:07   #3242
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Koning Albert en koningin Paola bezoeken Ground Zero

NEW YORK - Koning Albert en koningin Paola hebben zondag in de late namiddag in New York Ground Zero bezocht, de plaats waar de twee torens van het World Trade Center stonden tot de aanslagen van 11 september 2001.

Bekijk de fotospecial

De koning en de koningin werden vergezeld door minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht. Het vorstenpaar is in New York omdat België dit en volgend jaar lid is van de VN-Veiligheidsraad.

Op Ground Zero werden ze ontvangen door de autoriteiten van de stad New York en verantwoordelijken van de werf. Er wordt volop gebouwd aan een nieuw groots kantorencomplex.

In '7 World Trade Center', het eerste gebouw dat op Ground Zero werd opgetrokken en precies een jaar geleden werd ingehuldigd, werden de koning en de koningin ontvangen door bouwpromotor Larry Silverstein. Hij heeft de opdracht gekregen de Vrijheidstoren te bouwen op het gapende gat dat de instorting van de 'Twin Towers' hebben achtergelaten.

Vandaag trekken Albert en Paola naar de hoofdzetel van de Verenigde Naties, waar ze onder meer secretaris-generaal Ban Ki-Moon zullen zien.
Oud 14 mei 2007, 13:11   #3243
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Ik zat al te wachten tot iemand dit zou posten. Vooral het feit dat de bouwheer - ene Silverstein - ze rondleidde, moet als een rode lap hebben gewerkt voor CT's.
Welk belang hecht je aan het bericht dat je postte, Gun?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 14 mei 2007 om 13:12.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 13:12   #3244
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

De elite gaat weer eens handjesschudden met elkaar.
Oud 14 mei 2007, 19:10   #3245
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Ik zat al te wachten tot iemand dit zou posten. Vooral het feit dat de bouwheer - ene Silverstein - ze rondleidde, moet als een rode lap hebben gewerkt voor CT's.
Welk belang hecht je aan het bericht dat je postte, Gun?
Alsof ik hier jou van antwoord gaan dienen na jouw inhoudelijk gebrabbel over JFK & zijn hond?
Oud 14 mei 2007, 22:10   #3246
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Tja, en dit past nochtans niet in Fora op verzoek van gebruikers want de gebruikers van de draad zijn allen tegen.

Alweer een identificatie van de stellingname van de moderatie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno Bekijk bericht
Dus wat is jullie probleem?
Ik vraag mij af of mods wel kunnen lezen. Mijn argumenten staan er godnonde net boven opgesomd!
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 22:11   #3247
Heftruck

Standaard

Citaat:
Het staat dus blijkbaar vast dat deze draad hier zal blijven. Uitermate belachelijk maar goed. De war on terror is nog steeds actueel en 9/11 maakt deel uit van de war on terror.

Als sommige mods dan toch zo kneuterig strikt willen zijn, kan men evengoed een draad "war on terror" aanmaken in internationale politiek, dan is het geen geschiedenis meer. Een draad waarin afgevraagd wordt of de huidige internationale war on terror geen middel is om het volk onder controle te houden via angst. Actueel, internationaal en vanuit dit opzicht kunnen de verschillende aanslagen besproken worden die dit uitgangspunt kunnen uitklaren.
Dat lijkt me een goed idee.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 08:26   #3248
exodus

Standaard

Rosie O'Donnel trekt weer van leer over WTC7 en 9/11 inside job op the view. Er zullen 9/11 truthers in de show aan bod komen.

Remeber dat dit Rosie haar laatste weken in de show zijn want haar uitspraken hebben ertoe geleid dat ze niet wilden dat Rosie The View verder bleef presenteren.

http://www.prisonplanet.com/articles...esoundsoff.htm
Oud 15 mei 2007, 08:40   #3249
exodus

Standaard

Personeel van Silverstein zegt dat hij een telefoontje heeft gekregen op de dag van 9/11 die hem waarschuwde niet te gaan werken.

Citaat:
Interestingly, Silverstein told the Wall Street Journal on Saturday that his wife had forced him to fulfil a doctors appointment on the morning of 9/11, meaning he would miss his usual breakfast date at the Windows on the World restaurant, which was located on the 107th floor of the World Trade Center's north tower.

Was Silverstein getting his alibi out ahead of time?
http://www.prisonplanet.com/articles...teinwarned.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 15 mei 2007 om 08:40.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 09:47   #3250
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik vraag mij af of mods wel kunnen lezen. Mijn argumenten staan er godnonde net boven opgesomd!
En wat begrijp jij nu niet van de argumenten van het moderatie-team?

Het staat u uiteraard vrij om zelf een forum op te richten waar je naar hartelust onzin en conspiracy theoriën kan spuien.

Naar mijn mening staat deze thread prima in dit subforum.
Hardliners zullen ongetwijfeld nog altijd de weg vinden en misschien zal nu niet meer elke 2 maand dezelfde rommel opnieuw verschijnen.

Als de believers, in hun uitzinnige 'bekeringsdrang', graag veel volk trekken in deze of gelijkaardige threads, geef ik alvast 1 advies : niet de plaats van de thread is het belangrijkste maar wel de argumenten en de methodologie van de discussie.

Zolang die 2 zaken het huidige niveau niet overstijgen, blijven de conspiracy theoriën een marginaal verschijnsel, wat uiteraard bepaalde reacties uitlokt.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 mei 2007 om 09:48.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 10:04   #3251
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat houdt jou tegen?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als de believers, in hun uitzinnige 'bekeringsdrang', graag veel volk trekken in deze of gelijkaardige threads, geef ik alvast 1 advies : niet de plaats van de thread is het belangrijkste maar wel de argumenten en de methodologie van de discussie.

Zolang die 2 zaken het huidige niveau niet overstijgen, blijven de conspiracy theoriën een marginaal verschijnsel, wat uiteraard bepaalde reacties uitlokt.
Weeral staan wij op dezelfde lijn

Het is in eerste plaats belangrijk om waterdichte argumenten te hanteren, zodat mensen als Parcifal en Firestone geen poot hebben om op te staan. Vooral Exodus en Pindar (maar niet alleen zij) geven hen voortdurend de pap in de mond door onbewezen stellingen over vreemde uitspraken van marginale bronnen te citeren alsof het ging om alledaagse bewezen feiten. Het getuigt van een totaal gebrek aan mensenkennis om te denken dat je zo ook maar iemand kunt overtuigen.

Wanneer je echter blijft bij de bewezen feiten, dan sijpelen de nieuwe "believers" vanzelf binnen. De meer intelligente leden zullen namelijk proberen jouw uitspraken te weerleggen, en deze zullen al snel merken dat dit onmogelijk is. Waar heel wat van hen met veel cognitieve dissonantie zullen blijven volhouden dat de officiële versie van de feiten de waarheid is, zullen anderen aan onze kant komen te staan. Ook bij de minder intelligente leden zul je volk kunnen trekken, mits zij voldoende open staan om de fouten in hun eigen visie te erkennen.

Daarnaast blijft het uiteraard belangrijk dat jouw uitspraken ook gelezen worden, zodat de locatie van jouw posts wel degelijk meespeelt. Hoe dan ook, heb je er meer aan wanneer je 2% kunt overtuigen wanneer 100 man jouw post leest dan wanneer je 0,0015% kunt overtuigen wanneer 10000 man jouw post leest.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 10:20   #3252
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Personeel van Silverstein zegt dat hij een telefoontje heeft gekregen op de dag van 9/11 die hem waarschuwde niet te gaan werken.

http://www.prisonplanet.com/articles...teinwarned.htm
Personeel van? De loodgieter ofzo?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 08:57   #3253
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard Giuliani to Paul: 'Take back' 9/11 comments

9-11 wordt een onderwerp in the pre-elections

Citaat:
WASHINGTON (CNN) -- Why did terrorists attack the U.S. on 9/11?

According to Texas Congressman Ron Paul, "They attack us because we've been over there. We've been bombing Iraq for 10 years. We've been in the Middle East."

Restrained, but clearly angry, former New York City Mayor Rudy Giuliani jumped in, calling Paul's statement "extraordinary."

"As someone who lived through the attack of September 11 -- that we invited the attack because we were attacking Iraq -- I don't think I've ever heard that before, and I've heard some pretty absurd explanations for September 11th," he said.

Giuliani's fiery response prompted applause and the following demand from the former mayor: "I would ask the congressman to withdraw that comment and tell us that he didn't really mean that."

In response, Paul stood by his comments and said that "if we think that we can do what we want around the world and not incite hatred, then we have a problem ... They come and they attack us because we're over there."
HIER

Laatst gewijzigd door Gun : 16 mei 2007 om 08:57.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 09:18   #3254
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
9-11 wordt een onderwerp in the pre-elections

HIER
Ik vermoed dat Ron Paul zich hier zelf inhoud om 9/11 geen inside job te noemen.
Oud 16 mei 2007, 10:02   #3255
exodus

Standaard

De 9/11 truther Luke Rudowski die zegt dat hij een tip gekregen heeft dat Silverstein een waarschuwing kreeg niet te gaan werken, krijgt doodsbedreigingen en tefefoontjes met de boodschap "als je weet wat goed voor je is dan stop je ermee", ook zijn familieleden zijn al geïntimideerd.

http://www.prisonplanet.com/articles...aththreats.htm
Oud 16 mei 2007, 10:04   #3256
exodus

Standaard

De zoon en dochter van Sivlerstein waren allen teovallig te laat, zodat hun leven gespaard bleef. En Silverstein moest naar de tandarts en had daarvoor een meeting gecancelled. Uit "The observer":
Citaat:
After a last-minute breakdown in the front-running bid, Mr. Silverstein’s team won by a hair. His son, Roger, and his daughter, Lisa, were working for him in temporary offices on the 88th floor of the W.T.C. north tower. Regular meetings with tenants in the weeks immediately following their July 26, 2001, takeover of the building were held each morning at Windows on the World.
But on Sept. 11, Roger and Lisa Silverstein were running late. Meanwhile, Mr. Silverstein’s wife of 46 years had laid down the law: The developer could not cancel an appointment with his dermatologist, even to meet with tenants at his most important property. If the attack had happened just a little later, Mr. Silverstein’s children would likely have been trapped at Windows. As it was, Silverstein Properties lost four employees in the attack, two of whom had just recently been hired.
http://infowars.net/articles/may2007...ilverstein.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 16 mei 2007 om 10:05.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 10:21   #3257
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Hoh, toevalligheden, daar bestaat het leven uit exodus, leer daar eens mee leven

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 16 mei 2007, 10:37   #3258
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Personeel van? De loodgieter ofzo?
Juist
Oud 16 mei 2007, 10:37   #3259
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoh, toevalligheden, daar bestaat het leven uit exodus, leer daar eens mee leven
Juist
Oud 16 mei 2007, 10:45   #3260
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En uit mensen die niet kunnen stoppen met rollen met hun ogen natuurlijk. Bestaat daar al een medicijn tegen? Is dat een gevolg van 9/11? Zijn ze gewoon zombies in dienst van Al Qaeda?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be