![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.bbc.com/news/world-europe-62365797
Gaat u zich nu excuseren omdat u mij onterecht een leugenaar genoemd heb? U bent een leugenaar, U ontkent de evacuatie van burgers door Zelensky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad leest als een kroniek van een aangekondigde dood van de welvaart van de West-Europese burger, beginnend met de speech in Kiev van Verhofstadt tegen de democratisch verkozen president van Oekraine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32644 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt ne rus?
![]() |
![]() |
#32645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgers nergens vragen nooit om oorlog of geopolitieke spelletjes. Europese burgers hebben evenmin gevraagd om economische sancties tegen Rusland waardoor ze nu 20 keer meer moeten betalen voor energie. Dat die hongersnoden door Poetin veroorzaakt zouden zijn is nonsens. Sinds het graanakkoord zijn nog maar een paar schepen naar arme landen afgevaard, de overgrote meerderheid naar West-Europa. Oekraine bombardeert ook constant energiecentrales. Het regime in Kiev kan ook kiezen voor een compromis dan is de oorlog zo gedaan. Wat zijn de lessen uit WOII? Dat het Westen Rusland aanvalt en daarbij Oekraiense nazi s als bondgenoten gebruikt. Rusland is helemaal niet geisoleerd. Alleen Westerse landen hebben sancties ingesteld. De rest van de wereld gaat niet in op die russofobe hysterie. 70 % van de Russen steunt hem volgens onafhankelijke opiniepeilers. In China, de Arabische wereld, Afrika, Indie, zelfs Latijns-Amerika heeft de meerderheid sympathie voor de Russen. De enige gevolgen van de westerse sancties tot nog toe is dat talloze West-Europese burgers en bedrijven failliet gaan. Laatst gewijzigd door tomm : 19 oktober 2022 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32646 | |
|
![]() Citaat:
Scum of the earth. Holbewoners. Emotioneel gestoorde A tegen B debielen. Allez, patrick, zeg me dat ge aan't trollen zijt.
![]() |
![]() |
#32647 | |
|
![]() Citaat:
ALTIJD. Er waren vroeger misschien nog echte staatsmannen. Altijd met veel boter op het hoofd, en met een dikke rugzak smeerlapperij op hun rug, maar soms handelden ze effectief in het belang van de bevolking. Ik heb die illusie met de huidige generatie smeerlappen al lang opgegeven.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 oktober 2022 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32648 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En dan heb je de luchthaven van Charleroi, waar mensen NIET gedwongen hun huis verlaten, maar ok, ze kunnen wellicht de rekeningen niet meer betalen daarom krijg je dit: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn wat ze zijn, hè.
GA ermee leven, gij. ![]()
![]() |
#32650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid mag gezegd worden.
![]() |
![]() |
#32651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 oktober 2022 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer manieren trollemans.
![]() |
#32653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://t.me/rocknrollgeopolitics/5248 WHEN IN DOUBT, LISTEN TO BISMARCK'S...GREAT-GRANDSON!
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 oktober 2022 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saoedi-Arabië heeft de intentie uitgesproken om lid te worden van de BRICS.
US 'oil for security' formula faces setback as Saudi Arabia shows interest in joining BRICS Amid an intensifying spat with the US on oil production, Saudi Arabia has
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 oktober 2022 om 02:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRICS ofte de multipolaire wereld, waar te weinig aandacht aan besteed wordt in onze arrogante media.
![]() |
#32656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan russisch ongedierte? Verloren moeite!
![]()
![]() |
#32657 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nog altijd niet gesnapt dat Oekraine gewoon het SLAGVELD is waar met Oekrains kanonnenvlees de Russen tegengehouden, en nadien uitgeput moeten worden he. En een kapot - helemaal kapot - Oekraine "bevrijd" hebben is dan een zware economische slag voor een reeds uitgeputte economie he. Dus hoe meer de Russen in Oekraine kapot maken, hoe beter. Het enige wat niet mag gebeuren, is dat een nog deels functioneel Oekraine "vrede" zou sluiten. DAT is het enige dat no-go is. |
|
![]() |
![]() |