![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen ik voor het eerst hoorde van de NWO dacht ik "klinkt niet onlogisch , maar ik denk toch dat het niet kan, het lijkt me te straf" , maar ik heb de info niet afgedaan en verder gelezen , en ik besefte dat de NWO er wel degelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3262 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3263 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Water,Wind Aarde en Vuur.Tsunami,Orkanen,Aardbeving(en) en dan nog Vulkanen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 oktober 2005 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo eenvoudig is het. Ik sta open voor informatie. Toen hij gisteren schreef dat de boeken van Wilhelm Reich in de VS verboden waren heb ik dat nagetrokken. Het blijkt dus dat zijn informatie fout is. Daaruit concluderen believers dat ik slaap! ![]() Eenvoudig wereldbeeld hebben jullie eigenlijk. Wie jullie verzinsels niet gelooft is dom, slaapt, is een NWO-agent, enz ... Dat jullie feiten gewoon niet kloppen, who cares? Jullie klagen wel dat jullie postings geridiculiseerd worden, maar wanneer Pindar stelselmatig hetzelfde doet wanneer zijn beweringen worden tegengesproken, komen jullie hem verdedigen. Zielig, hoor.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 oktober 2005 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pindar zei dat hij niet naar die boeken refereerde.Aan hem om te tonen welke dan wel.Liggen al Reichs boeken in VS in de winkel?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 oktober 2005 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3266 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bla Bla Bla Bla Bla... U heeft niks nada onderzocht!!!!!!!! Hier neerpleuren zegt niks mevrouwtje! Dat geldt uiteraard ook voor mij. Ik ben wel sportief. ![]() Citaat:
Citaat:
te mekkeren hebt. Erg constructief doe je helaas niet. Citaat:
Bij "De Slegte" in nederland liggen ook 2 boeken van hem!!!!! Zelf gezien dus. Maar de door mij bedoelde boeken zijn VERBRAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! beetje moeilijk om te herdrukken dan he? Citaat:
pfff Dat ik op die onzin nog reageer zeg! Zit die effe vast in de Matrix!!!! Als die een draai van de reptielen krijgt beweert ze nog steeds dat het onzin is en dat ze hun pakken uit moeten doen, omdat het niet eerlijk is dat ze niet hun 'ware zelf' laten zien!!!! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 oktober 2005 om 19:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van ridiculiseren en niet antwoorden gesproken.
![]() (Hierover zullen de Straddles en Spaz322 echter nooit een slecht woord zeggen. En maar beweren dat de "disbelievers" ridiculiseren en niet op de vragen ingaan. ) Welke zijn de werken van Wilhelm Reich die verboden zijn in de VS? Want dat was jouw bewering, en daar vind ik nergens iets van terug. Integendeel, je kunt vandaag boeken van Wilhelm Reich in de VS kopen (ik heb dat gisteren wel degelijk opgezocht, ik heb niet de gewoonte hier te liegen, dat laat ik aan anderen over). Ik wacht op de lijst van verboden boeken van Wilhelm Reich ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 oktober 2005 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan ontken ik ook niet dat ik ridiculiseer tegen U. so what? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bewijst alléén nogmaals dat je wel allerlei beweringen post, maar dat je niet in staat bent op tegenargumenten of factuele vragen op een intelligente manier in te gaan.
![]() |
![]() |
#3270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar je het niet mee eens ben , is het daar, het bewijs!!!!! U bent goochelaar!!!! tuurlijk, man o man , wat jij allemaal denkt te kunnen halen uit een paar zinnen van iemand. hoe noem je dat ook alweer? pffff. why bother? je luistert toch niet! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 oktober 2005 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Naar je kinderachtig gedoe? Ik zou graag het volgende lezen: welke boeken van Wilhelm Reich zijn nu verboden in de VS?
![]() |
![]() |
#3272 |
Vreemdeling
|
![]() Even Wilhelm Reich ingetikt bij amazon.com en een verschijnt een hele resel boeken van die gast.
-Craban |
![]() |
![]() |
![]() |
#3273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3274 | |
Banneling
|
![]() Niet voor Firestone want die zit volgens mij onder de drugs, dus
daar reageer ik liever niet meer op. ![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @pindar
Ik reken erop dat je de lasterlijke beweringen over mij in post 3274 onmiddellijk verwijdert. Ik citeer jouw laster niet, want ik houd mij het recht voor tegen dit soort flagrante schending van het forumreglement klacht in te dienen. Jouw niveau is echt beneden alles, en je doet er echt alles aan om maar niet op de eenvoudige vraag te antwoorden: welke boeken van Wilhelm Reich zijn nu verboden in de VS?
![]() |
#3276 |
Banneling
|
![]() Pinder, oppassen ze kan je computer cracken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3277 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie niveau is echt bedroevend. Wie niet blind al jullie beweringen aanvaard is dom, NWO agent, aan de drugs, mist een hersenshelft, enz ... Zegt echt veel over jullie, hoor. Vermits jullie het met echte gefundeerde argumenten niet kunnen halen, dan maar persoonlijke aanvallen. Maar dit soort persoonlijke aanvallen pik ik niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 oktober 2005 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat Pindar gezegd heeft dat je onder de drugs zit? ![]() Een landgenoot van Pindar die ik ken gebruike laatst een toepasselijke zin om je te omschrijven toen ie zei over iemand anders:"Godkanonnen,dat lijkt me ook zo'n wijf met een vork in haar reet".
![]() |
![]() |
#3280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig wordt het wanneer jullie, zoals een tweetal weken geleden, beginnen te mekkeren over stoute disbelievers die ridiculiseren, aanvallen, om bewijzen vragen (stel u voor!), enz ... Wat zal het zijn, Lex Blanca? Wordt er hier een discussie gevoerd op basis van argumenten, feiten (+ bronnen), of gaat het voor de believers enkel om hun propaganda hier te posten? Ik begin zo stilletjes aan een vermoeden te hebben, hoor ...
![]() |