![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nations..._the_data_sets Laatst gewijzigd door artisjok : 31 augustus 2011 om 06:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu, eindelijk eens een controleerbaar iets van Artisjok.
Dank U wel. Het stukje van het grotere artikel dat U aanbrengt, geeft aan dat de "zuiderlijker dan de Sahara" landen volgens aangepaste en positievere metingen aan een IQ komen rond de 80. Ik ben nu zo blij dat deze mensen gemiddeld niet debiel genoemd mogen worden.
![]() |
#3283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt de rest niet gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele artikel komt er op neer dat de hedendaagse IQ testen eigenlijk een afdruk zijn van de welvaart en de bijhorende opleidingen. Waardoor armere streken slechter scoren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 augustus 2011 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3286 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je de posts samenbundelt krijg je één onderliggende gedachte : het links gedachtegoed is het enig juiste al het andere is ......racisme, of hoe de linkies teruggrijpen naar de methoden van vadertje Stalin (een van de grootste massamoordenaars uit de laatste 400 jaar)
![]() |
![]() |
![]() |
#3287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Individuen beoordelen of veroordelen op basis van daden of vermeende eigenschappen van de groep waartoe ze zouden behoren is racisme." Dan kunnen we nog wat discussiëren over de criteria die gelden, maar hierover was je het eens. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2311 De richtlijnen van de mod's gaf ik erbij, omdat daaruit ook nog eens duidelijk blijkt wat racisme is. (Dit topic gaat immers nog altijd over racisme op politics.be) Ik dacht dat je toch wel de overeenkomst zou zien tussen "een bevolkingsgroep is dom" en "een bevolkingsgroep is dom, grenzend aan debiliteit" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mijn interpretatie van't artikel.
En natuurlijk het "feit" dat we er van uit kunnen gaan dat de Chinezen zulke testen neppen, zoals doorsnee commies betaamd. Wie gaat het nu merken dat dezelfde 5 000 hoogbegaafde Han Chinezen de testen van 50 000 Oeigoeren afleggen?
![]() |
#3292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vraag niet wat racisme is, ik weet dat zelf ook wel, wat racisme is, doe dus niet alsof ik daarnaar zou vragen en reageer niet alsof ik dat gevraagd zou hebben....zucht.... Wat ik vraag is waarom jij dat racisme vindt. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen: " voor mij persoonlijk is de uitspraak racistisch omdat..." Wij zeggen toch ook: "Voor ons is het geen racisme omdat vastgestelde feiten nooit racistisch kunnen zijn...." En kom nu alsjeblieft niet weer af met dat linkje van de mods waarin staat wat zij al dan niet als racisme beschouwen zonder waarom. Trek ook de vastgestelde feiten niet in twijfel om de vraag te ontwijken. Als je echt twijfelt aan de vast gestelde feiten antwoord dan misschien met: "Indien het kaartje klopt, vind ik het toch racistisch omdat...." Ik wil gewoon uw persoonlijke mening + waarom. Is dat nu echt zo'n onredelijke vraag? Of bent u zo ver gehersenspoeld dat u geen eigen mening meer hebt misschien? Astemblief hé zeg?! Hoeveel dagen ga je nog met onze voeten rammelen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 augustus 2011 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zouden Oeigoeren niet tot het aziatische ras behoren? Zien ze eruit als hottentotten of zo? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 augustus 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3294 |
Minister
|
![]() De bepaling van racisme van Artisjok slaat nergens op. Dit wordt echt te gek om waar te zijn. Ik denk dat iedereen die vrijwillig een groep heeft gekozen daarop mag aangezien
worden. Dat geldt dus voor extreem links en extreem rechts en extreem godsdienstig of extreem anti-godsdienstig. Uiteindelijk hangt alles af van het resultaat dat die groep op- levert. Ik ga even heel wreed zijn. Onlangs werd me gevraagd hoe het kwam dat de mensen met centen en alles klaar stonden om slachtoffers van een tsunami te helpen maar véél minder klaar stonden om wat te doen aan de toestanden in de Sahel. Ik denk dat het antwoord voor de hand ligt. Als je weet dat daar ONDANKS de omstandigheden het ene kind na het andere wordt geboren. Ik zeg niet dat daar niet moet worden geholpen. Maar ik zeg ook dat in het belang van IEDEREEN op deze aardbol de eerste hulp uit geboortebeperking hoort te bestaan. De Chinezen hebben dat begrepen. Ik juich hun methodes vast niet toe. Maar geboorte- beperking is voor mij een standaard intelligentie bepaling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3295 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als jij niet wil weten wat racistisch is, zal je ook niet begrijpen waarom iets racistisch is. Citaat:
Citaat:
Dat is wel grappig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3296 |
Burgemeester
|
![]() Dat hier over het algemeen een vlaamsnationalistische rechts conservatieve onderstroom heerst beseft, denk ik toch, zowat iedereen die hier langer dan twee minuten op zit, maar om dan onmiddellijk de stap te zetten naar racisme???
Ik hou van discussies en soms kan ik me ook ergeren maar ik heb nog nooit de indruk gehad dat iemand zware persoonlijke/racistische aanvallen heeft gericht terwijl ik toch niet echt de mening ben toegedaan van de grote meerderheid op dit forum. Maar als je daar niet mee overweg kan, blijf dan gewoon van het forum weg maar achter elke post een haatmail zoeken is er vér over. In het Engels hebben ze daar een mooie uitdrukking voor : 'Get a life!'
![]() |
#3297 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom wil ik ook daarover discussiëren. Als je daar niet mee overweg kan, er zijn nog andere topics genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oost-aziaten in de VS vertonen een hoger IQ: hoe komt dat dan? de sub-sahara landen vertonen een lager IQ (grenzen van debiliteit) : dat mag dus niet, dus zullen we de term "debiliteit" moeten afschaffen om Artisjok terwille te zijn? OK. We noemen het nu begaafd, hoog begaafd, hoger begaafd en hoogst begaafd. Dus kinderen met een IQ van 70 zijn vanaf nu "begaafd" en als het zwartjes zijn, zijn ze zeker begaafd. Het gaat goed zo hoor. Ooit geweten waar die politiek correcte terminologie is uit voorgesproten? Maar het is niks hoor: in de oost-aziatische landen (oei, wonen daar wel oost-aziaten?) zijn ze dus hoogst-begaafd, maar dat is alleen maar omdat ze ook het hoogste welvaartsniveau hebben (zeg ik het goed zo?). Als ze geen hoogst-welvaartsniveau hebben, dan worden ze daar ook " begaafd " zoals in de sub-sahara landen. enfin, het wordt hoe langer hoe leuker. Enig idee waarom de native americans (die uiteindelijke afstammen van oost-aziaten, zie het DNA onderzoek van NGC) ook tot de hoogst-begaafden behoren? zal wel iets met het schoolsysteem in Moskou te maken hebben zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 augustus 2011 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |