Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2024, 12:28   #3281
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Uiteraard, je hebt dan ook geen poot om op te staan om je eigen gezever te staven.
De vraag stellen of transgenders psychische problemen hebben omdat ze denken genderdysforie te hebben - en dus zouden ze denken geestesziek te zijn - is er zo eentje.
Natuurlijk hebben geesteszieken psychische problemen, dat zijn de symptomen van hun ziektebeeld.
Transgenders hebben geen psychische problemen omdat ze denken dat ze genderdysforie hebben, ze hebben psychische problemen omdat ze denken en wanen, in een verkeerd lichaam geboren te zijn en dat heet dan geestesziekte met de diagnose "genderdysforie".

En transgenders denken helemaal niet dat ze genderdysforie hebben, dat wordt hen wijsgemaakt door de diagnose van medische slagers om te kunnen verdienen aan het snijden en mutileren van het lichaam als behandeling van hun geestesstoornis.
Het zijn de wir haben das nicht gewusst-mensen van deze tijd. (Die deze praktijken op geestelijk verwarden goedpraten met pseudowetenschap)
Oud 23 juni 2024, 09:25   #3282
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het zijn de wir haben das nicht gewusst-mensen van deze tijd. (Die deze praktijken op geestelijk verwarden goedpraten met pseudowetenschap)
Je vraagt je dan toch af of die mensen nog wel kunnen denken...(zou corona of de spuiten misschien daarmee te maken kunnen hebben of is het gewoon domheid?)

Lullen en kibbelen of de psychische problemen dat men in een verkeerd lichaam zit wel een geestesstoornis (genderdysforie genoemd) zou zijn terwijl het over de schande en verontwaardiging van lichamelijke amputatie als behandeling voor die psychische problemen van de geesteszieke moet gaan.
Zouden die - wir haben das nicht gewusst-mensen van deze tijd - het dan ook normaal vinden dat een arm geamputeerd wordt om een depressie te behandelen?
Oud 23 juni 2024, 09:39   #3283
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vraagt je dan toch af of die mensen nog wel kunnen denken...(zou corona of de spuiten misschien daarmee te maken kunnen hebben of is het gewoon domheid?)

Lullen en kibbelen of de psychische problemen dat men in een verkeerd lichaam zit wel een geestesstoornis (genderdysforie genoemd) zou zijn terwijl het over de schande en verontwaardiging van lichamelijke amputatie als behandeling voor die psychische problemen van de geesteszieke moet gaan.
Zouden die - wir haben das nicht gewusst-mensen van deze tijd - het dan ook normaal vinden dat een arm geamputeerd wordt om een depressie te behandelen?
Gans die genderdysforie is opgefokte shit die ons vanuit zogezegd "progressieve" hoek wordt opgedrongen. Mijn moeder zaliger had destijds ook kunnen komen aandraven met dergelijke zever, want ze had feitelijk meer haar op haar dijen dan mijn vader. Dat heeft die twee nooit belet om passioneel van elkaar te houden tot hun laatste adem.
Oud 23 juni 2024, 18:54   #3284
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is zo.
Onafhankelijk onderzoek wees uit dat we hier met een medisch schandaal te maken hebben.
Degene die dus momenteel bezig zijn met dit beleid, zijn geheel ongeschikt en van kwade wil.

Er is totaal geen holistische benadering, maar ze grijpen waar ze kunnen. Verwarren zelfs kinderen voor hun eugenetische experimenten.
Oud 24 juni 2024, 21:06   #3285
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Net als je denkt alles gezien te hebben, gaan ze nog een stap verder. Aan de universiteit van Oxford gaat er ernstig onderzoek gedaan worden naar "koloniale erfenis" van... melk.

'Woke' academics to spend taxpayers' money investigation link between 'milk and colonialism'

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 24 juni 2024 om 21:06.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2024, 22:41   #3286
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Net als je denkt alles gezien te hebben, gaan ze nog een stap verder. Aan de universiteit van Oxford gaat er ernstig onderzoek gedaan worden naar "koloniale erfenis" van... melk.

'Woke' academics to spend taxpayers' money investigation link between 'milk and colonialism'
En de vraag is, wie is er compleet zot geworden ? de achterlijke mongool die dit verzonnen heeft, of de nog veel achterlijker bende mongolen die de subsidie hiervoor hebben goedgekeurd... ? (ik wil me hierbij verontschuldigen bij de volledige Mongoolse bevolking en mensen met het syndroom van Down want in hun groep is er werdelijk niemand te vinden die dwazer is dan deze zogenaamde "wetenschappers" )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2024, 22:45   #3287
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Wacht, dat betekent dus dat negers die zuivelproducten consumeren eigenlijk aan "cultural appropriation" doen ?
Oud 25 juni 2024, 05:31   #3288
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Wacht, dat betekent dus dat negers die zuivelproducten consumeren eigenlijk aan "cultural appropriation" doen ?
Sterker nog, hun vrouwen produceren zelf koloniale moedermelk!
Oud 25 juni 2024, 07:06   #3289
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

Tja, het is natuurlijk wel zo dat we vroeger met de beruchte Europese 'boterberg' zaten en die deels in melkpoeder als ontwikkelingshulp naar Afrika zonden. Daar echter 'koloniaal' beleid in zien ... dat waren gewoon politici die aan de knoppen draaiden zonder te weten wat ze deden in de hoop herkozen te raken en ontwikkelingshelpers op zoek naar meerwaarde-aflaat*. Met 'white suprimacy' en welke andere holle begrippen ze er nog bij sleuren had dat natuurlijk niets te maken.

* Hoe donkerder de huid van iemand die je helpt hoe meer aflaat.
Oud 29 juni 2024, 15:18   #3290
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Naam: 2B14D258-11DE-46ED-9A92-6F5DEB4B95CC.jpeg
Bekeken: 251
Grootte: 81,3 KB
Oud 30 juni 2024, 13:08   #3291
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Told y'all so. Degene die het wokisme zo veroordelen, zien vaak de balk in eigen ogen niet.
Y'all drank the kool aid; #meToo
Oud 1 juli 2024, 22:40   #3292
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Door mijn docent levensmiddelenleer is ons indertijd wijsgemaakt dat er veel lactose intolerantie voorkomt bij de Afrikanen. Het is dan ook volkomen nutteloos heren om er melkpoeder naartoe te sturen.... ik citeer hier quasie letterlijk uit zijn les...

ik heb het even opgezocht, subsaharaans Afrika 85 - 100 %. ook in Azie trouwens.

wat me dan eigenlijk doet vermoeden, dat wij noorderlingen ons gewoon aangepast hebben aan dierlijke melk. en het als een deel van ons dieet gaan zien zijn. En dat het dus eigenlijk wij zijn die abnormaal zijn.

dus kan je inderdaad wel van cultural appropriation spreken. ze moeten met hun poten van ons melk blijven,

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 1 juli 2024 om 22:42.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2024, 22:57   #3293
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Door mijn docent levensmiddelenleer is ons indertijd wijsgemaakt dat er veel lactose intolerantie voorkomt bij de Afrikanen. Het is dan ook volkomen nutteloos heren om er melkpoeder naartoe te sturen.... ik citeer hier quasie letterlijk uit zijn les...

ik heb het even opgezocht, subsaharaans Afrika 85 - 100 %. ook in Azie trouwens.

wat me dan eigenlijk doet vermoeden, dat wij noorderlingen ons gewoon aangepast hebben aan dierlijke melk. en het als een deel van ons dieet gaan zien zijn. En dat het dus eigenlijk wij zijn die abnormaal zijn.

dus kan je inderdaad wel van cultural appropriation spreken. ze moeten met hun poten van ons melk blijven,
Dat klopt waarschijnlijk wel. Er is een gen dat lactose tolerantie afsluit na de zuigeling periode. Dat is de normale toestand, want het heeft weinig functionaliteit daarna. Het is een mutatie van dat gen dat die afsluiting verhindert. Immers, jagers gaan geen melk kunnen vinden voor voeding. Echter, na de domesticatie van vee werd die mutatie een voordeel omdat men ineens wel melk kon "oogsten". Een nieuwe bron van eiwitten, calcium vitamine-D enz... De mutatie had dus een betere kans om voort te planten. DeEuropese "bekerculturen" vanaf zo rond 3000 vc zouden die toegenomen melk-consumptie kunnen illustreren.
Oud 4 juli 2024, 09:29   #3294
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Zijn er nog mensen getuige van de "ommekeer" ?
Wij, christenen, hervormen ook op wereldschaal Be gone demons, be gone!!! Meesten zijn nog voorzichtig stil, maar het platform en het klimaat is reeds geschept om de duivel uit onze gemeenschappen te verbannen. En die wokisten weten reeds hoe laat het is en gaven er al enkelen van ons aan. Alsof wij niet bereid zijn vervolgd te worden voor de waarheid? Wij zijn zelfs bereid te sterven voor de Waarheid. Maar voor nu leven we er voor.

Ik dacht dat 2024 een verschrikkelijk jaar ging zijn, maar ik voel mij helemaal herleven en opleven met vreugde. Het is echt aan het gebeuren. Het is echt aan het gebeuren.
Zelfs cancel culture gaat "ons" niet meer tegenhouden.

Christenen nemen positie in, en het is meteen gedaan met spelen. HEERlijk!!!

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 juli 2024 om 09:45.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2024, 09:43   #3295
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zijn er nog mensen getuige van de "ommekeer" ?
Wij, christenen, hervormen ook op wereldschaal Be gone demons, be gone!!! Meesten zijn nog voorzichtig stil, maar het platform en het klimaat is reeds geschept om de duivel uit onze gemeenschappen te verbannen. En die wokisten weten reeds hoe laat het is en gaven er al enkelen van ons aan. Alsof wij niet bereid zijn vervolgd te worden voor de waarheid? Wij zijn zelfs bereid te sterven voor de Waarheid. Maar voor nu leven we er voor.

Ik dacht dat 2024 een verschrikkelijk jaar ging zijn, maar ik voel mij helemaal herleven en opleven met vreugde. Het is echt aan het gebeuren. Het is echt aan het gebeuren.
Zelfs cancel culture gaat "ons" niet meer tegenhouden.

Christenen nemen positie in, en het is meteen gedaan met spelen. HEERlijk!!!
Ik denk dat deze toespraak u zou kunnen interesseren. Ik kan er ook wel grotendeels inkomen. Ik vraag me af hoe het zover gekomen is dat we met een leiderskaste zitten die transhumanisme promoot. Wat het dichts bij een antwoord komt dat me redelijk lijkt is dat het gaat om controle. Dat wordt hier ook gezegt. Transhumanisme is eigenlijk fake dus.

https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=VKqgVrDxL2M

Laatst gewijzigd door Bach : 5 juli 2024 om 09:44.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2024, 14:40   #3296
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Tucker Carlson in Australië reageert op 'woke' journalist (en in één adem de 'Putin bad' simplisten).

https://m.youtube.com/watch?v=WydUd3kc6xk
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2024, 08:09   #3297
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Oei. Een artikel vol fatism ...

Citaat:
Wij leven in een ziekmakende maatschappij. Jupiler sponsort onze nationale voetbalcompetitie, Red Bull onze bekendste atleten. En hoeveel fastfoodketens zijn er de laatste twintig jaar bij gekomen in België?

Overgewicht is de grootste ziekmaker in onze maatschappij: diabetes, hartaandoeningen, kanker, rug- en gewrichtsklachten... We kunnen 80 procent van de hartaandoeningen voorkomen als iedereen een gezondere levensstijl aanneemt. Daarmee zou je miljarden besparen.

Mensen die door een ongezonde levensstijl diabetes ontwikkelen, krijgen sociale tarieven voor telefonie, extra kinderbijslag, een speciale parkeerkaart, belastingvermindering en vrijstelling van verkeersbelasting. Vindt u dat normaal?
Oud 21 juli 2024, 07:50   #3298
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Wokertjes die van antisemitische weeromstuit aan fatism doen ... piggy piggy oink oink ... o ja, en joodse hlbq2spanp++'ers mogen ook nog rotten in hel ... pride, een feest van verdraagzaamheid en inclusie sinds de wokes het hebben overgenomen ...

Laatst gewijzigd door Vlad : 21 juli 2024 om 07:52.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 06:14   #3299
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik denk dat deze toespraak u zou kunnen interesseren. Ik kan er ook wel grotendeels inkomen. Ik vraag me af hoe het zover gekomen is dat we met een leiderskaste zitten die transhumanisme promoot. Wat het dichts bij een antwoord komt dat me redelijk lijkt is dat het gaat om controle. Dat wordt hier ook gezegt. Transhumanisme is eigenlijk fake dus.

https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=VKqgVrDxL2M
Het is me te werelds geworden. Paar maand geleden had ik dat nog kunnen pruimen.
Maar het is wat we al jaren zeggen, niet gehoord werd of voor complottheorie versleten werd. Intussen regent het klachten voor wat zogezegd omkeerbaar was.

De strijd is geleverd, the word is out.
Er komt nu iets veel erger aan. Deze battle was maar om kracht te winnen voor de volgende.
Oud 22 juli 2024, 14:36   #3300
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Jongens toch…dat wokegedoe kent geen grenzen.

https://www.hln.be/buitenland/honder...ding~a809a9a0/

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be