![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3281 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Het citeren werkt niet;vandaar dat ik op deze manier moet reageren.
Is het al 2 weken geleden?De tijd vliegt...het lijkt alsof het slechts enkele dagen is...en "stoute believers";dat zou ik dus NOOIT zeggen he!Ik ben geen nicht Firestone. Als Pindar dat van die drugs zegt,dan bedoelt hij dat niet letterlijk en dat weet jij toch ook.Waar maak je je druk om?Hij post iets en jij geeft hem aanleiding met jou post om (al dan niet terecht) een mening over je te vormen en visa versa.Net zoals je met je heisa mij een aanleiding gaf om dat van die vork te zeggen.Het is een originelere manier om te zeggen:"Maak je niet druk". En je kan toch niet ontkennen dat de NWO door bepaalde (niet alle) forummers simpelweg geridiculiseerd wordt zonder dat ze onze argumenten bekijken,akkoord? Ik ben volledig pro je discussie op basis van argumenten en bronnen.Daarom riep ik Pindar in post 3266 ook op om aan te tonen welke van Reichs boeken niet in de winkel liggen in VS. Je zit er volledig naast met je vermoeden...het laatste waar het ons om gaat is hier onze propaganda te posten.Ik vind dat niet beledigend,maar toch beledigender dan Pindar die zegt "Firestone zit aan de drugs" waarmee hij simpelweg zegt:Firestone,je Wil het niet zien.
![]() |
#3282 |
Banneling
|
![]() Tja, boeiend...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles om niet te moeten erkennen dat Pindar voor de zoveelste keer beweringen gepost heeft die onwaar blijken te zijn ... Jullie flippen echt telkenmale iemand effectief ingaat op jullie beweringen. Het is alsof jullie daar niet op berekend zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#3284 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
1ste is Traffic;2de ios the Patriot;3de is Enemy of the State.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 oktober 2005 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3286 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1ste is the Peacemaker;2de is van in the X-Files;3de is Terminator 3.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 oktober 2005 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1ste is Independance Day;2de is King-Kong (denk ik) ;3de is Rugrats (hij telt mee en zegt luidop nine,eleven,twenty).
![]() |
![]() |
#3288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch al iets boeiender... Houden zo... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 oktober 2005 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3289 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al die doden...en zo... (2 vrienden van me zijn door Mexico aan het trekken.Ze zitten al meer dan 2 dagen in een ondergrondse schuilkelder ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 oktober 2005 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we 'bewijzen' voor je neus zetten weet je het nog zo te draaien dat het geen bewijs is! Vandaar dat ik er naar jou toe geen enkel moeite meer in steek! Ga nu eerst maar eens van de door 'ons' aangeraden boeken lezen, daarna praten we, mischien, verder. Zoals eerder gezegdm als je aangevallen zou worden door een 'reptiel' (Ja ze bestaan echt! De wereld zit er vol mee) Zou je tegen ze zeggen dat ze hun carnavalspakje uit moesten doen zodat ze hun ware( menselijke) gezicht eens laten zien. LOL En..laat wat mij verder betreft maar hoor, ik ben je meer dan zat net als anderen hiero. Jammer, maar het zij zo. Sommigen zijn mij zat, so what? Gaan ze maar ergens anders kutkammen en zeveren. oeps toch gereageerd! sorry! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 oktober 2005 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar persoonlijke aanvallen liggen jou nu eenmaal beter dan argumenten ... En nu laat ik jullie lekker verder roddelen over reptielen, weerbeïnvloeding en andere verzinsels ... ![]() Als men jullie om bewijzen vraagt geven jullie toch afwezig of beginnen als kindjes wild te schoppen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 oktober 2005 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3292 |
Parlementslid
|
![]() Aan Pindar
Betreft boeken van Wilhelm Reich Je somt een hele reeks titels op van zijn werken met als afronding: “Paar titels zijn te krijgen en paar niet.” Daaruit besluit je dat sommige van zijn werken verboden zijn in VS. Altijd gedienstig heb ik op je verzoek een beetje onderzoek gedaan en inderdaad je opmerking “Paar titels zijn te krijgen en paar niet” klopt, maar ik kom tot een heel andere conclusie. Lees eens http://www.groene.nl/1997/12/av_reich.html. Hieruit blijkt dat zijn ideeën over sex en orgasme totaal zijn voorbijgestreefd en behoren tot het museum van de nu nutteloze theoriën. Waarom zou een uitgever nog zijn boeken drukken in de wetenschap dat geen kat die nog zou kopen? Naar analogie hiervan zijn er duizenden romans en wetenschappelijke werken geschreven in het Nederlands waarvan thans geen enkel exemplaar nog te vinden is, zelfs niet bij De Slegte. Het gaat hier niet over censuur maar over economisch realisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pff dat is wat ze ons willen laten denken! Ze houden die namelijk om redenen die o.m. staan in de theorien van Reich, satanische sexuele rituelen!!!!!!!! Maar dat mogen wij niet weten! "O nee, dat kan niet, Dat bestaat niet!!!! Satanische rituelen door de elite?? Onzin!" Hoor ik men al roepen!!! Zeg dat tegen de kinderen die daar geofferd worden!!!!!!!!!!!!! Ik ben hier meer voor die kinderen dan voor mezelf!!!!!!!! om het even botweg te zetten, op het moment van dit schrijven wordt er mininaal een klein kind door de elite geofferd op een gruwelijke manier!!!!! Weten en er niets aan doen maakt mij even schuldig!!!!!!! Godver de godver, hoeveel bloed moet er nog vloeien!!!!!!???????????????? Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3294 |
Parlementslid
|
![]() Hopeloos!
Zal me leren te willen discussieren met een paranoide amoebe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3295 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3296 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 oktober 2005 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3297 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2005 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3300 |
Banneling
|
![]() juist Exodus, ze hebben (zoals zo vaak gezegd hier) heel veel technologie,
maar ook medische kennis etc tegengehouden, en dat doen ze nog. Ik heb hier al eerder in de thread gezegd dat er bv niet zoveel geneesmiddelen nodig zijn. Er is iets wat 80 tot 90% van de ziektes kan 'genezen". En het middel is ontzettend goedkoop! Maar ja, met geneesmiddelen kan je ook mensen doden! Dus die houden ze er maar in! met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 oktober 2005 om 13:03. |
![]() |
![]() |