![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Absoluut mee eens.
Maar waarom krijgen we hier dan geen auteurs van interessante boeken voorgeschoteld ? In plaats van carrièrepolitiekers. Kranten zijn wat ze zijn. Ik erger me meer aan t v dingen als de zevende dag. Nooit m'n bedoeling geweest om een alternatief te bieden voor kranten. Ik zoek een andere richting voor dit forum, of sterker : een project voor dit forum. Een andere rol. En een ander imago. Citaat:
Jup. Laatst gewijzigd door knipptics : 27 augustus 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3302 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3303 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Auteurs van interessante boeken verdoen hun tijd met onderzoek en dat soort zaken, en het resultaat van hun activiteiten vind je terug in hun artikels en boeken. Citaat:
Maar ik begrijp wat je bedoelt, zonde van ons belastingsgeld. Citaat:
Yep.
![]() |
![]() |
#3304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3305 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jullie zijn wel érg negatief over dit forum hoor.
Zolang dit een open forum is kom je de meest uiteenlopende meningen tegen. De ''verzeikstraling'' voorkom je alleen maar door mensen op uitnodiging te laten laten posten. En dan nóg. Hoe vaak maak je niet mee dat forummers over één bepaald onderwerp een diepgaande en correcte analyse kunnen afgeven terwijl ze over een ander onderwerp de grootste nonsens kunnen verkondigen? En wat te denken van over het algemeen serieuze forummers die ineens een slechte dag blijken te hebben en een tijd lang alleen one-liners plaatsen? Verbannen lijkt me geen optie en knippen in die one-liners ook niet als ze geen regels overtreden. Vaak zit er dan ook nog ergens een argument in verborgen. Aan de andere kant vind ik het ook wel boeiend op dit forum van gedachte te kunnen wisselen met bijvoorbeeld een ultraconservatieve katholieke VB-er die tevens leraar is én neigt naar negationisme. Zo vaak kom ik die in het dagelijks leven niet tegen. Je krijgt dit forum alleen maar naar een hoger peil als degenen die iets zinnigs te vertellen hebben dat ook doén, niet wegblijven uit de serieuze subfora en zich niet blijvend verschuilen in forumquiz o.i.d. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3306 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar niemand zal hier durven betwisten dat knipptics volstrekt ontoerekeningsvatbaar is ![]() Laatst gewijzigd door knipptics : 28 augustus 2010 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en dan neem JIJ het woord verrader in de mond ???? Citaat:
A.L. heartbroken ... Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2010 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzeikstraling is het gebruiken van dit forum om haat te zaaien, propaganda te voeren, mensen zwart te maken, ... Het resultaat is een schier eindeloze (hyperbole) sliert threads, met een waardeloze OP en tientallen al even oninteressante en meestal stereotiepe reacties. En zoals gezegd, elk "kamp" heeft zijn Zeikstralen, spijtig genoeg. Citaat:
![]() Maar goed, d�*t is mijn punt niet, het stoort me niet dat er hier mensen zitten waar ik het oneens mee ben. Citaat:
Er zitten hier genoeg mensen die iets zinnigs te vertellen hebben. Alléén zijn ze willens nillens voornamelijk bezig met reageren op zever, en verlagen ze zich daardoor zelf tot goedkope en nutteloze polemieken. Been there done that. Het is een discipline waar ik voorlopig weinig zin in heb.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2010 om 13:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum, met de huidige spelregels, is echter nauwelijks geschikt voor kwaliteitsvolle discussies.
![]() |
![]() |
#3311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2010 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3312 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lombas richtte zich duidelijk tot mijn tante Shulamith, die soms van mijn account gebruik maakt. Kom kom, tante Shulamith is een groen blaadje van 65, ik regel wel iets.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2010 om 13:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3313 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mag ik daaruit dan concluderen dat tante Shulamith niet het 'knippetje' is dat je in gedachten hebt voor mij ? Laatst gewijzigd door knipptics : 29 augustus 2010 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens geen 'knippetje' in gedachten voor jou, je zal ze zelf moeten vinden.
![]() |
![]() |
#3315 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Denk je dat je met een 'Knipp' diep ongelukkig zou zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als van mij verwacht wordt dat ik de zware verantwoordelijkheid opneem om mijn partner een richting in te sturen waar hij zelf niet echt naartoe wil (of kan), dan zullen we beide ongelukkig zijn.
![]() |
![]() |
#3317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem als voorbeeld deze post: Citaat:
Maar wat voor zin heeft het Pindar voor de zoveelste keer hiermee te confronteren? Hij zal zijn onzin verder blijven uitspuwen en niet inhoudelijk reageren. (Merci aan de lakse moderatie die deze dubbelnick van een dubbelnick van een dubbelnick ... van een permanent verbannen forumlid steeds opnieuw laat begaan. Ook Zeikstraal is weer eens onder ons, trouwens ![]() Ik vind het verloren moeite, je leert er zelf niks meer uit.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 augustus 2010 om 08:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel of tante Shulamith en Anna List een goede match zouden vormen...
Maar goed, Firestonetje, wat eten we vanmiddag? ![]()
![]() |
![]() |
#3319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ik dan. ![]()
![]() |
![]() |
#3320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goed idee, ik haal iets gelijkaardig. Lang geleden... Met wat gekookte ham bij. Bruin broodje. Owwwww ja. Bijna lunch... Smakelijk!
![]() |
![]() |