![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wilde alleen maar zeggen dat je helemaal geen andere scenario's hoeft naar voor te brengen, zoals sommige wel doen, om te bewijzen dat het officieel verhaal niet klopt. En wanneer bvb Stone opmerkingen maakt op mijn posts, praat ze altijd over "jullie" en daar hou ik niet van.
![]() |
![]() |
#3302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom dan niet de schijnheilighaard spelen. Als je de oudste roddels blijft verspreiden, moet je niet klagen dat anderen daar op wijzen. Dat heeft niets met mij te maken, alles met de idiote roddels waar jij en je maatjes in geloven.
![]() |
![]() |
#3304 | |
|
![]() Citaat:
En maar blijven beschuldigen ...
![]() |
![]() |
#3305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Diegenen die niet in het officiele verhaal geloven, klasseerd zij gemakshalve allemaal onder dezelfde noemer.
![]() |
![]() |
#3306 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Neen, serieus; heo kan een vrouw nu verkracht zijn door én de paus, én Bush, én Rockefeller én én én? Dan moet ze toch wel een zekere, totale, complete uitstraling hebben, of niet dan? Wie herinnert zich nog getuige X inzake Dutroux? Dat de gehele overheid erbij betrokken was? "oeh, sorry. fake".[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 28 augustus 2005 om 23:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 29 augustus 2005 om 00:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3311 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3312 | ||||||||||||||
Minister
|
![]() OK, let op hoe jij de werkelijkheid naar je eigen waarheid verdraait:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En nu ben ik het beu. Want het is laat en ik investeer tijd in mensen die daadwerkelijk geloven dat ik een spiegel wil zijn van de gemiddelde TCP: "als een slaaf hun eigen leven lijden". Doei, en slaap zacht.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 29 augustus 2005 om 00:10. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3313 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat voor één dan nog. JIJ haalt heel mijn antwoord uit z'n verband. Je laat zelfs de gehele tekst weg waarop ik antwoordde (en van wie hij kwam) en bovendien stelde ik zelf dat Parci liet "doorschemeren" wat hij bedoelde. En mocht ik hem dan verkeerd geinterpreteerd hebben, wat ik betwijfel, dan is het aan hém om dat recht te zetten. Het ergste is dat uw gehele opmerkingen NIETS maar dan ook niets met het topic te maken hebben, en niet meer zijn dan een persoonlijke aanval, zonder dat ik daar ook maar enige aanleiding toe heb gegeven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 augustus 2005 om 01:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik basseer mij op getuigenissen van medewerkers in de wtc torens die eerder die morgen gezien hebben dat de camera's wel degelijk werkten.
![]() |
![]() |
![]() |
#3315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft niets, maar dan ook helemaal niets met uitstraling te maken! het heeft te maken met de satanische rituelen. Maar ja, je 'luistert' toch overduidelijk niet, dus ik ga verder geen moeite doen het uit te leggen. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben eergisteren op mijn weegschaal gesprongen, en die schoot uit naar een massa (!) die veel groter is dan mijn massa, waardoor dus ook de "kracht" op die weegschaal veel groter moet geweest zijn dan het gewicht (= m x g) bij een statische belasting. Nog een voorbeeld: mijn hoofd is gemaakt om een muntje van 5 eurocent te dragen. Wanneer echter datzelfde muntje van 5 eurocent van 200 m hoogte wordt geworpen, dan is er een gat in mijn kop. Is nu mijn kop ineens niet meer berekend op het gewicht van die vijf eurocent? Tuurlijk wel, maar de kracht waarmee het impacteert op mijn hoofd is wel een pak groter dan het loutere gewicht van dat muntje. kracht = m x g Kin energie = m x v² / 2 impact = m x v impactkracht = Kin energie / afstand na impact = m x v² / (2 x s) met s de afstand die het vallende voorwerp aflegt na impact. De kracht werkend op het vallende object blijft hetzelfde, de impact (en dus ook kracht bij impact) op het dragende voorwerp verandert. Bij een val moet de dragende structuur de impactkracht overleven, niet de statische kracht van het gewicht van het vallende voorwerp. http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu.../flobi.html#c1"
![]() |
![]() |
#3317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://aries.ucsd.edu/LIB/PROPS/FS/FS.html (gegevens tot 700 °C voor Fe-(8-9)%Cr reduced activation steel)
![]() |
![]() |
#3318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k vraag me alleen af waarom je dat nu verstuurt als respons op ik iets wat ik zei ik heb nooit anders beweerd dan datgene jij hier nu netjes uiteenzet btw heb je die post gelezen met dat balansproefje dat voor ( ik dacht ) Memphisto bestemd was ? kortom alles hangt dus af van de botsing zelve ( de materialenkeuze / en de inertie van beide licamen ) die de krachtstoot en duur gaan bepalen over zwaartekracht kan men dus nog moeilijk spreken daar die net materiaalonafhankelijk is als je dat muntje van 5 eurocent vanop 200m op je hoofd laat vallen dan kan je 't inderdaad wel schudden als je vooraf een helm opzet gebeurt er ( hoogstwaarschijnlijk ) niks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3320 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |