Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2022, 21:35   #33441
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde

Philemon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Uit navolgend artikel, de bronnen waarnaar doorverwezen wordt staan erbij:
(...)

“they’re fully prepared to cross the border into Ukraine,” the media outlet
added. General Lubas described his troops as being on “full deployment,” and
that “they are preparing” to fight Russian forces in Ukraine.

(...)

CBS reporter Charlie D’Agata was embedded with US forces as they
conducted military exercises just six kilometers from Romania’s border with
Ukraine.

(...)

To make matters worse, the threat that US troops are “ready to enter
Ukraine” is even more dangerous, as the Kiev regime is officially not a
member of the belligerent alliance. What’s more, the Neo-Nazi junta’s
membership ambitions have repeatedly been rejected at the highest level,
including by US National Security Advisor Jake Sullivan and NATO Secretary-
General Jens Stoltenberg.

(...)

Romanian Major General Lulian Berdila told CBS News that the presence of
US troops reminded him of the Second World War. “The real meaning for me,
to have the American troops here, is like if you were to have allies in
Normandy before any enemy was there,” he stated. Such statements are
unwise, to say the least, especially given Romania’s role in the Nazi invasion
of the USSR in 1941. In addition, it also shows how serious the escalation is,
as the division has not been deployed to Europe since the end of WWII.

(...)
BRON
28 okt 2022
Wat wil je nu bewijzen met dit artikel?

Die NATO troepen staan klaar om de rus tegen te houden indien ze de grens durven te overtreden en ook maar één grote teen zetten op EU bodem.

Hoe meer NATO troepen er aan die grens staan hoe liever ik en alle democratisch voelende burgers het hebben. Ze staan daar om mij en de EU hier te beschermen tegen de agressie van die fascistische troep orks.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2022, 21:47   #33442
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik lees Russische en westerse 'propaganda brol' via hun eigen media. Voor zover het nog mogelijk is vanuit het 'vrije' westen om de Russische kant te weten te komen.

Wil u dan niet weten wat Rusland te zeggen heeft? Vertrouwt u daarvoor op de westerse pers?
Vertel het eens of de ruskes nog de mogelijkheid hebben om van in rusland de pers in het "vrije westen te kunnen opvolgen...

En vertel ook eens hoe hard ze mogen protesteren tegen deze oorlog...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2022, 22:22   #33443
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Vertel het eens of de ruskes nog de mogelijkheid hebben om van in rusland de pers in het "vrije westen te kunnen opvolgen...

En vertel ook eens hoe hard ze mogen protesteren tegen deze oorlog...
Last van een superioriteiscomplex of zo?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2022, 22:26   #33444
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Putin zei volgende gisteren:

‘Russia did not and does not consider itself an enemy of the West.’

Ik verwacht dat deze uitspraak in het westen nogal vlug zal opgevat worden als een teken van zwakte, maar zou het niet kunnen zijn dat zo'n interpretatie eerder getuigt van hoogmoed?
Oud 28 oktober 2022, 22:27   #33445
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Last van een superioriteiscomplex of zo?
Doet het zeer ,goed zo ...
Oud 28 oktober 2022, 22:39   #33446
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doet het zeer ,goed zo ...
Zijn we aan het vechten misschien?
Oud 28 oktober 2022, 22:46   #33447
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

1207

en bewering zonder bewijs

Voor Bucha is geen bewijs, de constante beschietingen werden gedocumenteerd door de OVSE missie. U bent een pathetische leugenaar!

Citaat:
off-topic
Alles dat u niet aanstaat is off-topic. De Oekraiense oorlogsmisdaden zijn waarschijnlijk ook off-topic? Of zult u zeggen "geen bewijs"? Wacht dus als de Oekraieners het beweren is het bewijs als de Russen het zeggen per definitie een leugen? Dat noemt u waarschijnlijk objectief.
Citaat:
een reeds herhaaldelijk weerlegde bewering. uiteraard mag een parlement een regering afzetten.
dagti s nu eenmaal logica binnen een scheiding der machten. in dit geval wetgevende vs uitvoerende macht
Alleen met voldoende meerderheid, en die was er niet. (Ik hoop dat u nu zult zeggen dat ik een leugenaar ben en dat er wel een voldoende, constitutionele meerderheid was, komaan 1207 je kunt het! Beschuldig me! En maak jezelf nog maar eens belachelijk!)

]

Laatst gewijzigd door tomm : 28 oktober 2022 om 22:46.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2022, 22:51   #33448
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
sowieso gaan we die regio een jaar of 20 moeten stabiliseren met blauwhelmen, betaald met russische petrodollars, wat denk je wel ? wij kunnen de russen nooit meer betrouwen, en enige vorm van stabilisatie tot met geboortebeperkingen voor de russen en gratis IVF technieken en spermabanken voor de UKR lijkt mij het meest logische next step. Na 30 jaar kunnen ze dan eens kiezen voor het confederale model met taalfaciliteiten wat betekent dat als er een meerderheid russen is, kunnen ze onderwijs in hun taal krijgen
Wat u nu zegt is net hetzelfde als moest ik zeggen "ik vind dat het Westen wegens de vele agressies die westerse landen gepleegd hebben VN blauwhelmen moeten installeren en dat geboortebeperking verplicht moet worden. Ook voor Israel en de Joden in het algemeen moet dit gelden".

Racisme mag blijkbaar zolang het maar tegen de Russen gepleegd wordt.

Binnen 30 jaar, als het huidige regime zou winnen, is er geen Russische minderheid meer en wordt iedereen die nog Russisch spreekt ter plekke vermoord. Dat is voor u waarschijnlijk vrijheid en democratie. En dan kunt u zich trots op de borst kloppen dat wij in het Westen daaraan meegewerkt hebben!(ik weet dat de overgrote meerderheid van de oude, rechtse zakken op dit forum zoals U een gitzwarte achtergrond hebben)

Laatst gewijzigd door tomm : 28 oktober 2022 om 22:55.
Oud 28 oktober 2022, 23:03   #33449
Tommeke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Tuurlijk niet akkoord. Er wonen daar voldoende Russen om tot de conclusie te komen dat een operatie van de Russische Federatie om die Russen te beschermen gerechtvaardigd is vanaf het moment dat die Russen collectief geviseerd worden, waar meer dan voldoende bewijzen voor zijn.
Ten eerste is het niet omdat er veel mensen van je land in een ander land gaan wonen, en de wetten van dat land staan je niet aan, dat je daar moet gaan binnenvallen.

Maar soit: de Oekrainers in de Donbass worden dan ook "lichtjes" gemotiveerd om Russische paspoorten aan te nemen. Voedselhulp voor mensen met een Russisch paspoort aannemen. Baby's krijgen automatisch al het Russisch staatsburgerschap, uitkeringen zijn ook enkel voor mensen met een Russisch paspoort, ...

Als je weet dat de interesse in Rusland en Oekraïne voor politiek zowat nihil is, wisselt men van paspoort in ruil voor een flesje bier of een brood.

Niet moeilijk dat er dan veel "Russen" wonen.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2022, 23:08   #33450
Tommeke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
1207
Voor Bucha is geen bewijs, de constante beschietingen werden gedocumenteerd door de OVSE missie.
Amnesty International heeft dit al gedocumenteerd. Er zijn verschillende getuigen geïnterviewd en de verhalen komen overeen.
Oud 28 oktober 2022, 23:16   #33451
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn we aan het vechten misschien?
Zo strijdlustig dat ge gelijk over vechten begint , internetridderke .....
Oud 28 oktober 2022, 23:18   #33452
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Tommeke

Citaat:
1207 heeft al mooi geantwoord, maar soit. Een beetje aanvulling dan. Russische propaganda heeft niks maar dan ook niks te maken in een soeverein Oekraine. De mottige verkrachtende Orcs moeten daar gewoon niet zitten, of het nu goed gaat in Oekraine of niet. AKKOORD?
Wat u wil zeggen is dat er genocide tegen de Russisch sprekenden en etnische Russen moet komen?

Van mij mogen ze daar een referendum doen over onafhankelijkheid (en als dat ooit zou goedgekeurd worden, dan mogen ze daarna zelf beslissen met wie ze samenwerken wat mij betreft). Maar een referendum is ingewikkeld, wie betrek je er bij en hoe en gebeurt niet zomaar op 1, 2, 3.

Het is simpel iedereen die in die regio s woont, er geregistreerd staat en stemgerechtigd is. Of wie er recent weggevlucht is, richting Kiev, het Westen of Rusland. Let me guess: u vindt dat wie naar Rusland gevlucht is een verrader is en dus geen stemrecht mag hebben?

Het is al wel meerdere malen aangetoond dat de Russische media niet te vertrouwen is. Onlangs nog met idiote foto's van een zogezegde vuile bom uit Slovenie. Welke idioot gelooft dat nu? De zogezegde genocide in Donbass van 14000 mensen, terwijl de corrupte rebellen (!) zelfs dat cijfer weerleggen. Maar als men dat steeds blijft herhalen ondanks het weerlegd is met feiten (iets wat u trouwens ook steeds doet, en als u betrapt wordt op liegen, dan zwijgt u in alle talen en reageert u niet meer), dan heet dat indoctrinatie. Tegen zo'n onzin mag best tegen gestreden worden.

Dus U zegt dat de Russisch propaganda niet betrouwbaar is, maar de westerse en Oekraiense wel, en dat dus enkel de westerse en Oekraiense moet toegelaten worden. Hitler vond ook dat enkel zijn propaganda betrouwbaar was, de rest moest verboden worden. Iedereen vindt de propaganda van een ander per definitie onbetrouwbaar. De definitie van vrije meningsuiting en vrije pers is net dat iedereen mag zeggen en uitzenden wat die wil, dat mensen beide kanten van het verhaal mogen horen.
Als een kant verboden wordt is er geen sprake meer van vrije pers of democratie, maar van censuur en dictatuur. Zover zitten we al in Oekraine en voor een groot stuk in Rusland, en zelfs het Westen gaat die kant op.
Met vrijheid en democratie heeft dit verhaal alvast niets te zien, dus ook nier met de zogezegde westerse waarden.

Wat betreft die 14000:
https://en.wikipedia.org/wiki/War_in...4%E2%80%932022)

De Minsk akkoorden voorzagen lokale verkiezingen, voorzagen dat vreemde strijdkrachten (lees: Orcs) zouden weg zijn en dat Oekraïne volledige controle zou hebben over hun grenzen. Dat is nooit gebeurd, Rusland sponsorde daar rebellerende terroristen waardoor er nooit stabiliteit is gekomen om een deftige verkiezing te kunnen organiseren.

Ik heb de Minsk akkoorden hier reeds geplaatst, U maakt er een travestie van. EERST moest Oekraine de grondwet veranderen en lokale verkiezingen aanvaarden, DAN pas zou Oekraine de controle over de grens mogen overnemen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreements
Citaat:
En ik begrijp nog de problematiek van de mensen daar in Oost Oekraïne en hun corrupte regering, absoluut. Het is alleen heel jammer dat een land zoals Rusland daar dan ook nog eens extra misbruik van maakt.
U begrijpt er niets van, anders zou u het in deze regio s gehaat regime in Kiev niet door dik en dun verdedigen.

Citaat:
Meent u dit nu serieus, of probeert u gewoon olie op het vuur te gooien? "De Russen waren akkoord"? Die Russen moeten er niet zitten en moeten er zich niet moeien.
Het Westen moest zich ook niet moeien met de omverwerping van de democratisch verkozen president, en deed dit toch. Rusland verdedigt er de etnische Russen, wat doet het Westen eigenlijk in Oekraine, behalve stoken en wapens uitdelen?

Citaat:
Onafhankelijkheid en een referendum is een interne aangelegenheid. België moet ook niet gewapend binnenvallen in Spanje omdat ze "akkoord" zijn dat Catalonië onafhankelijk wil zijn. En al zeker niet proberen annexeren om zogezegd te bevrijden.
Sinds Maidan en de omverwerping van de democratisch verkozen president, en sinds degene die dit illegale regime bestreden, Russische hulp vroegen, is het geen interne aangelegenheid meer. Het was trouwens evenmin een interne aangelegenheid toen Verhofstadt en co. de illegale coup tegen de democratisch verkozen president kwamen steunen.

Citaat:
We kunnen het ook over Kermit de kikker hebben, maar dat is even off-topic en whataboutism als deze comment. We hadden het hier over Oekraine, ik denk dat je geografisch hier een beetje uit de richting.
Dus als 2 fietsen dieven gepakt worden, en het zoontje van de rechter krijgt geen straf, maar de andere krijgt levenslang, dan mag niemand daar iets van zeggen want "whataboutism"?

Als RT of de Chinese media een reportage maken over politieke censuur en vervolging in het Westen, mag niemand dus de vergelijking maken met China of Rusland want dat zou "whataboutism" zijn, toch? Of geldt whataboutism alleen als men vergelijkingen met westerse misdaden maakt?

Het is trouwens geen whataboutism meer want die sancties raken ons allemaal. De vraag dus waarom Rusland sancties krijgt opgelegd en andere landen die hetzelfde doen niet, is legitiem.
Moest de Vlaamse regering bekendmaken dat de stad Antwerpen ineens dubbel zoveel subsidies krijgen en andere steden ineens de helft minder, is dat dan ook whataboutism moest iemand daarover klagen? Moet dat verschil niet gelegitimeerd worden?

Laatst gewijzigd door tomm : 28 oktober 2022 om 23:46.
Oud 28 oktober 2022, 23:36   #33453
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo strijdlustig dat ge gelijk over vechten begint , internetridderke .....
Ik merk geen verbale agressie, geen onbeschoftheid bij Bach wel bij u en mede rechtse zakken, die een groot probleem lijken te hebben met opinies die anders zijn dan die van hen.
Oud 28 oktober 2022, 23:45   #33454
Tommeke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tommeke
Wat u wil zeggen is dat er genocide tegen de Russisch sprekenden en etnische Russen moet komen?
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat dat genocide verhaal niet klopt, de cijfers kloppen niet (de bron komt zelfs van Donbass zelf) en de ambras ginder werd in stand gehouden door Rusland. 6500 slachtoffers waren daar *Russische militanten*!

Citaat:
Het is simpel iedereen die in die regio s woont en stemgerechtigd is.
Wie daar eigendom heeft? Wie daar is weggejaagd? Wie zijn bezittingen in beslag zijn genomen? Wie daar werkt? En eigenlijk zouden die mensen eerst moeten geinformeerd zijn van beide verhalen voor ze een oordeel kunnen vellen. Sinds Cherson is bezet, is alles van Oekrainse media geblokkeerd en wordt de propaganda daar ook afgevuurd. Trouwens al een week niets meer van mijn kennissen daar gehoord, ze vertelden mij dat ze de keuze hadden om te blijven en ze niet zouden evacueren. Daar is dus ook iets aan de hand.

Citaat:
Dus U zegt dat de Russisch propaganda niet betrouwbaar is
Absoluut. Dat zeggen zelfs alle Russen die ik ken. Ik begin meer en meer te begrijpen dat u persoonlijk niemand in Rusland kent, misschien online enkele mensen en wat Youtube filmpjes van supermarkten bekijkt.

Citaat:
, maar de westerse en Oekraiense wel, en dat dus enkel de westerse en Oekraiense moet toegelaten worden.
Ik heb gezegd "bestrijden". Stopfake zijn bv. goede initiatieven om aan te tonen hoe de propaganda werkt. Maar een aantal Russische vrienden die in België wonen zeggen me dan weer dat ze echt een blokkering willen, ouderen (die vaak enkel Russisch spreken) en niet computer minded genoeg zijn om bv. op te zoeken dat men een oude foto van Slovenie gebruiken om leugens te verzinnen over een vuile bom, zijn makkelijk slachtoffer.

Citaat:
Ik heb de Minsk akkoorden hier reeds geplaatst, U maakt er een travestie van. EERST moest Oekraine de grondwet veranderen en lokale verkiezingen aanvaarden, DAN pas zou Oekraine de controle over de grens mogen overnemen.
Zoals reeds gezegd, die Russische rebellen moesten er niet zitten.

Citaat:
U begrijpt er niets van, anders zou u het in deze regio s gehaat regime in Kiev niet door dik en dun verdedigen.
Het is inderdaad een verschrikkelijk regime, ik wil ze zeker niet verdedigen. Alleen is het regime in Rusland nog een pak erger. En door Putin zijn we nu gedwongen om een kant te kiezen, dan kiezen we liever het regime van Kiev.

Citaat:
Rusland verdedigt er de etnische Russen
Je bedoelt de gedwongen uitgedeelde paspoorten?

Citaat:
Het was trouwens evenmin een interne aangelegenheid toen Verhofstadt en co. de illegale coup tegen de democratisch verkozen president kwamen steunen.
Dat klopt nu wel, Verhofstadt is een ramp. Die kwam daar verschillende beloftes doen die hij ook niet kon waarmaken, die mogen ze van mij gerust naar Rusland opsturen.

Citaat:
Dus als 2 fietsen dieven gepakt worden, en het zoontje van de rechter krijgt geen straf
Geschiedenis en situatie is daar helemaal anders, dus whataboutism.

Het is trouwens opvallend hoe kritisch u bent voor situaties in het westen, die u volledig vergelijkt met een analogie van Rusland, maar als dan volgens u Rusland "hetzelfde" doet (dat zegt u toch?) dan zijn het opeens wel heilige boontjes.

Laatst gewijzigd door Tommeke : 28 oktober 2022 om 23:47.
Oud 28 oktober 2022, 23:48   #33455
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hier zijn opinies vrij , u bent er het toonbeeld van aangezien u nog altijd vrank en vrij uw mening ,hoeveel leugens én verdraaïngen die ook mogen bevatten mag verkondigen ....

Hoe vrij zijn de opinies in uw heimatland vergeleken met hier...

En nu rap in uw mand ,en dat ik u niet meer hoor....

Edit : het enige dat ik u en uw vriendjes heb zien doen is al te kritische stemmen door middel van banpunten te versmoren....

Dat is ook typisch een russisch geïnspireerde manier van werken hé ....

Laatst gewijzigd door Svennies : 28 oktober 2022 om 23:52.
Oud 29 oktober 2022, 00:01   #33456
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Tommeke

Citaat:
Wie daar eigendom heeft? Wie daar is weggejaagd?
Wie er woont of geregistreerd staat, dus ook de vluchtelingen.

Citaat:
En eigenlijk zouden die mensen eerst moeten geinformeerd zijn van beide verhalen voor ze een oordeel kunnen vellen.
Mee eens maar hiermee heeft u zelf aan dat verkiezingen in Oekraine niet legitiem zijn, want er is maar een soort propaganda beschikbaar.

Citaat:
Absoluut. Dat zeggen zelfs alle Russen die ik ken. Ik begin meer en meer te begrijpen dat u persoonlijk niemand in Rusland kent, misschien online enkele mensen en wat Youtube filmpjes van supermarkten bekijkt.
Ik ken genoeg mensen in Rusland, sommigen zijn voor anderen tegen Poetin maar allen zien het Westen en het regime in Kiev als de vijand. De grote meerderheid vindt dat Poetin westerse propaganda als die van Sauer te lang laten "woekeren" heeft.

Citaat:
Ik heb gezegd "bestrijden". Stopfake zijn bv. goede initiatieven om aan te tonen hoe de propaganda werkt
Stopfake is zelf propaganda.

Citaat:
Maar een aantal Russische vrienden die in België wonen zeggen me dan weer dat ze echt een blokkering willen, ouderen (die vaak enkel Russisch spreken) en niet computer minded genoeg zijn om bv. op te zoeken dat men een oude foto van Slovenie gebruiken om leugens te verzinnen over een vuile bom, zijn makkelijk slachtoffer.
De grote meerderheid van de bevolking hier krijgt letterlijk en ongefilterd de Oekraiense en westerse eenzijdige propaganda en leugens te horen.

Citaat:
Zoals reeds gezegd, die Russische rebellen moesten er niet zitten.
Het post-Maidan regime moest er ook niet zitten, maar zit er toch.

Citaat:
Het is inderdaad een verschrikkelijk regime, ik wil ze zeker niet verdedigen. Alleen is het regime in Rusland nog een pak erger. En door Putin zijn we nu gedwongen om een kant te kiezen, dan kiezen we liever het regime van Kiev.
Het Westen heeft dat regime zelf aan de macht gebracht, net als de militaire regimes in Griekenland, Turkije, Latijbs-Amerika, Indonesie, etc. tijdens de koude oorlog.
Ergens heeft her Westen het regime in Rusland ook ooit aan de macht gebracht, want Poetin is niets anders dan de uitverkozen opvolger van dictator Jeltsin.

Citaat:
Je bedoelt de gedwongen uitgedeelde paspoorten?
Daar was niets gedwongen aan, mensen werden niet verplicht om zich te registreren voor een Russisch paspoort.
Oud 29 oktober 2022, 00:48   #33457
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tommchen ,het feit dat gij uw pro-russische bagger hier nog altijd moogt verkondigen spreekt anders boekdelen wat betreft verdraagzaamheid en vrijheid van spreken ....

Heel wat anders dan in uw heimatland ,waar critici en andersdenkenden de mond worden gesnoerd door te dreigen met gevangenisstraffen ,zelfs al neem je maar het woord "oorlog" op in je boodschap....

Gij ,hebt hier géén klagen hé ... hip hip halo....
Oud 29 oktober 2022, 00:50   #33458
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier zijn opinies vrij , u bent er het toonbeeld van aangezien u nog altijd vrank en vrij uw mening ,hoeveel leugens én verdraaïngen die ook mogen bevatten mag verkondigen ....

Hoe vrij zijn de opinies in uw heimatland vergeleken met hier...

En nu rap in uw mand ,en dat ik u niet meer hoor....

Edit : het enige dat ik u en uw vriendjes heb zien doen is al te kritische stemmen door middel van banpunten te versmoren....

Dat is ook typisch een russisch geïnspireerde manier van werken hé ....
Al is Uw toon niet de juiste, wegens onbeleefd, ook U mag vrank en vrij Uw mening verkondigen.
Oud 29 oktober 2022, 02:52   #33459
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Die kans is inderdaad zo onwaarschijnlijk dat we er geen rekening mee moeten houden.
Inderdaad -
Anderzijds, dat de fanbasis van ongedierte het vandaag zelf neerschrijft hier zegt boekdelen over het succes van de Russische invasie in het buurland van hun neven.

"Allès kaat koet", hoe zeg je dat in 't Russisch?
Oud 29 oktober 2022, 03:08   #33460
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon Bekijk bericht
Herinner u de uitspraak van Volodymyr Zelensky : 'Onderhandelen kan alleen gebeuren met iemand anders, niet Poetin.'
En wat Zelensky tot nu al gepresteerd heeft als leider van Oekraïne, zie ik dat als een duidelijk statement van hem.
100% verdedigbare politiek standpunt van Zelenskyy. Onafhankelijk van welk ander uitschot Putin zou willen/kunnen vervangen.
Alleen al onderhandelen met Putin zou die laatste als een overwinning verkopen.
Het enige wat de verdere wereld (incl. NATO & China) moet in de gaten houden is Zelenskyy's gedrag bijschaven tot redelijkheid, indien nodig.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be