![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#33461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze snappen dat hun alfa-leiderschap uit gevaarlijk ongedierte bestaat, dus komt dagelijkse overleving op de eerste en enige plaats. Vensteropeningen, daar hebben ze afkeer van, niet de grenzen met de NATO... of China.
![]() |
![]() |
#33462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mochten paardenkleppen slechts voor paarden gelden zou je simpelweg snappen dat het geen complex is maar een feit, in deze.
![]() |
#33463 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het enige dat je dan nog kunt verzinnen is een slechte vertaling, doelbewust gemanipuleerd om poetin in een slecht daglicht te stellen. Ook dat is natuurlijk onzin want de vertalingen zijn accuraat. Ik merk dat Tomm nu ook het zonlicht blijft ontkennen? geneog mensen die beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, op dezelfde manier ontkent hij nu de Russische massamoorden in Oekraïne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33464 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De grote meerderheid van de bevolking hier krijgt letterlijk en ongefilterd de Oekraiense en westerse eenzijdige propaganda en leugens te horen. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent ook zo n typische westerse leugenaar, die bvb. ontkende dat Zelensky evacuatie van burgers heeft bevolen, zelfs als je met je neus op de feiten wordt gedrukt. Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ik echt op hoop is eens een stevige aanval op de machtscentra van het regime in Kiev. Liefst als een of andere westerse wapenhandelaar of oorlogsstoker aanwezig is.Met raketten die diep in beton boren.
Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou, mocht het in mijn macht liggen, ook met mijn blote handen al die scholen, ziekenhuizen en gewone appartementen heropbouwen. Wat al evenmin in mijn macht ligt: de tienduizenden simpele jonge Russische soldaatjes die gesneuveld zijn, terug tot leven wekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33469 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommeke
Citaat:
Maar zeker in het geval van Zekensky, maar ook in het geval van Poetin, is zich laten verkiezen gemakkelijk als de voornaamste oppositie en media uitgeschakeld is. Citaat:
Citaat:
De grote meerderheid van de bevolking hier krijgt letterlijk en ongefilterd de Oekraiense en westerse eenzijdige propaganda en leugens te horen. Maar de trend in het Westen is om standpunten die onze elite niet aanstaan te bannen. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hmmm, vreemd. Ik dacht dat je dat een goed principe vond…
![]() |
![]() |
#33472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes ik ben een Belg, geboren in Belgie dus mij kunnen ze niet buitenzetten. Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nu zegt ge dat China hem het land moet uitzetten? Wat is’t nu? Mag em nu vrij kritiek geven of niet?
![]() |
![]() |
#33474 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar ik echt op hoop is eens een stevige aanval op de machtscentra van het regime in Moskou. Liefst als een of andere Iraanse wapenhandelaar of oorlogsstoker aanwezig is. Met raketten die diep in beton boren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33475 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij hebt 0 macht. Het enige wat jij kunt doen is liegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bevolking van Oekraine kiest zijn politici zelf. Ze hebben daarbij geen hulp nodig van russische dictators en westerse nostalgici naar de communistische heilstaat of de russische hegemonie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Orcs dat op een stad en dus op burgerdoelwitten gebruiken is gewoon een feit, de beelden over de inzet van bunker busters op Mariupol 6 maand geleden zijn er om dat aan te tonen. https://www.scmp.com/news/world/euro...plant-fortress De KAB 1500 Lpr hebben ze ingezet om de laaste Azov soldaten + een duizendtal burgers die zich verscholen hadden in de staalfabriek te proberen te vernietigen. Maar ik durf betwijfelen of er nog één russische piloot onnozel genoeg is om te proberen met zijn Sukhoi naar Kiev te vliegen. De kans dat die het er levend van af brengt is te verwaarlozen. Het enige dat de russen nog kunnen, is hun laatste kruisraketten afvuren op civiele centra, en Iraanse drones gebruiken om terreur te zaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als ze mensen buitenzetten is het waarvan ze een vermoeden of aanwijzing hebben dat ze ergens spionneren of dingen doen die ze niet mogen doen In principe zijn ze onschendbaar , want normala gezien alsje dingen doet die niet mogen vlieg je in de gevangenis, hier door hun diplomatieke onschendbaarheid vliegen ze gewoon buiten
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 oktober 2022 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet schoon, kweetet. Anderzijds, wat de fanbasis van 't Rusland ongedierte hier vandaag zelf neerschrijft zegt boekdelen over het succes van de Russische invasie in het buurland van hun neven. Hier in China wordt daar niet mee gelachen trouwens. Hooguit een wenkbrauw meewarig fronsen, lichtjes, bijna onzichtbaar om de wax op 't gezicht van Big Daddy Xi niet te beschadigen. A propos? "Allès kaat koet", hoe zeg je dat in 't Russisch? ![]()
![]() |
![]() |
#33480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...e103cc892aae51
De Russen hebben hun militaire luchtmachtbasis opgegeven in Kherson nadat dat er door de Oekraïners voor miljarden aan materiaal aan diggelen is geschoten. De stad zelf wordt ook ontruimd. Waar blijft die grote aanval die de Russen gingen uitvoeren volgens de Putin gatlikkers? Hoe? Met hun 300.000 man vers kanonnenvoer die amper een geweer kunnen vasthouden maar geen nood ze kunnen tampaxen in de kogelgaten in hun lijf steken. |
![]() |
![]() |