![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ligt het gewoon aan het feit dat ze één van de meest zichtbare verschillen in anatomie tussen man en vrouw zijn?
![]() |
![]() |
#3342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, absoluut niet.
![]() |
#3343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Andere vragen: - Ken je nog veel van de wiskunde? Ik was daar in het middelbaar erg goed in, nauwelijks meer dan een jaar geleden was ik zelfs vergeten hoe je integralen precies oplost. ![]() - Laat je de forumquiz rustig voortkabbelen of hoop je toch dat ooit eens iemand of enkele mensen de nieuwe tussenstand berekenen?
![]() |
![]() |
#3345 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is toch waar, zeker!
Citaat:
Af en toe eens een boek (her)lezen misschien. Citaat:
![]() Dat bijwerken lijkt me een titanenwerk. Wie zich geroepen voelt ... ![]() Misschien vinden we een vrijwilliger die een nieuwe stand begint, vanaf 1/9/2010 bijvoorbeeld: terug naar school, daar horen ook puntjes bij. Maar ook zonder punten blijkt de Forumquiz flink door te gaan, dus wat mij betreft is dat geen must.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben hier nen lange tijd weg geweest,mag ik nog altijd gewoon vragen stellen
En de vraag is,waar zit dronkoers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hem persoonlijk kennen laten uitschijnen dat het voor goed is. Spijtig.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Onhandig geformuleerd, had het woord 'bloggen' moeten vermijden.
Had meer deze draad voor ogen. Da's geen bloggen wat jij doet. Meer een bizarre variant van geisha zijn ![]() Het verschil met bloggen is niet de crux van de zaak. De vraag is : kan het dienen om een aantal problemen op te lossen waar dit forum mee kampt. De moderatieproblemen & De enorme wildgroei aan draden. Ik denk van wel. Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Firestone versus Rest van de Wereld ? ik zal de punten tellen eventueel Firestone en Yucagira versus Rest Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik begrijp het niet echt, maar de FVDW threads bestaan en gedijen, dus je zal wel zien of het (wat dat ook moge zijn) lukt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah neen, zo'n matchke kan de Rest onmogelijk winnen, is dus noch eerlijk, noch boeiend.
![]() |
![]() |
#3352 |
Minister-President
|
![]() zeg jongens, al sinds juni 2009 wordt ons forum maddam uitgehoord.
Is het nu niet schoon geweest. Ik bedoel, er zijn wel meer populaire mensen hier op het forum. Hoe lang gaan jullie nog haar gat staan likken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
We kunnen het zo doen. Twee kapiteins, die elk om beurt een speler mogen kiezen voor hun team. Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 |
Minister-President
|
![]() Voelt ge u nooit slecht doordat ge met geforum(quiz) en andere tijdverspilling tijdens de werkuren in die tijd niet productief bent voor uw bedrijf?
![]() |
#3355 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#3358 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het is nochtans een prettige gedachte dat ik d.m.v. kwisvragen schade kan toebrengen aan de economie
![]() in principe moet het dus mogelijk zijn de beurs te doen bewegen Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (Ik maak mezelf overigens wijs dat ik me verrijk met te forum(quiz)en, waardoor op lange termijn het effect op de economie positief is/zou moeten zijn ![]()
![]() |
![]() |
#3360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zolang ik hen daar goed voor betaal, zeker ... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |