![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet wat je initieel schreef! Je schreef : "Nu gaat ze je privéberichtjes sturen dat je haar enkel negeert omdat je het niet kan halen... ![]() Waarmee je suggereert dat ik PB's stuur naar mensen die mij negeren. Je bevestigde dit zelfs. : "Dat heeft ze in mijn geval ook gedaan. Ja dus." Wat een regelrechte leugen is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geef anders het citaat met link waar je die toestemming vraagt. Je hebt dat persoonlijk bericht ongevraagd en dus zonder toestemming gepubliceerd! Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3342 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt toch lezen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je me nu al uitleggen hoe iemand belijdend kan geloven, dat iemand de boodschapper (Mohammed) is van een ontzaglijk God (Allah),... .....als hij die boodschap niet kan onderschrijven? Of gaan we daar weer weken en weken moeten op wachten, zoals de vraag of de koran racistisch was "meneer den eerlijken debater"? (nog maar de zesde keer dat die vraag gesteld wordt) Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon al het feit dat ze geen toestemming geeft om de desbetreffende PB's te publiceren zegt meer dan genoeg. Het hangt dus volledig van haar af, of hier daadwerkelijk aangetoond mag worden wie hier liegt en wie niet. Toen ik ze publiceerde, kwam er "toevallig" een mod langs om te knippen en mij te waarschuwen. Gelukkig voor mij, drie dagen te laat, zodat de deelnemers van het debat dat toen bezig was, het allemaal konden lezen. Het feit dat ze geknipt werden, bewijst dat het weldegelijk over de betreffende PB ging. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1883 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is het geluid van Supe®Staaf Dit is het geluid van maddox Citaat:
Citaat:
Die zal nu ook wel door je leugens heen zien. (maar ik verwacht niet dat hij dit zal toegeven) Misschien krijg je vanavond na 10 uur nog wat steun van de habitué's. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Elbow : 29 januari 2012 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon niet achter mijn computer. Artisjok . U bent een Ubertrolletje. Ik geef Paulus gelijk in de meeste van zijn schrijfsels.
![]() |
#3350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds wilt u zoveel mogelijk over allerlei onderwerpen schrijven met kennis van zaken. Anderzijds zit u voortdurend te vitten over onnozeliteiten als een “s” te veel of te weinig, het verschil tussen “het” en “de”. Dit is doodvervelend. Hebt u nog wel iets over het onderwerp te vertellen of is dat te moeilijk?
![]() |
![]() |
#3351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over de betekenis die die zinnen daardoor hebben. Waar Paulus beweert dat ik hem meerdere PM's stuurde, is dit een regelrechte leugen. Hij schreef "Nu gaat ze je privéberichtjes sturen dat je haar enkel negeert omdat je het niet kan halen... ![]() Waarmee hij suggereert dat ik PB's stuur naar mensen die mij negeren. Paulus bevestigt dit. : "Dat heeft ze in mijn geval ook gedaan. Ja dus." Wat opnieuw een regelrechte leugen is. Het hoefde geen bladzijden lang te duren tot het doodvervelend wordt. Mocht Paulus onmiddellijk eerlijk geantwoord hebben op mijn vraag om duidelijkheid te scheppen. Vertel, hoe zit dat juist?http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1755 Paulus koos ervoor om nog wat te trollen en rond de pot te draaien. Nu gaat hij door met leugen op leugen te stapelen. Daar ga ik uiteraard tegen in. Zeg tegen Paulus dat hij moet stoppen met zijn leugens, dan ben je van mijn replieken af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de meeste mensen hier weten wel al lang dat Paulus woordspelletjes speelt en dat hij liever liegt dan gezichtsverlies te lijden. Maar het is beter hem te negeren. We weten al hoe het vork in de steel zit, en dat is voldoende.
![]() |
![]() |
#3354 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik dit 12 dagen geleden schreef :
Citaat:
We zijn nu al zo'n 67 pagina's verder. Mijn excuses voor deze grove onderschatting.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 januari 2012 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn toestemming heeft ze in alle geval. Of: Wie wil het deksel van de pot halen voor het oog van gans het forum en wie wil er rond blijven draaien/trollen? Dat is ook al de zoveelste keer dat ik dat vraag.... On topic: Kun je me nu al uitleggen hoe iemand belijdend kan geloven, dat iemand de boodschapper (Mohammed) is van een ontzaglijk God (Allah),... .....als hij die boodschap niet kan onderschrijven? Of gaan we daar weer weken en weken moeten op wachten, zoals de vraag of de koran racistisch was? Dat is nu ook al de achtste keer dat ik je dat vraag. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 |