![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een beetje voor zijn tv optreden.
![]() |
#3343 | |
Gouverneur
|
![]() Even zien.
Zijn tv optreden was eergisteren, en hij zegt zelf dat de symptomen 2 dagen eerder begonnen, dus ongeveer op 16 augustus. Hij kreeg zijn eerste prik AstraZeneca op 27 mei. Zijn tweede moet hij in een kleine twee weken krijgen. https://www.instagram.com/p/CStP7o3nlhH Ik merk dat je op Instagram ingelogd moet zijn om zijn post te kunnen lezen. Voor zij die geen Instagram hebben, het is een post van eergisteren, en dit is de inhoud: Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuts : 20 augustus 2021 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3345 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Patrick VE op congé?
Of iets erger?
![]() |
#3347 |
Europees Commissaris
|
![]() (het moet 'ergerS' zijn, dat terzijde)
Ook een late reactie op het vaccin zeker? ![]() ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 20 augustus 2021 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aantal gevallen van ernstige hartproblemen na prik ‘explodeert’
in Buitenland 20 augustus 2021 11:55 De Amerikaanse overheid doet onderzoek naar een mogelijke link tussen het Moderna-vaccin en een verhoogd risico op hartproblemen bij jongvolwassenen. Het onderzoek richt zich op gegevens uit Canada die suggereren dat vooral mannen jonger dan 30 risico lopen op myocarditis, een ontsteking van de hartspier. Eerder voegde de Amerikaanse geneesmiddelenwaakhond FDA al een waarschuwing voor het risico op hartontstekingen toe aan de bijsluiter van de coronavaccins van Pfizer en Moderna. De waarschuwing werd toegevoegd nadat in de Verenigde Staten tot het eind van de tweede week van juni meer dan 1200 gevallen van myocarditis of pericarditis, ontsteking van het hartzakje, waren opgetekend. Permanente schade Daarnaast werd deze week bekend dat drie jonge Belgische wielrenners na vaccinatie te kampen kregen met hartspierproblemen. Twee van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen geweest met hartklachten. “Er is een bepaalde relatie met een vaccinatie,” zei arts Kris Van der Mieren. Sportartsen adviseren jonge renners nu om in de week na vaccinatie niet intensief te sporten. Het aantal gevallen van myocarditis en pericarditis na coronavaccinatie explodeert. In veel gevallen veroorzaken de aandoeningen permanente schade. Enorme toename In de Canadese provincie Ontario is het aantal gevallen van myocarditis en pericarditis bij 12- tot 17-jarigen bijvoorbeeld met ruim 10 procent gestegen. “Dit is een enorme toename,” zei medisch deskundige Jane Ruby in de Stew Peters Show. “Dit is een doodsprik En dat kan u hier horen. https://rumble.com/vl2574-fda-issues...in-number.html
![]() |
#3350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flinke kritiek op ‘ijzingwekkende’ speech premier Trudeau: ‘In Canada is de nieuwe Hitler opgestaan’
Trudeau ooit in een vroegere discussie hier ergens als groot voorstander van depopulatie genoemd nog staat op. Kijk het komt nog uit ook. Er was daar ook een nederlander met blauw bloed genoemd en kijk ook daar zijn ze op goede weg. Macron was toen nog niet in zicht, maar is lid geworden blijkbaar. Jaja ik vrees dat het zal donderen binnen niet al te lange tijd.
![]() |
#3351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk het is wederom juist. https://www.google.com/url?sa=t&sour...uPMzwKTDm8RMYG
![]() |
![]() |
#3352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een werkelijk verbazingwekkende bekentenis van dit alles, publiceerde de New York Times gisteren een artikel met de titel: “”Israël, Ooit het Model voor het Verslaan van Covid, wordt Geconfronteerd met een Nieuwe Toename van Infecties.”
In het artikel wordt openlijk toegegeven dat de COVID-19 vaccins die wereldwijd aan 2,5 miljard mensen zijn gegeven, niet langer goed werken, en dat de mensen die deze vaccins hebben genomen, nu degenen zijn die ziek worden en sterven. Uit het verhaal: “Israël, een van de meest gevaccineerde samenlevingen, heeft nu een van de hoogste infectiecijfers ter wereld, wat vragen oproept over de doeltreffendheid van het vaccin. Een vierde golf van infecties nadert snel het niveau van Israëls ergste dagen van de pandemie van afgelopen winter. Het dagelijkse aantal bevestigde nieuwe virusgevallen is in de afgelopen twee weken meer dan verdubbeld, waardoor Israël een stijgende hotspot op de internationale hitlijsten is geworden. https://archive.fo/SsDD6 Men heeft het in de mot dat er snode dingen gebeuren.
![]() |
#3353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Italië is het vaccin niet langer legaal goedgekeurd voor gebruik
augustus 21, 2021501 In Italië, zoals in vele landen, werden de experimentele COVID-19 serums in gebruik genomen onder buitengewone vergunning. Deze vergunning is zojuist verlopen, waardoor het gezondheidspaspoort een dode letter is geworden, bericht Fromrome.info. De toelating werd op buitengewone wijze verleend omdat er geen andere kuren zouden bestaan, en er geen andere kuren waren goedgekeurd. In de Europese Unie bestaan er twee vormen van buitengewone toestemming: Voorwaardelijke Goedkeuring voor Commerciële Distributie, en Noodtoestemming. Een Noodtoestemming houdt geen toestemming voor commerciële distributie in en vereist dat elke lidstaat van de EU de wettelijke verantwoordelijkheid op zich neemt. Om die reden hebben de EU-leden voor voorwaardelijke goedkeuring gekozen. Bij voorwaardelijke goedkeuring moet een vaccin voorzien in een onvervulde behoefte, d.w.z. er kan alleen om goedkeuring worden gevraagd als er geen andere goedgekeurde geneesmiddelen zijn. Deze voorwaardelijke goedkeuring voor commercieel gebruik is rechtens komen te vervallen met de officiële erkenning door de AIFA, het Italiaanse agentschap voor de goedkeuring van geneesmiddelen, van het gebruik van andere monoklonale antilichamen als doeltreffende remedie tegen SarsCov19-infectie. Vaccins van welke aard dan ook kunnen in Italië niet commercieel worden gebruikt zonder de goedkeuring van de AIFA. De AIFA heeft slechts 2 mRNA-vaccins goedgekeurd: Pfizer en Moderna. En slechts 2 virale vectorvaccins: AstraZeneca en Johnson and Johnson. De aankondiging verscheen onlangs op hun website, maar werd op 7 augustus 2021 van kracht. De mainstream media en de Italiaanse regering zullen u dit niet vertellen, want de pandemie is een doorlopende zwendel van apocalyptische proporties. https://www.aifa.gov.it/-/modifiche-...onali-covid-19
![]() |
#3354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwszender in Australia toont per ongeluk hoe hun leiders Satan vereren in een ritueel.
https://twitter.com/ABCmediawatch/st...363636227?s=19 Ze verschoten er zelf van.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 augustus 2021 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ninefornieuws kerel maak je maar nog meer belachlijk hier ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 21 augustus 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Definitief bewijs: Herhaalde Booster injecties kunnen dodelijk zijn
augustus 21, 20211002 Een onderzoeker heeft gewaarschuwd dat het spike-eiwit van het COVID-19 vaccin de natuurlijke immuniteit kan vernietigen. Het falen van het immuunsysteem kan te wijten zijn aan een opeenhoping van door het vaccin veroorzaakte spike-eiwitten in het lichaam, aldus Walter Chesnut van WMCResearch.org. Chesnut waarschuwt dat de “robuuste immuunrespons” die door de injecties wordt opgewekt “tot een dodelijke prijs kan leiden”, ook in een later stadium. Bij de bespreking van een peer reviewde wetenschappelijke studie, merkte hij op dat de telomeren van de ontvanger van het vaccin geïnactiveerd worden, bericht Globalresearch.ca. Het vaccin “schakelt transcriptie uit van/verwijdert AUF1 en WRN die telomeren verwijderen,” twitterde Chesnut. “Het is een catastrofe. Dit is waar je nu pas het begin van ziet.” Telomerase is een enzym in menselijk DNA dat veroudering regelt. De telomeren, die het DNA omsluiten, worden korter naarmate de mens ouder wordt. De studie in kwestie is gepubliceerd in het Journal of Bacteriology & Parasitology, waaruit blijkt dat de vaccin spike-eiwitten “schadelijke effecten hebben op telomerase, waardoor de synthese ervan wordt belemmerd,” onderstreept Chesnut. “Wanneer deze activiteit wordt geremd, duurt het een tijd voordat de onvermijdelijke uitputting van de immuuncellen optreedt. Dit kan het kenmerkende Trojaanse ‘geschenk’ van de spike zijn. Welke kortstondige immuunrespons dan ook, het is klatergoud dat het vermogen van het immuunsysteem om zichzelf aan te vullen vervangt.” De spike-eiwitten “kunnen chronisch aanwezig zijn” in de geïnjecteerde en “voortdurend telomerase onderdrukken”. “We zien we in feite met het spike-eiwit de effecten van chemotherapie. Maar op een zeer unieke wijze. Snel replicerende cellen worden uitgeput. We kunnen nu de al te vaak voorkomende meldingen van bijvoorbeeld haaruitval verklaren.” aldus Chesnut. President Donald Trump, een vroege promotor van inentingen, heeft inmiddels zijn standpunt over booster injecties van vaccins bijgesteld. Tijdens een interview met Maria Bartiromo van Fox Business bekritiseerde Trump de nieuwe fase van de marketing van vaccins als een plan van Pfizer om geld te verdienen. De voormalige Amerikaanse president wees erop dat de beloftes van het bedrijf waardeloos waren. “Je zou niet denken dat je een booster nodig zou hebben. Weet je, toen deze voor het eerst uitkwamen waren ze goed voor het leven. Daarna waren ze goed voor een jaar of twee. En ik kon het teken aan de wand zien, ik kon de dollartekens in hun ogen zien, van die vent die Pfizer leidt. Je weet wel, de man die de dag na de verkiezingen aankondigde dat hij het vaccin had.” Pfizer heeft de vaccinaties herhaaldelijk “veilig en effectief” genoemd, maar de farmaceutische reus zal ze naar verluidt niet verplichten voor zijn eigen werknemers. Uitgelekte beelden uit een “vertrouwelijk” Pfizer-document, geschreven door Executive Vice President en Chief Human Resources Officer Payal Betcher, onthulden dat Pfizer de aanbevelingen van de Amerikaanse president Biden om injecties voor alle werknemers verplicht te stellen, niet zal opvolgen. Met dank aan https://www.frontnieuws.com/definiti...dodelijk-zijn/ Dus je weet het nu. Je zal heel rap zeer oud zijn als gevaccineerde.
![]() |
#3357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaanse medici in paniek.
Dat er een tsunami aan processen en schadeclaims onderweg zijn staat vast. Echter Spaanse verzekeraars zien de bui al hangen: Artsen en verpleegkundigen worden niet voor de rechter verdedigd in verband met de COVID-19 vaccin bijwerkingen. Ze zijn nu dus in persoon aansprakelijk voor gerechtsvervolging en schadevergoeding allerhande.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 augustus 2021 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bill Gates heeft belang in Pfizer, is 1 van de grootste aandeelhouders van BioNTech
De Amerikaanse farmareus Pfizer rekent voor het hele jaar op een omzet zo rond de 80 miljard dollar door inkomsten uit het coronavaccin. Dat zou een verdubbeling van de omzet in 2020 zijn. Pfizer leverde meer dan een miljard vaccins over de hele wereld. Wie profiteren daar vooral van? De aandeelhouders. En wie behoren er tot de aandeelhouders? Onder andere miljardair Bill Gates. Hij prees het Pfizer-vaccin in september vorig jaar aan als ‘koploper in de vaccinrace’. “Het enige vaccin dat – als alles vlekkeloos verloopt – eind oktober mogelijk goedkeuring voor noodgebruik aanvraagt, zal Pfizer zijn,” aldus Gates. Enkele maanden voordat de pandemie uitbrak De Gates Foundation kocht in 2002 een belang in Pfizer. Eerder zei dr. David E. Martin in de Stew Peters Show dat het eerste vaccin dat het lichaam de instructie geeft om het S1-spike-eiwit aan te maken in 1990 is gepatenteerd door Pfizer. “Er wordt ons verteld dat dit iets nieuws is, een nieuwe ziekteverwekker, maar dat is niet zo.” De Bill & Melinda Foundation heeft ook aandelen in BioNTech, dat meehielp aan de ontwikkeling van het Pfizer-vaccin. De Gates Foundation kocht in september 2019 een belang in BioNTech, enkele maanden voordat de ‘pandemie’ uitbrak. De stichting investeerde 55 miljoen dollar in het bedrijf. Begint het kwartje te vallen? In 2015 investeerde de stichting ook 52 miljoen dollar in CureVac. Het geld ging onder meer naar projecten rond de ontwikkeling van vaccins gebaseerd op het mRNA-platform van CureVac. Het bedrijf ontwikkelde een coronavaccin, maar dat bleek voor slechts 47 procent effectief tegen corona. Tot de grootste aandeelhouders van Pfizer behoren Vanguard, BlackRock, State Street en Charles Schwab Investment Management. In de top 10 grootste aandeelhouders van BioNTech vinden we BlackRock, Fidelity en de Bill & Melinda Gates Foundation. De stichting van Gates heeft ruim één miljoen aandelen die een slordige 341 miljoen dollar waard zijn. Begint het kwartje te vallen? https://www.fool.com/investing/2020/...-melinda-gate/ Told you Ze geven ook graag geld aan media en zus en zo. Tenslotte informeren ze u graag want uw belang is hun behang immers. Toch fidèle kerels nietwaar ?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 augustus 2021 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Indiase autoriteiten hebben een noodautorisatie verleend aan het naar verluid allereerste DNA-vaccin ter wereld. Het Zydus Cadilla Covid vaccin ZyCoV-D zal volgens het Departement Biotechnologie (DBT) aan kinderen van 12 jaar en ouder worden gegeven. ZyCoV-D is een plasmide DNA ‘vaccin’, wat inhoudt dat er een DNA streng in zit waarmee genetische informatie van andere organismen en soorten in het menselijk lichaam wordt gebracht en tot expressie. Kunstmatige plasmiden worden in de BioTech industrie gebruikt voor genetische modificatie en manipulatie. Met plasmiden kunnen kenmerken aan onze cellen worden toegevoegd en veranderd. Ze zien er onder een elektronenmicroscoop net zo uit als de vreemde ‘haartjes’ en ander kettingvormige structuren die in corona vaccins zijn aangetroffen.
--------- Had ik het nu wel of niet gezegd? Jawel....told you.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 augustus 2021 om 17:16. |
![]() |
![]() |