![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik pleit er dan ook voor om de VN meer "relatieve macht" te geven, zodat ze kunnen optreden tegen corrupten, enz maar die corrupten, de NWoers e.d. houden dat uiteraard tegen, die willen de macht in eigen handen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalde mensen hier hebben duidelijk moeite met de meest elementaire begrippen.
![]() Het is niet omdat er ooit onderzoek geweest is naar iets dat de technologie bestaat en bruikbaar is. Het is niet omdat er ooit een experiment werd uitgevoerd dat de technologie werkt. Een experiment dat ooit ergens werd uitgevoerd maar dat niet voor herhaling vatbaar blijkt te zijn is wetenschappelijk gezien irrelevant. De believers nemen hier (alweer) een loopje met de waarheid. Dat er experimenten werden gedaan om het weer te controleren is algemeen bekend en helemaal niet geheim. Dat er "geheime technieken" bestaan die door de illuminati of andere reptielen worden toegepast, dat zijn naar goede gewoonte loze beweringen van onze vrienden believers. Hier een korte samenvatting van wat men over weer-controle weet (met dank aan Dies). Citaat:
Het zal hen niet weerhouden mij voor dom en verslaafd aan drugs te verklaren. Ik weet uit ervaring dat ze het hardst schoppen en beledigen als hun onzin wordt blootgesteld, zoals hierboven bijvoorbeeld door Parcifal, Mephisto en slegie. Ik wacht overigens nog altijd op de lijst van boeken van Wilhelm Reich die in de VS verboden zijn. Dat was de bewering van Pindar, en omdat ik hem tegesprak sloeg hij wild om zich heen. Wel, ik wacht geduldig verder ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 oktober 2005 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Hier is wat Ben Livingston erover te zeggen heeft.Hij is een voormalig Naval physist en ik dacht National Director (al ben ik niet zeker-heb geen zin om te gaan zoeken) van Project Storm Fury (project uit de jaren 60 van de VS regering om orkanen trachten te controleren etc.) Livingston:"A hurricane is made up of energy sails and each of those sails adds to the ferocity of it. It was proven in 1974 by an international project that these energy sails exist and that they are the reason that hurricanes can develop and grow move and cause damages. So there's no reason to attack the hurricane in total but just to fly in to the right front quadrant primarily relative to the direction the storm is moving in and seed those energy sails that are converging and making the rain and wind velocity increase in the front part of a hurricane." " We would be trying to destroy or at least grossly reduce the velocity in these individual energy sails by seeding the clouds with silver iodide in the top part of the cloud... and those tops would then have so many small droplets in them that the prevailing wind just blows them away and so an energy sail would be neutralized until it can regroup which may be several hours later." "The seeding process may sound complicated but it is not at all. There would be no need for more than two small aircraft at a time to safely fly upwards into the hurricane." "We're carrying more cloud seeding material on one airplane now, over 800% more on each plane than we had during Project Storm Fury" Het wordt toch stilaan tijd dat bepaalden onder jullie wat meer tussen de lijnen gaan lezen.We worden on daily bases belogen over vanalles en nog wat en toch blijven jullie hen het voordeel van de twijfel schenken. HAARP,tests boven de Oceaan,wetenschappers en betrokkenen in weather control projecten die beweren dat het mogelijk is en reeds was 30 en 40 jaar terug,regen maken kan,maar orkanen stopzetten ![]() Ik vind het bizar dat je dit als onzin afdoet dat orkanen gestopt kunnen worden etc.
![]() |
![]() |
#3344 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat ze (NWO) niet zeggen dat ze iets kunnen of iets doen dat het daarom ook zo is heh. Citaat:
Mephisto ![]() Parcifal is wat slimmer.Maar Exodus sloeg spijkers met koppen in zijn vorige post toen hij Parcifal omschreef. Exodus:"Welk een zever is dit. Er zijn verschillende wetenschappers die zeggen dat ze 40 jaar geleden al weercontrole technologie hadden + er zijn verdragen over gemaakt 30 jaar geleden. Als jij dan nog altijd wil volhouden dat weercontrole niet bestaat dan is dat echt debiel. Sjonge , ik maak hier niet veel woorden aan vuil aan dit soort blinde zever." De ontkenning zit er diep in bij Parci-en het heeft niks met rede te maken.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2005 om 20:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga nu even op uw manier te werk. U zegt, "hier en korte samenvatting van wat men weet....", maar eigenlijk dien je te zeggen, "hier een korte smanvatting over wat Dies weet....." Vertel me nu eens waarom ik Dies moet geloven en niet een een deel gerespecteerde wetenschappers en journalisten? Waarom is uw bron hier "betrouwbaarder" dan de anderen? (heb nu even snel zelf wat opzoekingen gedaan en er zijn er wel degelijk die bevestigen dat weer controle-controle én -manipulatie bestaat. En zo zou ik nog wat opzoekingswerk kunnen doen over Dies (je vind altijd wel iets) om hem eventueel in diskrediet te brengen. Zie je niet hoe moeilijk je het zou krijgen om uw bron als "kredietwaardig" te verkocht te krijgen. Maar soit, zoals een tijd geleden al gezegd, "i want no more war". Nu even logisch geredeneerd vanuit onze gezamelijke "onwetendheid" regarding dit fenomeen: denk jij nu echt dat iemand van ons, ( Dies inclusief) vand?*?*g weten wat vand?*?*g mogelijk is op zulk gebied? Dus zomaar categoriek afwijzen dat het onmogelijk is, is volgens mij kortzichtig, gezien de betrouwbare info die vandaag al bekend is. En nogmaals, public knowledge over bepaalde technologische vooruitgangen komt meestal jaren (soms decennia) n?* hun "ontdekking". Denk je dat eind de jaren '50 iemand had geloofd dat een vliegtuig remote controlled kon bestuurd worden? Hell, er zijn vandaag zelfs nog mensen die dat niet geloven. Anyway, in zaken zoals deze (weermanipulatie en aanverwanten) zijn we allen leken en moet ieder voor zich maar uitmaken welke bronnen hij hierover "betrouwbaar" acht. Waarmee ik absoluut niet wil stellen dat Dies niet "betrouwbaar" zou zijn. Ik wou er alleen maar op wijzen dat hij ook niet meer weet dan hij weet. En dat er best anderen kunnen zijn die er meer over weten dan hij.
![]() |
![]() |
#3346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De bron was niet Dies (die ik overigens wel vertrouw, maar dat doet er inderdaad niet toe). Dies heeft mij de links gegeven. Lees de informatie (en de verdere verwijzingen die erin staan). Wie overigens de gerespecteerde wetenschappers en journalisten zijn die in jullie onzin geloven, dat zou ik graag eens willen weten. Voor de rest herhaal ik graag de volgende evidenties, want blijkbaar begrijpen believers dat niet. ![]() Het is niet omdat er ooit onderzoek geweest is naar iets dat de technologie bestaat en bruikbaar is. Het is niet omdat er ooit een experiment werd uitgevoerd dat de technologie werkt. Een experiment dat ooit ergens werd uitgevoerd maar dat niet voor herhaling vatbaar blijkt te zijn is wetenschappelijk gezien irrelevant.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 oktober 2005 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lex Blanca, Exodus, ik sta -in tegenstelling tot jullie- open voor alle REDELIJKE argumenten. Dat houdt in dat je de wetten van de logica moet volgen en dat je kritisch met je bronnen moet omgaan. Jullie doen geen van beiden. Bijvoorbeeld over de die weertechnologie : Het ENIGE bewijsstuk dat aangebracht is, is een algemeen verdrag van de UN uit 1976 dat handelt over ONTWAPENING en dan met name beperkt het het POTENTIEEL gebruik van milieu-verstorende aanvalswapens. Dat omvat bvb. een vuile bom, (laag radioactief materiaal dat door een explosie wordt verspreid), het gebruik van water als internationaal wapen (bvb. door afdamming of drooglegging of overstroming). Maar nee, daar concluderen jullie uit dat het gaat over doelgerichte weersmodificatie op zo een schaal dat het amper vatbaar is. Ik ben redelijk dus ik acht het mogelijk dat weersmodificatie mogelijk is maar ik heb daar tot nu toe in de verste verte geen bewijs van gezien. Gelieve uw zaak grondig te pleiten of u naar de uitgang te begeven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sommige mensen zijn toch nooit tevreden! Ik dacht dat je een gat in de lucht zou springen na zo'n compliment!
![]() |
![]() |
#3349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van die alinea van Lex's post eens direct na elkaar lezen. Dan weet je dat het dus gaat om een stukje afbraakwerk. en ps. ik zou inderdaad een gat in de lucht springen moest ik zoiets horen van forumleden die ik echt waardeer, zoals jij of Turkje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 | ||
Banneling
|
![]() Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
de wetenschap!!! Van die rolidioten moeten we het hebben!!!!!! of niet? Citaat:
Niet dus!!! Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 oktober 2005 om 09:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3351 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3352 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Merk trouwens op dat exodus hier gebruik maakt van argumenten van wetenschappers, die door Pindar worden omschreven als "rolidioten" (?). Blijkbaar zijn ze (= de wetenschappers) de ene keer dus wél de waarheid aan het spreken, de andere keer liegen ze dat ze zwart zien. Reality blijft tot dusver vooral in the eye of the beholder.
![]() |
![]() |
#3353 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De sukkelaars… Citaat:
Een tussendoortje. Na de 1ste wereldoorlog sticht Bender, een adept van die theorie, zijn beweging de ‘Hohl Welt Lehre’. Hitler wordt een vurige fan. Citaat:
Kortom Bender viel in ongenade bij Hitler en eindigde in een concentratiekamp. Hitler keerde terug naar zijn eerste liefde, de niet minder waanzinnige theoriën van Horbiger. Citaat:
Dit alles is al meerdere keren onweerlegbaar bewezen. Die idiote lemmings zullen weer proberen je belachelijk maken, maar vrees niets , O meester, ik sta met mijn vlammend zwaard pal achter je. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
o.m. Rene le Chateua in Frankrijk, er zijn openingen in Californie, de zuidpool dus niks fout hoor. ![]() Citaat:
Maar ja belachelijk maken is simpel. Open geest is veel en veel moeilijker voor velen hier. 'nuff said! met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 oktober 2005 om 13:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 |
Parlementslid
|
![]() Kunt ge me eens het adres geven van die opening in Rene le Chateua .
Als ik eens in de omgeving van Rennes-le-Château ben kan ik eens een bezoekje brengen aan Nessie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 |
Parlementslid
|
![]() Dringend bericht aan alle disbelievers.
Die reptielen bestaan wel degelijk. Toen ik gisterenavond laat terugkwam van mijn stamkroeg ben ik er een tegengekomen. Hij had een rose kleur en leek verdacht veel op een olifant. Die beesten hebben ook een ongelofelijke macht. Alleen door mij te bekijken ben ik deze morgen opgestaan met een barstende koppijn en een houten tong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, mijn vraag blijft dezelfde. Waarom zouden deze bronnen betrouwbaarder zijn die van hen (believers)? Overigens, wat opvalt is dat uw bronnen voornamelijk uit het het US leger komen. Nu, indien die volgens u betrouwbaar zijn, is mijn volgende vraag: Diegenen die vanaf het begin hebben beweerd dat 9/11 een insidejob was, waren vooral generaals, colonels, etc... dus ook allemaal legerfunctionarissen. Dus je ziet me al komen he? Waarom geloof je hen nu wel, en niet in die andere zaak.? Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 25 oktober 2005 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 | ||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Of zijn het Transformers? Metaal van buiten, zacht van binnen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Dit houd voor mij echter in, dat het toen nog geen gevaar was, maar het potentieel van een dreiging wel degelijk met zich droeg. Het wilde niet zeggen dat die techniek er al was, enkel dat de ontwikkeling van die techniek moest worden geremd in het licht van oorlogvoering.
![]() |
![]() |
![]() |
#3360 |
Minister
|
![]() Volgens mij is Pindar een "abductee" (door aliens ontvoerd mens) en lijd hij aan een post-traumatisch stress-syndroom. ofzo..
![]() |