![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed er is nog altijd geen bewijs dat homo's minder functies hebben dan hetero's... Dus bewijs dat homoseksualiteit abnormaal is!
![]() |
![]() |
#3342 |
Gouverneur
|
![]() Paulus verfoeit homoseksualiteit niet (en antwoordt niet op mijn vraag),
maar geeft homo's wel minder rechten, en plaatst hun seksualiteitsbeleving op een lager niveau dan die van hetero's (minder/meer waard). Vandaar mijn vraag over de broek. Zo'n "broekdrager", is die minder waard ? Of diens smaak in kleren ? Ik koos zoiets triviaals als een broek, omdat ik me afvroeg of jij zo'n rangschikking in je hoofd hebt van alle mogelijke "abnormaliteiten". Moet iedereen "normaal" leven, als "normaal" betekent: Wat de meeste mensen doen ? En iedereen die iets anders doet (by choice of niet), is minderwaardig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De broek zelf daarentegen... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "het" weg is, is iets bedenken onmogelijk slimmeke.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Heeft ze minder functies waardoor ze "minderwaardig" wordt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg dus geen tegenargumentatie meer op de stelling dat homosexualiteit ten minste één functie minder heeft dan heterosexualiteit zijnde:
'het kunnen voortplanten' Gezien iets met minder functies, ook minder waarde heeft, mogen we spreken over een minderwaardigheid. Homoseksualiteit is minderwaardig aan heteroseksualiteit, omdat je er minder mee kan doen. Ik dank u voor uw aandacht. PS gelieve de scheldtirades achterwege te laten, de beledigingen heb ik ook al gehad, verdraai mijn woorden niet, leg geen dingen in mijn mond die ik nooit zei, vertel geen leugens, vergeef me mijn schrijffouten en doe niet alsof je niet kan lezen, maar.... Tracht ook eens inhoudelijk te reageren. Zo komen we misschien nog eens vooruit. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik je goed begrijp is heteroseksualiteit dan ook minderwaardig aan zichzelf daar die zich ook niet altijd kunnen voortplanten. Iemand die niet graag frieten lust, is die dan ook minderwaardig, daar nagenoeg iedereen dat wel lust?
![]() |
![]() |
#3349 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom antwoord je niet op mijn opmerking dat mocht homosexueel gedrag bij dieren (zoals de mens) schadelijk zijn of tegennatuurlijk het zou uitsterven volgend de evidente Darwinistische wetten? Hoe verklaar je de homosexuele gedragingen van volgende dieren vanuit het feit dat deze "abnormaal" of minderwaardig gedrag vertonen: Mammals African Buffalo African Elephant Agile Wallaby Amazon River Dolphin (Boto) American Bison Aperea Asian Elephant Asiatic Mouflon Atlantic Spotted Dolphin Australian Sea Lion Barasingha Barbary Sheep Beluga Bharal Bighorn Sheep Black Bear Blackbuck Black-footed Rock Wallaby Black-tailed Deer Bonnet Macaque Bonobo Bottlenose Dolphin Bowhead Whale Bridled Dolphin Brown Bear Brown Capuchin Brown Long-eared Bat Brown Rat Caribou Cat (domestic) Cattle (domestic) Cheetah Collared Peccary Commerson's Dolphin Common Brushtail Possum Common Chimpanzee Common Dolphin Common Marmoset Common Pipistrelle Common Raccoon Common Tree Shrew Cotton-top Tamarin Crab-eating Macaque Crested Black Macaque Cui Dall's Sheep Daubenton's Bat Dog (domestic) Doria's Tree Kangaroo Dugong Dwarf Cavy Dwarf Mongoose Eastern Cottontail Rabbit Eastern Gray Kangaroo Elk Euro (a subspecies of wallaroo) European Bison Fallow Deer False Killer Whale Fat-tailed Dunnart Fin Whale Fox Gelada Baboon Giraffe Goat (Domestic) Golden Monkey Gorilla Grant's Gazelle Gray-headed Flying Fox Gray Seal Gray Squirrel Gray Whale Gray Wolf Grizzly Bear Guinea Pig (Domestic) Hamadryas Baboon Hamster (Domestic) Hanuman Langur Harbor Porpoise Harbor Seal Himalayan Tahr Hoary Marmot Horse (domestic) Human Indian Fruit Bat Indian Muntjac Indian Rhinoceros Japanese Macaque Javelina Kangaroo Rat Killer Whale Koala Kob Larga Seal Least Chipmunk Lechwe Lesser Bushbaby Lion Lion-tailed Macaque Lion Tamarin Little Brown Bat Livingstone's Fruit Bat Long-eared Hedgehog Long-footed Tree Shrew Markhor Marten Matschie's Tree Kangaroo Mohol Galago Moor Macaque Moose Mountain Goat Mountain Tree Shrew Mountain Zebra Mouse (domestic) Moustached Tamarin Mule Deer Musk-ox Natterer's Bat New Zealand Sea Lion Nilgiri Langur Noctule North American Porcupine Northern Elephant Seal Northern Fur Seal Northern Quoll Olympic Marmot Orangutan Orca Pacific Striped Dolphin Patas Monkey Pere David's Deer Pig (Domestic) Pig-tailed Macaque Plains Zebra Polar Bear Pretty-faced Wallaby Proboscis Monkey Pronghorn Przewalski's Horse Puku Quokka Rabbit Raccoon Dog Red Deer Red Fox Red Kangaroo Red-necked Wallaby Red Squirrel Reeves's Muntjac Reindeer Rhesus Macaque Right Whale Rock Cavy Rodrigues Fruit Bat Roe Deer Rufous Bettong Rufous-naped Tamarin Rufous Rat Kangaroo Saddle-back Tamarin Savanna Baboon Sea Otter Serotine Bat Sheep (Domestic) Siamang Sika Deer Slender Tree Shrew Sooty Mangabey Sperm Whale Spinifex Hopping Mouse Spinner Dolphin Spotted Hyena Spotted Seal Squirrel Monkey Striped Dolphin Stuart's Marsupial Mouse Stumptail Macaque Swamp Deer Swamp Wallaby Takhi Talapoin Tammar Wallaby Tasmanian Devil Tasmanian Rat Kangaroo Thinhorn Sheep Thomson's Gazelle Tiger Tonkean Macaque Tucuxi Urial Vampire Bat Verreaux's Sifaka Vervet Vicuna Walrus Wapiti Warthog Waterbuck Water Buffalo Weeper Capuchin Western Gray Kangaroo West Indian Manatee Whiptail Wallaby White-faced Capuchin White-fronted Capuchin White-handed Gibbon White-lipped Peccary White-tailed Deer Wild Cavy Wild Goat Wisent Yello-footed Rock Wallaby Yellow-toothed Cavy [edit] Birds Acorn Woodpecker Adelie Penguin Anna's Hummingbird Australian Shelduck Aztec Parakeet Bangalese Finch (Domestic) Bank Swallow Barn Owl Bicolored Antbird Black-billed Magpie Black-crowned Night Heron Black-headed Gull Black-rumped Flameback Black Stilt Black Swan Black-winged Stilt Blue-backed Manakin Blue-bellied Roller Blue Tit Blue-winged Teal Brown-headed Cowbird Budgerigar (Domestic) Buff-breasted Sandpiper Calfbird California Gull Canada Goose Canary-winged Parakeet Caspian Tern Cattle Egret Chaffinch Chicken (Domestic) Chiloe Wigeon Cliff Swallow Common Gull Common Murre Common Shelduck Crane spp. Dusky Moorhen Eastern Bluebird Egyptian Goose Elegant Parrot Emu European Jay European Shag Flamingo Galah Gentoo Penguin Golden Bishop Bird Golden Plover Gray-breasted Jay Gray-capped Social Weaver Gray Heron Grayling Great Cormorant Greater Bird of Paradise Greater Rhea Green Sandpiper Greenshank Greylag Goose Griffon Vulture Guianan Cock-of-the-Rock Guillemot Herring Gull Hoary-headed Grebe Hooded Warbler House Sparrow Humboldt Penguin Ivory Gull Jackdaw Kestrel King Penguin Kittiwake Laughing Gull Laysan Albatross Least Darter Lesser Flamingo Lesser Scaup Duck Little Blue Heron Little Egret Long-tailed Hermit Hummingbird Mallard Masked Lovebird Mealy Amazon Parrot Mew Gull Mexican Jay Musk Duck Mute Swan Ocellated Antbird Ocher-bellied Flycatcher Orange Bishop Bird Orange-footed Parakeet Ornate Lorikeet Ostrich Oystercatcher Peach-faced Lovebird Pied Flycatcher Pied Kingfisher Pigeon (Domestic) Powerful Owl Purple Swamphen Raggiana's Bird of Paradise Raven Razorbill Red-backed Shrike Red Bishop Bird Red-faced Lovebird Redshank Red-shouldered Widowbird Regent Bowerbird Ring-billed Gull Ring Dove Rock Dove Roseate Cockatoo Roseate Tern Rose-ringed Parakeet Ruff Ruffed Grouse Sage Grouse San Blas Jay Sand Martin Satin Bowerbird Scarlet Ibis Scottish Crossbill Senegal Parrot Sharp-tailed Sparrow Silver Gull Silvery Grebe Snow Goose Steller's Sea Eagle Superb Lyrebird Swallow-tailed Manakin Tasmanian Native Hen Tree Swallow Trumpeter Swan Turkey (Domestic) Victoria's Riflebird Wattled Starling Western Gull White-fronted Amazon Parrot White Stork Wood Duck Yellow-backed (Chattering) Lorikeet Yellow-rumped Cacique Zebra Finch (Domestic) [edit] Fish Amazon molly Blackstripe Topminnow Bluegill Sunfish Char European Bitterling Green swordtail Guiana leaffish Hammerhead Houting Whitefish Jewel Fish Mouthbreeding Fish sp. Salmon spp. Southern platyfish Ten-spined stickleback Three-spined stickleback [edit] Other vertebrates Anole sp. Appalachian Woodland Salamander Black-spotted Frog Broad-headed Skink Checkered Whiptail Lizard Chihuahuan Spotted Whiptail Lizard Common Ameiva Common Garter Snake Cuban Green Anole Desert Grassland Whiptail Lizard Desert Tortoise Fence Lizard Five-lined Skink Gopher (Pine) Snake Green Anole Inagua Curlytail Lizard Jamaican Giant Anole Laredo Striped Whiptail Lizard Largehead Anole Mountain Dusky Salamander Mourning Gecko Plateau Striped Whiptail Lizard Red Diamond Rattlesnake Red-tailed Skink Side-blotched Lizard Speckled Rattlesnake Tengger Desert Toad Water Moccasin Western Rattlesnake Western Banded Gecko Whiptail Lizard spp. Wood Turtle [edit] Insects and other invertebrates Acanthocephalan Worms Alfalfa Weevil Australian Parasitic Wasp sp. Bean Weevil sp. Bedbug and other Bug spp. Blister Beetle spp. Blowfly Box Crab Broadwinged Damselfly sp. Cabbage (Small) White Checkerspot Butterfly Clubtail Dragonfly spp. Cockroach spp. Common Skimmer Dragonfly spp. Creeping Water Bug sp. Digger Bee Dragonfly spp. Eastern Giant Ichneumon Eucalyptus Longhorned Borer Field Cricket sp. Fruit Fly spp. Glasswing Butterfly Grape Berry Moth Grape Borer Green Lacewing Harvest Spider sp. Hawaiian Orb-Weaver Hen Flea House Fly Ichneumon Wasp sp. Incirrate Octopus spp. Japanese Scarab Beetle Jumping Spider sp. Larch Bud Moth Large Milkweed Bug Large White Long-legged Fly spp. Mazarine Blue Mediterranean Fruit Fly Mexican White Midge sp. Migratory Locust Mite sp. Monarch Butterfly Narrow-winged Damselfly spp. Parsnip Leaf Miner Pomace Fly Prea Queen Butterfly Red Ant sp. Red Flour Beetle Reindeer Warble Fly Rosechafer Rove Beetle spp. Scarab Beetle, Melolonthine Screwworm Fly Silkworm Moth Sociable Weaver Southeastern Blueberry Bee Southern Green Stink Bug Southern Masked Chafer Southern One-Year Canegrub Spreadwinged Damselfly spp. Spruce Budworm Moth Stable Fly sp. Stag Beetle spp. Tsetse Fly Water Boatman Bug Water Strider spp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waw, ineens blijkt elke diersoort waar ik ooit van gehoord heb homofielen te bezitten.
homofiele tse-tse vliegen? ![]() homofiele woestijnschildpadden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3351 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Strikt biologisch zijn homosexuelen dus even "nuttig" voor het voortbestaan van de menselijke soort (en van vele andere diersoorten, zie mijn lijstje). Anders was deze EIGENSCHAP allang uitgerangeerd tijdens de miljoenen jaren evolutie bij de mens en andere diersoorten. Je argumentatie is derhalve sectair: ze vergeet de ontegensprekelijk even noodzakelijke aanwezigheid van homosexueel gedrag te evalueren op dezelfde positieve manier als je dit met heterosexueel gedrag doet. Je bent dus vooringenomen, en ziet geen noodzaak in het bestaan van beide vormen van gedrag. Je bent dus bekrompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3352 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een homo is dus iemand waarvan de natuur liever heeft dat hij zich niet voortplant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, de oorzaak komt blijkbaar voor bij mens en dier. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 |
Minister-President
|
![]() Maar een homo kan zich voortplanten en dan nog wel op een perfect normale manier, ik zie niet in wat het probleem dan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 december 2006 om 20:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onderzoek van 100 gays en evenveel hetero’s in het noorden van Italië suggereert de genen die mannen homo maken natuurlijk zijn geëvolueerd omdat er een verband bestaat tussen homoseksuele mannen en de vruchtbaarheid van hun familieleden.
Homoseksualiteit wordt beschouwd als een contradictie in de evolutieleer, aangezien homo’s zelf geen kinderen voortbrengen. In principe zouden ze automatisch moeten verdwijnen uit de evolutie. Toch blijft homoseksualiteit een stabiel gegeven. Nu blijkt dat volgens het onderzoek familieleden van homoseksuele mannen gemakkelijker kinderen voortbrengen. Als de omstandigheden die homoseksualiteit teweegbrengen tegelijkertijd gunstig zijn voor de voortplanting, is dat misschien de verklaring waarom homoseksualiteit niet uit de natuur verdwijnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3360 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de kwaliteit van een echte homo is dat hij zich niet voortplant Dit is feitelijk te grofste opmerking tegen homo's die ik al heb kunnen lezen in deze discussie. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 26 december 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |