![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Exodus zegt echt niks verkeerds of racisitisch hoor.
![]() |
![]() |
#3342 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ikzelf heb dus wel degelijk nadruk gelegd op Joodse invloed, zij het eerder vanuit anti-zionistisch en anti-Joods-supermacistisch standpunt dan anti-Joods standpunt. Exodus, echter, kan hoegenaamd niet van dergelijke uitspraken bechuldigd worden, integendeel. Citaat:
Geloof jij in jouw eigen onzin? Citaat:
Daarenboven heeft Exodus al enkele keren ge-opperd dat volgens hem de Protocollen slechts in een gewijzigde vorm zijn gepubliceerd, waarbij de wijzigingen voornamelijk dienden om het Joodse element in de Protocollen extra te accentueren en zo de Joden te beschuldigen van het schrijven van de Protocollen (en zo de ware auteurs te verbergen). Weeral maak je dus valse beschuldigingen gebaseerd op verdraaiingen en leugens. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 24 mei 2007 om 12:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zal dit niet kunnen hardmaken, hoor, dat "enorm groot aantal joden". Nog los van de vraag of dat "enorm groot aantal joden" dan samen deel uitmaken van een complot zoals exodus ea beweren.
![]() |
![]() |
#3344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je er niet tegen kunt dat jouw beweringen ontkracht worden, dat je geen bewijzen kunt geven voor vele van jouw straffe beweringen, dat, beste IlluSionS667, is niet mijn schuld. Dat ligt aan de zwakte van jouw stellingen, aan de lage betrouwbaarheid van jouw bronnen. Dat je de weerlegging van jouw zever als een persoonlijke aanval of als leugens beschouwt ligt ook niet aan mij. Verder laat ik me niet verleiden tot een "flame war". Niets zal me weerhouden jouw zever (en die van anderen) te ontkrachten. Ik zal me hierbij (zoals in het verleden) netjes aan de forumregels houden en mijn beweringen met de nodige links staven. Als jij behoefte hebt aan persoonlijke aanvallen tegen mij, smerige insinuaties en leugens over mij, dan is dat jouw probleem, en eventueel een probleem voor de moderatie. Jouw persoonlijke aanvallen tegen mij, jouw smerige insinuaties en leugens over mij hebben op de meeste mensen gelukkig geen effect. Dit is dan ook het laatste dat ik hierover zal posten.
![]() |
![]() |
#3345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke boeken ik gelezen heb weet jij niet, dus schei uit met jouw onzin.
![]() Back to business. Hier een interview met Ron Paul over de 9/11-inside job theorie: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 mei 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3347 | |
|
![]() Citaat:
Tony Blair is een discipel van Eldred Tabachnik, Blairs rechterhand is Peter Mandelson, grote piefen bij de Labour partij zijn Lord Levy en Sir Richard Garrard. Bij de conservatives is leider Cameron zelf een jood, opgeleid door Michael Green, Cameron staat ook dicht bij Oliver Letwin, Jonathan Green en Trevor Pears zijn belangrijke geldschieters. In de Engelse adel zijn er ook heel veel joden in de 19e eeuw ingetrouwd. Da's toch een grote vertegenwoordiging in de echelons van de macht, of niet soms?
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 24 mei 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3348 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Boeken als Jaques Van Term's Van Heidendom tot Paganisme (mijn bron naar voorkeur over de vrijmetselarij) gebruikt maar liefst 333 citaten uit verschillende authentieke bronnen doorheen de geschiedenis (waarvan vele van maçonieke oorsprong) waarrond het haar thesis heeft gebouwd. Het is één van de standaardwerken over de vrijmetselarij. Norman Finkelstein's The Holocaust Industry is eveneens een standaardwerk, dat oa door de Knack-redactie werd geprezen. Marc Reynebeau werd oa geciteerd op de stofwikkel van de eerste Nederlandse druk en het vervolg op dit boek werd door Knack financieel gesponsord. Anton Zischka is één van de meest befaamde auteurs mbt de 20ste-eeuwse geopolitiek. Zijn boek Englands Bündnisse - Sechs Jarhunderte britische Kriege mit fremden Waffen is dan ook een zeer degelijk geschreven boek over het Engelse imperialisme en de invloed van Engeland tijdens de laatste zes eeuwen. Daarnaast put ik uit het werk van professor Michel Chussodovsky, voormalige minister Andreas Von Bülow, professor Tomislav Sunic en uitspraken van bijvoorbeeld professor Caroll Quigley, Zbigniew Brzezinski, president Woodrow Wilson en tal van andere gereputeerde bronnen. Hiertegenover stelt u hoofdzakelijk "rapporten" van "wetenschappelijke instituten" die al door vele andere wetenschappers in het veld stuk voor stuk weerlegd zijn. Citaat:
Hoe je erbij komt dat je mijn "zever" ook maar enigszins hebt kunnen weerleggen, dat mag de duivel weten. Enige inhoudelijke argumenten heb je tot dusver nog niet geleverd. Het liefst hou je het bij links naar eerdere discussies, waar al even weinig inhoudelijke argumenten werden geleverd door jou of een andere "tegenstander". Citaat:
![]() ![]() Zo'n uitspraak heb ik al veel gelezen van jou, maar toch blijf je consequent terugkomen met leugens, verdraaiingen en laster.... en blijf je steevast de vele sterke argumenten van je tegenstanders negeren om je te storten om irrelevante details of de dwaze citaten waar mensen als exodus en pindar al eens mee afkomen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blair heeft een Joodse raadgever, en je noemt er nog twee in Labour. Dan maak je van David Cameron een Jood. Is hij dat wel? Ik vind daar niet meteen een degelijke bron voor, maar het kan uiteraard. Maar verder dan anekdotische gevallen en vage "heel veel Joden" kom je niet. Wat me dus niet verbaast. Joden zijn wellicht oververtegenwoordigd in bepaalde beroepen of kringen. Dat impliceert uiteraard ook dat er in andere beroepen ondervertegenwoordigd zijn. Het betekent echter niet dat ze deze beroepen of kringen domineren. En nogmaals, waar halen de believers het waanidee dat zowat alle Joden die ze ergens in een organigram tegenkomen deel uitmaken van het grote Joodse complot?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 mei 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 | |||
|
![]() Gaan we het aantal joden eens vergelijken met gelijk welke andere groep migranten in het VK? Wat dacht je van pakistani's?...
Citaat:
Citaat:
![]() Soit, hier erken je al oververtegenwoordiging, net zoals exodus, maar wat je hem verweet... Citaat:
Maar het kan wel verklaren waarom Engeland zo slaafs achter de neocons uit de vs loopt bevoorbeeld (3 keer raden wie daar oververtegenwoordigd is) en we kunnen ons misschien vragen stellen over dubbele loyauteit.
![]() |
![]() |
#3351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo kan ik het ook, hoor. Nogmaals, oververtenwoordiging (zo die er is) is nog wat anders dan overwicht, dominantie, bepalende rol. Toch vreemd dat zodra "sommigen" in een organigram een Jood tegenkomen ze er van uit gaan de organisatie of bedrijf de "Joodse belangen" dient. ![]() En heb je iets over David Cameron gevonden?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 mei 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3352 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierbij wil ik opmerken dat ik er bij het aanleggen van mijn collectie nauwkeurig op toekijk dat ze zoveel mogelijk verschillende perspectieven te vinden zijn in die collectie, om een zo gevarieerd mogelijk beeld te krijgen van de periode. Zo vind je oa communistische, fascistische, katholieke, democratische, anti-fascistische, anti-communistische, anti-katholieke en anti-democratische literatuur broederlijk langs elkaar. Het is uit die gevarieerde bibliotheek dat ik tegenwoordig mijn informatie put, die oneindig veel rijker is dan de informatie die je op eender welke website vindt. Doe toch niet zo zielig. ![]() Citaat:
Daarnaast is er de Joodse invloed in het communisme. Naast Marx, Lenin en Trotsky waren ook een groot aantal van de lokale leiders Joden en de overgrote meerderheid van het eerste Sovjet-parlement. Laten we evenmin vergeten dat heel wat van de eerste feministen Joodse vrouwen waren, dat Joden aan de oprichting liggen van de NAACP, dat de ADL super-machtig is, etc. Citaat:
Nochtans is het wel degelijk een feit dat bepaalde Joodse groepen een aanzienlijke macht hebben in de VS en ook in eigen land. Ik denk aan B'Nai B'Rrith en haar ADL, de JDL, het Wiesenthal Center, AIPAC en gelijkaardige organisaties. Dat heeft NIEMAND op dit forum beweerd, voor zover ik weet. Noch ik, noch Exodus, noch C uit W, noch iemand anders heb ik al een dergelijke uitspraak weten maken. Waarom voelt u weeral de noodzaak om de uitspraken van anderen te verdraaien om zo een punt te kunnen maken? Zijn uw argumenten dan werkelijk zo zwak dat u niet gewoon kunt antwoorden op wat er effectief gezegd wordt? Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 24 mei 2007 om 14:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3353 |
|
![]() altijd grappig even deze discussies te lezen...
Gaat er vaak heel heet aan toe dat firestone dit maar blijft graag doen...I don't get it... Ik denk dat jij (firestone) er wel plezier in hebt mensen voor schut te zetten met valse info...klopt dat? Best wel grappig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3354 | |
Banneling
|
![]() Professor Jones steekt eindelijk zijn nek uit voor Christopher Bollyn.
Christopher who? Professor Steven Jones steps forward to help Christopher Bollyn 23 May 2007 He sent the following e-mail message to the Chicago officials listed below the letter. Citaat:
Mayor William D. McLeod Police Department – Chief of Police Clint Herdegen Spokesperson – Lt. Richard Russo Village Manager – James H. Norris Corporation Counsel – Richard N. Williams llinois State Senator for Hoffman Estates area Cook County State 's Attorney's Office Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 24 mei 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3355 |
Banneling
|
![]() Ik vind het vooral storend. Het feit dat ze toevlucht moet zoeken tot leugens en verdraaiingen toont welliswaar goed aan hoe zwak haar argumenten feitelijk zijn, maar er is altijd een groep mensen is die deze draad leest en die haar leugens en verdraaiingen voor waar aanneemt. Daarom is het niet altijd productief ze gewoon te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() C uit W noemt enkele Joden (al dan niet terecht) uit Britse politieke kringen, en trekt daaruit conclusies over de Britse politiek in het algemeen. D�*�*r wees ik mi terecht op. Ik verdraai niets, iedereen kan het hierboven nalezen. IlluSionS667, jouw "flaming" zal niet pakken hoor. Mij verleid je niet tot persoonlijke aanvallen, en ik reageer wel degelijk op wat de mensen schrijven.
![]() |
![]() |
#3357 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3358 | |
|
![]() Citaat:
Weet je dat je daar zelf niet kunt aan doen je hersenen doen dat vaak voor jezelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3359 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik kan me zo bvb perfect inbeelden waarom Israel graag zag dat Irak binnengevallen werd. Voor Amerika half, maar voor Engeland... Citaat:
Oververtegenwoordiging in de macht zorgt voor overwicht. Ik zeg ook niet dat ze daar in een diepe grot de wereld zitten te verdelen ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3360 | |
|
![]() Citaat:
Kan jij die verklaren anders?
![]() |