Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2016, 13:18   #321
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Eigenlijk zou ik toch ook eens een bijdrage mogen ontvangen voor al mijn bijdrages op het internet. Ik ben kunstenaar zonder loon.
Links kan mij betalen om te zwijgen.
Rechts kan mij betalen om voluit te gaan zonder handrem.
Ik vrees dat er weinig anders voor je opzit dan De Goede Boodschap van Sint Johan te volgen en u toe te leggen op het produceren van instant chemisch geluk, een shortcut naar het paradijs.

De heer en de junkies van Antwerpen-Noord zullen het u lonen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 13:24   #322
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik vrees dat er weinig anders voor je opzit dan De Goede Boodschap van Sint Johan te volgen en u toe te leggen op het produceren van instant chemisch geluk, een shortcut naar het paradijs.

De heer en de junkies van Antwerpen-Noord zullen het u lonen.
Ben je gek. Ik heb dat milieu altijd als de rottende pest gemeden.
Als ik dealen als beroep zag zitten, had ik dat al lang gedaan. Maar lopen voor een ander zijn high? Neen, het omgekeerde moet waar zijn. Ik moet in mijn vingers knippen en dat moet op mijn wenken gebracht worden.
Lastig veeleisend publiek waar het nooit goed is en ik ben prikkelbaar, ik pak voor de meeste niet eens mijn telefoon niet op.
Gebruikers, daar komt 1 per dozijn volgens de etiquette. Ja er is ook een etiquette in het milieu, weinigen zijn daarop gefatsoeneerd.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 13:25   #323
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.488
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Er zijn weinig kunstenaars die van hun kunst kunnen leven in ons land, laat staan in Bolvia.
Johan Bollen behoort overduidelijk niet tot die categorie.
De canvascollectie heeft zijn inzendingen ooit eens met de grond gelijk gemaakt.
- Ps; Ik wil niet de advocaat voor JB spelen -

Dan vergis je je. Een kameraad van mij heeft jarenlang geld verdiend als straatartiest en tekent en schildert als hobby.

Deze kameraad kent een tekenenaar die in de zomer bij concerten geld in Europa en in de zomer van Australie geld verdient door schilderijen op straat te maken en verkopen. Omgerekend verdiend hij schoon 100 K per jaar.

Is dit waar ?

De enkele keer dat ik bij concerten ben geweest of koniniginnendag in Nederland zitten er kraampjes tussen waarvan je denkt 'hoe is het mogelijk deze mensen verdienen goud met niets' !

Ergo ik laat het open wat mijn kameraad zegt, maar ik neig er wel naar.

De exacte berekening ben ik kwijt. Het kwam er op dat hij ca. 20 schilderijen per dag verkoopt. x 175 dagen x 30 Euro. Kan heel hard gaan !

Mocht dat niet genoeg zijn. JB verdiende zijn brood met kamerverhuur aan toeristen. De manier voor (oudere) westerlingen om geld te verdienen in 3e wereld land; reeds eerder vermeld in dit topic.


Maargoed het moet ook in je zitten om dit beroep uit te oefenen. Leven in een hippie milieu, als een vagebond van stad naar stad trekken, tussen de mensen leven die kraaltjes en prulletjes maken voor de dames endergelijke -ook goede verdiensten -. En niet allemaal verdienen bakken met geld, de commerciele talenten weten er jaarlijks een ton uit te slepen, de goedgelovigen een pak minder maar genoeg om rond te komen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 december 2016 om 13:34.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 13:27   #324
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ben je gek. Ik heb dat milieu altijd als de rottende pest gemeden.
Als ik dealen als beroep zag zitten, had ik dat al lang gedaan. Maar lopen voor een ander zijn high? Neen, het omgekeerde moet waar zijn. Ik moet in mijn vingers knippen en dat moet op mijn wenken gebracht worden.
Lastig veeleisend publiek waar het nooit goed is en ik ben prikkelbaar, ik pak voor de meeste niet eens mijn telefoon niet op.
Gebruikers, daar komt 1 per dozijn volgens de etiquette. Ja er is ook een etiquette in het milieu, weinigen zijn daarop gefatsoeneerd.
"Jaa, ik zen nen junk die oek getoige van Jehova ies, edde door iet oep tege!?"
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  junk2.jpg‎
Bekeken: 49
Grootte:  142,7 KB
ID: 105038  

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 13:32   #325
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

U kunt zich niet meer vergissen AJ.

Maar het mag wel zijn, dat ik mijn geest niet meer dien uit te schakelen. Ik doen volledig op on te komen; De wereld heeft mij willen kneden, maar ik ben een creationist die ook iets te kneden heeft.
Lo and behold our future. Wiet wordt legaal en de drank zal stijgen in taxatie en opgedreven worden naar een hogere leeftijd.
Er komt een zero tolerantie in het verkeer en de NVA is niet meer van de partij volgende keer.
Kwestie van op de juiste knoppekes te duwen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 13:47   #326
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat bedoel ik niet. Als je naar SA gaat weet je dat je voor beledigen van dat boek kunt eindigen op chop-chop market op vrijdag. Iemand met minimale intelligentie zal dat dan ook niet doen in dat land.
Zo is het toch ook geen nieuws dat Bolivië een keiharde repressie heeft tegen drugs ? Wat zegt dat dan over het inschattingsvermogen van iemand die daar nochtans woont ?
Sommigen hebben echt wel enkele gaten in hun cultuur.

https://www.youtube.com/watch?v=GvS_JkT0z30

Hopelijk helpt het filmpje U op weg bij Uw 'assessment'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 16 december 2016 om 13:49.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 14:04   #327
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.687
Standaard

JBM

Citaat:
Tsja, hoe zwaar je er zelf aan tilt speelt natuurlijk geen enkele rol. Kijk naar de Filipijnen, daar kan je simpelweg op straat worden geëxecuteerd als je gebruiker of dealer bent. Dat is imho compleet krankzinnig. De hele war on drugs is naar mijn gevoel trouwens totaal onzinnig.
Landen met veel drugsmisbruik als de Filippijnen zijn meestal landen die ook op andere vlakken geen gezonde maatschappij zijn. Beter daar iets aan te doen, bvb. de gigantische ongelijkheid. Dat is nu net wat Morales in Bolivië ook deed. Maar hij kreeg internationaal en van de VS veel kritiek dat hij te laks was wat drugs betrof, en nu zie je het antwoord.

Citaat:
Maar goed, het is in dit geval de wetgeving in Bolivië die van tel is. En je kan alleen maar hopen dat de rechters daar vrij mild zullen zijn. Maar ik vrees er eerlijk gezegd voor.
Wat die Argentijn en die Nederlandse betreft weet ik het niet, maar wat Johan betreft is de kans vrij groot dat hij vrijgesproken wordt. Desnoods een boete wegens het illegaal verhuren of in het slechtste geval inbeslagname van z'n huis of deportatie. (hij was toch al van plan terug naar België te keren)

Ik kan er niets over vinden in de pers dus ik denk dat de zaak nog volop onderzocht wordt.

Citaat:
Ik ken JB niet. Als hij inderdaad alleen maar goedgelovig en naïef was, is dat zeker een trieste zaak voor hemzelf en zijn familie. En dat toont dan aan dat je in sommige landen toch wel erg op je tellen moet letten.
Dat is ook zo, verhalen genoeg.Ik las vandaag van de zaak van een Nederlander die beschuldigd wordt van moord op een Chinees in Peking, ook in vrij onduidelijke omstandigheden. De West-Vlaming Vandendorpe die vermoord werd op Gran Canaria door een hoer die iets in z'n drankje deed, Vandenbroucke, etc. En wat Thailand betreft ken ik vele verhalen van toeristen die die meer terugkeerden, of onterecht opgesloten werden, die dikwijls trouwens de media niet halen.
Wat Afrika betreft, heerst er een zeker respect voor Europeanen, je moet het echt al heel ver drijven als je in de problemen wil komen. En in het slechtste geval kun je je altijd vrijkopen. (ander verhaal is het verkeer, dat levensgevaarlijk is)



Citaat:
Als hij bewust meewerkte aan drughandel of -productie dan zal hij op de blaren moeten zitten. En hopen dat hij niet kapot gaat aan het gevangenisleven daar.
In dat geval hoop ik dat ze hem vlug op een vliegtuig richting België zetten.

Ikzelf zou er nog de humor en absurditeit van inzien, maar ik denk dat dit voor iemand als Johan, een principieel, rechtlijnig man die heel erg aan z'n reputatie hecht denk ik, een heel zware klap is.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 14:09   #328
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat bedoel ik niet. Als je naar SA gaat weet je dat je voor beledigen van dat boek kunt eindigen op chop-chop market op vrijdag. Iemand met minimale intelligentie zal dat dan ook niet doen in dat land.
Zo is het toch ook geen nieuws dat Bolivië een keiharde repressie heeft tegen drugs ? Wat zegt dat dan over het inschattingsvermogen van iemand die daar nochtans woont ?
Bolivië staat net niet bekend om z'n keiharde repressie tegen drugs. Bvb. coco-bladeren zijn legaal en een minimum hoeveelheid cocaïne (net als in Colombië) is niet strafbaar. Maar omdat Bolivië meer en meer geassocieerd werd met drugstoerisme, wilden de autoriteiten daar een einde aan maken, begrijpelijk.

Ik wil maar zeggen, ik geloof niet dat hij schuldig is, maar als dat zo zou zijn maakt dat hem in mijn ogen nog geen misdadiger, zelfs al is hij dat wel volgens de Boliviaanse wet.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 14:41   #329
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Daar weet jij helemaal niets van want je kent Johan niet persoonlijk.
Parcifal houdt zich niet bezig met saaie meuk zoals "bewijslast" of "vermoeden van onschuld". Nee, ze vindt het veel interessanter om iedereen deelgenoot te maken in haar wraakfantasieën op een forummer die het lef had om met haar van mening te verschillen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik denk dat je in dit geval niet bang moet zijn ZonB, als ze Johan gaan GangRapen daar in de gevangenis in Bolivie, gebeurt dat door een bende potige boliviaanse celmakkers, ruikend naar lama, met kolenschoppen van handen, borstelige wenkbrauwen en lange vettige snorren, maar die gaan nergens heen want die zitten ook in de cel, bij Johan, allemaal achter dezelfde tralies.
Misschien is het omdat haar suikeroom Soros een moeilijk jaar doormaakt, en houdt hij nu de knip op de geldbuidel?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 16:29   #330
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La classe inférieure se vautre comme d'habitude dans ses excréments faciles mais tellement confortables. Cela semble les réchauffer ...
La bêtise est infiniment plus fascinante que l'intelligence, infiniment plus profonde. L'intelligence a des limites, la bêtise n'en a pas.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 16:45   #331
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Parcifal houdt zich niet bezig met saaie meuk zoals "bewijslast" of "vermoeden van onschuld". Nee, ze vindt het veel interessanter om iedereen deelgenoot te maken in haar wraakfantasieën op een forummer die het lef had om met haar van mening te verschillen:

Misschien is het omdat haar suikeroom Soros een moeilijk jaar doormaakt, en houdt hij nu de knip op de geldbuidel?
Lol, jij bent me nogal eens een kerelt he.
Het is aan de Bolivanen om die bewijslast te onderzoeken, heel traag en nauwgezet,en ondertussen zit die lieve zachte Sint Johan toch maar een paar jaar in de nor, gevuld met bruine behaarde testosteron-bommen die te weinig vrouw of lama in de buurt hebben om hun lusten af te reageren.

En serieus : denk jij nu ook niet dat Sint Johan hieruit gaat komen met een sluitspier die doet denken aan de Kennedytunnel of eventueel als de Gotthard-tunnel, vermoeden van onschuld en al?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:05   #332
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Lol, jij bent me nogal eens een kerelt he.
Het is aan de Bolivanen om die bewijslast te onderzoeken, heel traag en nauwgezet,en ondertussen zit die lieve zachte Sint Johan toch maar een paar jaar in de nor, gevuld met bruine behaarde testosteron-bommen die te weinig vrouw of lama in de buurt hebben om hun lusten af te reageren.

En serieus : denk jij nu ook niet dat Sint Johan hieruit gaat komen met een sluitspier die doet denken aan de Kennedytunnel of eventueel als de Gotthard-tunnel, vermoeden van onschuld en al?
Hopelijk brengt het hem niet op ideeën voor een andere pastiche.
Zoals zijn befaamd kunstwerk, gemaakt van zijn eigen vettig haar...
Spijtig dat we geen foto's hebben van de koppen van de jury op het moment dat ze de chef d'oeuvre mochten aanschouwen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:19   #333
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
U kunt zich niet meer vergissen AJ.

Maar het mag wel zijn, dat ik mijn geest niet meer dien uit te schakelen. Ik doen volledig op on te komen; De wereld heeft mij willen kneden, maar ik ben een creationist die ook iets te kneden heeft.
Lo and behold our future. Wiet wordt legaal en de drank zal stijgen in taxatie en opgedreven worden naar een hogere leeftijd.
Er komt een zero tolerantie in het verkeer en de NVA is niet meer van de partij volgende keer.
Kwestie van op de juiste knoppekes te duwen.
Ik denk dat het hoog tijd is dat je een goeie Duvel uitschenkt ! Schol hee. En ja, steek nog een toeter op ook.
Zolang je dan niet het varken uithangt en de boel onder kotst is dat niet zo erg. Dan moet je daarna niet van schaamte van die rare religieuze fases simuleren om medelijden te krijgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 19:27   #334
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen, ik ga terug stoppen. Ik ga mijn zwart laten verschijnen, maar nu beter begeleiden.
Ik ga mij politiek engageren en Europa terug eisen zoals wij dat van onze voorouders kregen. Niet zoals tijdelijke besturen het uitdelen. Religie zou mij daarvan afleiden.
Ik heb wel een probleem met het Vlaams Belang en andere spelers zie ik zo niet meteen die mij bekoren. Misschien moet ik maar mijn eigen partij opstarten.
Extreem rechts, maar dan niet gemikt op repressie van .... maar op assimilatie van migranten en reeds Belgen die weigerden te integeren. Overigens bepleit ik een sterker Europa. Een nieuw Europa dat ontstaat naast de EU. de VSE. Aansluitend met Le Pen en Wilders zo een onafhankelijk Vlaanderen en een dikke fuck you naar Merkel flashen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 19:32   #335
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard



Moest ik nu weten...




Moest ik nu eens te weten kunnen komen waar en in welke gevangenis hij zat, ik zou hem regelmatig een kaartje sturen. En blijven sturen. Tot hij vrij kwam. Vaneiges.

Want ook d�*t is humanisme of al dan niet christelijke naastenliefde.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 december 2016 om 19:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:04   #336
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
La bêtise est infiniment plus fascinante que l'intelligence, infiniment plus profonde. L'intelligence a des limites, la bêtise n'en a pas.
Hou het maar bij wijsheden over de geur van een kut.

Dan komt ge toch nog anderhalf procent geloofwaardiger over.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:07   #337
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La classe inférieure se vautre comme d'habitude dans ses excréments faciles mais tellement confortables. Cela semble les réchauffer ...
Gij hebt het toch altijd graag over uzelf, hé?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:20   #338
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hou het maar bij wijsheden over de geur van een kut.

Dan komt ge toch nog anderhalf procent geloofwaardiger over.
Ge kent weeral uw plaats niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:37   #339
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
JBM





Wat die Argentijn en die Nederlandse betreft weet ik het niet, maar wat Johan betreft is de kans vrij groot dat hij vrijgesproken wordt. Desnoods een boete wegens het illegaal verhuren of in het slechtste geval inbeslagname van z'n huis of deportatie. (hij was toch al van plan terug naar België te keren)

Ikzelf zou er nog de humor en absurditeit van inzien, maar ik denk dat dit voor iemand als Johan, een principieel, rechtlijnig man die heel erg aan z'n reputatie hecht denk ik, een heel zware klap is.
(hij was toch al van plan terug naar België te keren

Dat zal wel, het begon verbrand te ruiken maar de Boliviaanse politie is sneller geweest.

Een principieel en rechtlijnig man? Een vulgaire drug crimineel is een betere omschrijving.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2016, 01:25   #340
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 december 2016 om 01:27.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be