![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een anecdote welk dit illustreert, blijkt uit Italië: daar werden 'per vergissing' de belastingsaangiften online gezet, en iedereen heeft ze natuurlijk gezien. Bij een onderzoek van de aangiftes (gemeld door de metro van 5 mei), bleek dat de meerderheid van de Italianen minder dan 15.000 euro verdiende per jaar, van de zelfstandigen heeft minstens de helft dacht ik,minder dan 10.000 euro aangegeven. Toch wel lage cijfers voor een rijk land zoals Italië .... Laatst gewijzigd door goodwill : 6 mei 2008 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben er niet van overtuigd dat Italië zo'n rijk land is. Onlangs las ik in een reportage over Italië dat situaties waarbij kersverse koppeltjes genoodzaakt zijn bij de ouders te blijven wonen niet zo uitzonderlijk zijn. Niet dat er geen rijken zijn maar de doorsnee Italiaan heeft het volgens mij niet zo breed, toch niet in bepaalde regio's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil is dat wel te versnellen, door het binnenjagen van een paar biggen. Maar Forumspook heeft wel een strak punt. We kunnen ook de Chinese truk gebruiken. Elke invaller, elke veroveraar werd na een paar generaties Chinees. Maar waarom zou je niet weg willen? Ik wil hier wel weg hoor. Corrupte politici, geen loon naar werken etc etc.... Vanatu lijkt me wel een leuk eilandje.
![]() |
![]() |
#324 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is toch geen dreiging of oproep tot geweld ? Doe geen domme dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is geen oproep tot geweld, het is een mogelijkheid wat ik zou kunnen doen als ik "er niet mee leer leven".
En ik ben niet zo achterlijk dat zo te doen.
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat een morele plicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je zegt het is niet de bedoeling dat men persoonlijk wordt waarom ben je het zelf dan wel? btw: je hebt het wel gezegt maar het is veranderd door de mod check hier maar eens: Laatst gewijzigd door Diatonos : 4 mei 2008 om 23:14.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 6 mei 2008 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je weet niks over de Islam dat is gewoon een feit. kopieeren plakken ken iedereen maar het gaat daadwerkelijk om de echte inhoud en die weet en ken jij niet. Op andere fora's ben je ook precies zo te werk.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 6 mei 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Gouverneur
|
![]() ja en daar bent u toch een van?
![]() |
#331 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
u kunt niet spreken voor de toekomst.
![]() |
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() undiscovered, circe, forumspook.... hou er eens mee op om zo kinderachtig te reageren tegenover elkaar.
Net een bende kleuters. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nogmaals het spijt me heel erg maar België is niet meer wat het is geweest. en dat is Nederland ook. soms moet je gewoon weg dingen aanvaarden. Ik denk dat het ook geen pretje is voor de moslimse meiden die naar school gaan en hun hoofddoek af moeten doen, in Nederland denken ze daar gelukkig nog anders over. Maar goed met ruzie kom je nergens terrecht.
![]() |
![]() |
#334 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry ik wilde even mijn zegje kwijt, en soms ga ik er gewoon weg op in. zal ontopick blijven.
![]() |
![]() |
#335 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als er geweld gebruikt gaat worden, er is maar 1 ding erger dan geweld, en da's te weinig geweld.
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Moskees moeten gesloten worden, anders gaan daar nog ongelukken gebeuren...
Laatst gewijzigd door forumspook : 6 mei 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar .... ik zou toch oppassen met dergelijke uitspraken, want op een dag wordt je uit je bed gelicht en een rechter zal er niet meelachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |