![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister
|
![]() Israel is een souveraine door de VN erkende staat. Of jou dat nu bevalt of niet.
Ja, ik kan het niet helpen maar telkens als iemand weer es begint over Vlaamse emancipatie (Vlaanderen being nu het rijkste gedeelte van Belgie!) en tegelijkertijd met anti-Joodse pardon anti-zionistische propaganda begint moet ik altijd aan zwart, collaboratie etc tijdens de tweede wereldoorlog denken. Verre van mij de zonden van de grootouders of overgrootouders aan hun huidige nageslacht te verwijten. Maar blijkbaar slaagt dat nageslacht er niet in zelf een punt achter dit trieste verhaal te zetten. En wie denkt dat ze voornamelijk en alleen hun heil bij het VB gaan zoeken zit er dus ook naast. |
![]() |
![]() |
#322 |
Burger
|
![]() wouw ik begrijp je niet zo goed francientje;
kom eens tot de point wat is vb? ik dacht dat het onderwerp over palestijnen ging |
![]() |
![]() |
#323 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Francientje zijn wij Vlamingen besmet met een nationaal-sociailstische erfzonde en mogen we daarom de massamoorden door Israël niet aanklagen. Voor Francientje zijn alle Goyim minderwaardig en rancuneus t.o.v. het uitverkoren volk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 maart 2009 om 00:43. |
||||||
![]() |
![]() |
#324 |
Minister
|
![]() LOL. Ik geloof niet in erfzonden en nog minder in meerderwaardige of minderwaardige
mensen. Over welke massamoorden heb je het eigenlijk? |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister
|
![]() Mijn punt was dat een hoop mensen (en die vind je dus in Wallonie, Nederland en
Frankrijk ook en laten we Ierland niet vergeten) er nog altijd fikse problemen mee hebben dat hun grootouders , voor sommigen zelfs hun overgrootouders, op het verkeerde paard hebben gewed tijdens de tweede wereldoorlog. Er was een tijd dat je ze (heb het nu over Vlaanderen) allemaal terugvond bij de Volksunie en meer extremistische dinges als Weredie. Logisch dat je ze daarna voornamelijk bij het Vlaams Belang denkt aan te treffen. Maar o wonder, het Vlaams Belang is véél minder anti-Joods dan dinges zoals ecolo. En wat blijkt als je een en ander natrekt? Dat er aan mensen die een en ander nog altijd niet verwerkt hebben, géén gebrek is bij diverse instanties van ecolo, links en extreems links. En dat ze daarom nu graag wraak willen nemen op alles en iedereen die al is het maar vaag naar Joods ruikt. |
![]() |
![]() |
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat er na de oorlog wraak genomen werd op collaborateurs die minstens voor een deel van het oorlogsleed verantwoordelijk waren, is dan ook begrijpelijk. Mensen die in die collaboratie een spelletje gokken kunnen zien zullen daarmee ongetwijfeld kunnen instemmen. Gegokt en verloren als het ware... Dat betekent geenszins dat de manier waarop die wraak genomen werd (publieke processen, schijnprocessen, dood- en schandstraffen), goed te praten is. Dat wordt niet alleen door mij hier gezegd. Tal van historici en publieke figuren hebben zich daarover (alsook over bvb de geallieerde misdaden) reeds uitgesproken. De collaboratie echter afdoen als een respectabele 'keuze' zoals u hier doet, getuigt evenwel van een bijzonder kwaadwillig opzet. Het zal wel toeval zijn dat het vooral de voorstanders van deze benadering nagenoeg alleen te vinden zijn in het extreem/nieuw-rechtse en nationalistische kamp (waarmee ik geenszins de gehele beweging over eenzelfde kam wil scheren). Links houdt zich - naar mijn aanvoelen - daar redelijk ver vanaf.
![]() |
#328 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Gaza heeft Israël recent een massamoord georganiseerd. Even op een andere planeet geweest ofzo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#329 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar. Ik vind dit een heel correct, zuiver en duidelijk standpunt. *** buigt ***
![]() |
#330 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit doet het misverstand ontstaan dat Vlaams Belang en Geert Wilders' PVV tot dezelfde strekking horen, terwijl de Islamofiele linkse partijen veel dichter in de buurt komen. |
|
![]() |
![]() |
#332 |
Minister
|
![]() In mijn nederige opinie behoorde het nazisme eigenlijk noch tot rechts of extreem rechts
en noch tot links of extreem links. We hebben het hier met een fenomeen te maken dat je alleen kan doen braken. Maar waarbij zowel extreem links als extreem rechts op bepaalde ogenblikken meenden hun gading bij te vinden. Neem Franco, die was dus extreem rechts. Maar Spanje en Franco hebben duizenden Joden gered. Gewoon door njet te zeggen toen de Duitsers Spanje om uitlevering of discriminatie van Joden vroeg. Ik ga hier Franco niet verdedigen voor al de rest wat hij deed. Maar hij redde het leven van een van mijn achterooms. En dat moet dus volgens mij ook op zijn lijst worden geschreven. Zigeuners (te vaak vergeten) waren in Spanje veilig. Dat hoort ook op de lijst van Franco te worden geschreven. Betreffende links en extreem links: een andere achteroom van mij was dus een kommunist en Zionist en ja natuurlijk ook Joods.Hij nam deel aan de Spaanse burgeroorlog. Franco schopte hem in het gevang en toen hij uiteindelijk werd vrijgelaten (vraag me niet het jaar) ging hij in het Franse verzet. Hij stierf met een Duitse kogel in de rug in 1942. Ik ga het nu niet hebben over diverse achterooms en achtertantes die in rook opgingen in God weet welk concentratiekamp. Dat leed is geleden, ik wil alleen dat het zich niet meer herhaalt. Ik ga het ook niet hebben over die ene achteroom die het allemaal overleefde maar nu hij de negentig nadert nog altijd opgescheept zit met dat nummer op zijn arm. Ik wil het wel even hebben over de nastammelingen van mensen die EUFEMISME op het verkeerde paard stemden tijdens die oorlog en die het zich nu permitteren over de kinderen en de kleinkinderen en de achterkleinkinderen van de slachtoffers emmers vol mest te kappen. Ze zijn niet alleen aanwezig bij extreem rechts maar ook bij ecolo en bij zo ongeveer alle Belgische organisaties die deelnemen aan het actieplatform Palestina. Een en ander werd nagetrokken. En de zaken zijn zoals ze zijn. Laatst gewijzigd door Francientje : 3 maart 2009 om 13:12. |
![]() |
![]() |
#333 |
Minister
|
![]() dubbel helaas
Laatst gewijzigd door Francientje : 3 maart 2009 om 13:13. |
![]() |
![]() |
#334 |
Minister
|
![]() fout dubbel
Laatst gewijzigd door Francientje : 3 maart 2009 om 13:16. |
![]() |
![]() |
#335 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#336 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, wij zijn allemaal nazi's en komen jullie allemaal uitmoorden! Word wakker! De tijd van de paranoia is over. Wat jullie doen in Palestina en in de Arabische wereld in het algemeen is niet alleen mensonterend, het is ook een collectieve zelfmoord als volk! Wanneer gaan jullie eindelijk eens begrijpen dat ook jullie belang hebben bij vrede? En dat het onmogelijk is om vrede te sluiten als je blijft mensen uit hun huizen verdrijven, hen levend te begraven onder het puin van hun huizen die jullie met bulldozers bewerken, hun kinderen te verbranden met de meest smerige wapens? Het zijn wij anti-Zionisten die de enige échte vrienden zijn van het Joodse volk en de enige échte vijanden van het antisemitisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 maart 2009 om 20:55. |
|||||||
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#339 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gelukkig trappen steeds minder Europeanen in dit schuldverhaaltje. Wij zijn als Europeanen helemaal niet verantwoordelijk voor wat er toen gebeurde, noch voor het kolonialisme. Het gaat om een brutaal imperialistisch wereldsysteem, onder andere geleid door wat Joerg Haider een Angelsaksische bankenmaffia noemde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 maart 2009 om 21:35. |
|||||||
![]() |
![]() |
#340 |
Minister
|
![]() |
![]() |