![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yes... belerend vingertje naar een broeder die niet correct genoeg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Elke mens heeft zonden. Maar ja, als je God's woord niet leest of kent, herken je ze natuurlijk ook niet.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 26 juni 2009 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms word ik wel eens kwaad en dan doe ik een felle uitspraak: fuck de koran, weg ermee. Weg met godsdienst.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij vraagt op dit (grotendeels moslimloos) forum nota bene of homoseksualiteit toegelaten is in de islam? Waarom durft hij het niet aan een moslimgeleerde te vragen, hein? Die kerel doet gewoon z'n eigen goesting ipv zich te onderwerpen aan de wil van God. Zo'n persoon is inderdaad geen correcte moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Was Mohammed "hoogmoed" vergeten, of moest je die dag dat de imam het er over had in de les, de onderbroeken van je broers wassen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juni 2009 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God, de jouwe of een andere, kan mijn kl***** kussen
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Hoogmoed? Ik ben inderdaad terecht fier op het feit dat ik een moslim ben en tot de internationale moslimgemeenschap behoor. De islam vormt hoofdzakelijk mijn identiteit. Wat is daar hoogmoedig aan? Jij bent toch ook trots op het feit dat je tot de Vlaamse gemeenschap behoort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef dat heilig boekje maar eens aan mij, ik zal er eens lekker mijn kont mee afvegen, zo heeft dat boekje tenminste nog enig nut gehad.
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() Wat 'n intolerantie t.o.v. religie. Your loss, mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik peins dat je een paar zaken verwart meisje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Wie heeft het niet meegemaakt dat je het eventjes niet zag zitten na een breuk met je vriend(in)?
Je slaapt slecht, je drinkt, je denkt constant aan haar of hem, met andere woorden, je hebt een dip (of depressie zoals sommigen dat hier noemen). Occasioneel zal je dan wel is aan zelfmoord denken maar besef je snel dat het geen oplossing is maar een verbijstering, je krijgt je vriend(in) niet mee terug en je nabestaanden zijn het grootste slachtoffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trots is geen hoogmoed, en taalachterstand kan niet eeuwig als excuus voor misverstanden gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan geen taalachterstand inroepen als excuus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Minister
|
![]() Doe dan ook niet zo belachelijk hé. Snap je niet dat jouw houding in het nadeel is van de moslims? Jij bent mss al zeker van je plekje hier maar veel anderen niet. Dus doe hier maar ferm hatelijk en dring jouw kutrelegie op, door mensen als jij moeten steeds meer vluchtelingen vetrekken. Leg dat maar eens uit aan jouw Allah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |