![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Banneling
|
Ik heb er in der tijd serieus aan gedacht om het onderwijs in te stappen, zoals zovelen, maar ik heb het niet gedaan omwille van de weinige appreciatie voor iniatief en bovengemiddeld presteren.
Het onderwijs ingaan is ongeveer hetzelfde aanvaarden dat je meegaat met de gemiddelde massa, want er boven uit steken levert toch niks op, buiten problemen met je collegas. |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
Een combinatie. Ik merk bij de eerstejaars (aant unief) dat ze gewoonweg minder basiskennis met zich meeslepen op het gebied van de fysica, wiskunde en chemie. Ze zijn wel veel mondiger geworden, tot soms brutaal assertief.
Ook is de arbeidsethos een beetje minder, het zuipen en feesten heeft er altijd ingezeten, maar ik heb toch de indruk dat de druk om te slagen nooit zo laag heeft gelegen als nu....de welvaart van de vlaamse bevolking zal er wel mee te maken hebben: mammie en pappie betalen wel. Wat wel gezegd moet worden: er zijn toch nog behoorlijk wat uitzondering, en aan die mensen trek je jezelf dan op. Dat zijn de mensen waarvoor je een uur langer blijft om toch ze toe te laten hun verslag nog te laten afmaken. |
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vergeet ook niet dat ik geen mensen ken die van die rare vakjes geven zoals godsdienst en LO, en dat zijn ook figuren die moeilijk aan een vaste benoeming geraken |
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en wat is nu het voordeel voor de gemeenschap, die benoemingen ???
wat brengt dat nu op: een leraar die zich objectiever kan opstellen tov de ouders ? een leraar die zich meer inzet voor de leerlingen ? een leraar die meer overuren klopt ? |
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
|
Wat brengt het voor de gemeenschap op om die mensen in onzekerheid te laten leven?
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die vaste benoeming heeft maar 1 effect: de rotte appels worden er niet uit gekegeld. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Banneling
|
edit: gevoelige info
Laatst gewijzigd door Tavek : 24 augustus 2009 om 21:14. |
|
|
|
|
|
#336 |
|
|
Ik heb het gelezen. De aanklacht is hangende. Belangrijke nuance in het verhaal, niet?
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Immers: schoolpersoneel zijn geen electronische componenten. Zij kunnen ook fraterniseren. Ik ken voldoende pikante verhalen waarbij de interne evaluatie niet werkte. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verdeel en heers is een taktiek v.d. wergevers. Als de wernemers dat overnemen, gaan we terug naar de tijd van Daens ! Volgende stap: index-aanpassingen alleen voor de lage lonen en niet voor de "hoge". Volgende stap: mag je zelf invullen. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|