![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een marxist die zich met juridisch en constitutionalistisch gewauwel gaat bezig houden. Allee, blijf eens serieus. De macht van de donkerblauwe baronnen en graven is niet verdwenen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ja, conservatief zijn is een mogelijk synoniem voor rechts en dus kunnen communisten ook rechts zijn. Maar rechts wordt ook geassocieerd met een liberaal economisch systeem en dan voldoen ze uiteraard weer niet. Persoonlijk denk ik echter dat het politieke landschap niet kan worden gedeeld in rechts en links omdat dit veel te simplistisch is. Maar als mensen dan moet je wel consequent zijn.
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clouseau zingt dus over België.
Scala -Vlaamse groep - zingt Pierre Rapsat - Waalse overleden zanger - http://www.youtube.com/watch?v=-kg9aSzn7hA Milk Inc. - Vlaamse groep - treedt binnen twee weken op voor een show van de Franstalige radiozender NRJ.........................in Charleroi (Waalse stad). http://www.cinetelerevue.be/fr/nrj-p..._id=912&vID=81 Zullen Vlaams-Nationalisten daarna nog kunnen slapen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik een voet in Wallonië zet, probeer ik het een korte reis te maken en mijd ik contact met de mensen.
![]()
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het. Een quarantaine-voertuig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit eens per ongeluk de verkeerde trein genomen richting Charleroi i.p.v. Antwerpen (vanuit Brussel, ook al riskant, ik weet het). Ik stond dus te wachten in Eigenbraaksel en heb onnodig me moeten bevinden op vreemd terrein.
![]() ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 september 2009 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Parlementslid
|
![]() Triestig hoe een popgroepje denkt redder des vaderlands te kunnen spelen.
Bier en chocolade zijn de enige dingen die nog het prijzen waard zijn aan Belgie. En als we splitsen, dan is er nog bier en chocolade voor de Vlamingen, en voor de Walen. Geen drama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Europees Commissaris
|
![]() Een 'artiest' hoort zich niet te moeien met politiek, zonder meer.
Laatst gewijzigd door hurricane : 3 september 2009 om 05:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de melodie niet veel inhoudelijke mening, maar wat een slechte tékst zeg.
![]() |
![]() |
#332 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een schilder moet in zijn ivoren toren zitten om nog eens "Paard met Kar" te schilderen, en een zanger moet in een low budget studio vertoeven om zijn buurmeisje te bezingen. Elke politieke gedachte, of wat er voor moet doorgaan, is volledig uit den boze ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet me sterk denken aan een dokter die na de consultatie nog even vraagt of je toevallig al verzekerd bent en of hij je polis even mag herzien. Benieuwd of ze het sportpaleis opnieuw 7 keer gaan plat spelen. Overigens, waarom doen ze dat nu en niet twintig jaar geleden ? Misschien omdat ze nu 'binnen' zijn en geen honger meer moeten lijden ? Of is het omdat het redelijk belachelijk staat om als dikke veertiger over Anne en zo te zingen ? Enneuh, er is niks mis met low budget studio's. Daar werken dikwijls betere geluidstechniekers dan in de peperdure high end bedrijven ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 3 september 2009 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 3 september 2009 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er staat trouwens een fout in de tittel van dit topic. Clouseau is de populairste groep van Vlaanderen, niet van België. daarvoor zijn ze te onbekend in Wallonië....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |