Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2009, 08:51   #321
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Goh, bwoah, nee, ik hou het wel bij de hetero's; daar heb ik mijn handen al meer dan mee vol
Wat een opschepperij...
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 08:52   #322
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
En at least beginnen ze het licht van de zon te ontkennen
Ik heb hier al een haarduidelijke link gegeven die stelt dat meer homo's dan hetero's aids hebben.
Wat betreft syfilis en gonorroe , iedereen heeft een zoekmachine , internet zit vergeven van de links die aantonen dat dit vooral homomannen treft.
Man man man , eerst trachten ze de discussie te laten verzanden door over niet terzake doende muggen te wortelen , dan vechten ze bewijsmateriaal aan en straks gaan ze heel den boel in het belachelijke trachten te trekken
Tot slot krijg je het etiket " homofoob " opgekleeft, of " verdoken homo " en de discussie is gedaan.
Oud 5 oktober 2009, 08:53   #323
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Voetbal spelen is leuk. Voetbal kijken is idiotie.
Knokken na de match, als je goed zat bent, is toch ook leuk ?
Oud 5 oktober 2009, 08:54   #324
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dikke zever. Ik ben best wel geïnteresseerd in voetballers!
AHA ! je valt door de mand :
je bent geen echte homo !
Oud 5 oktober 2009, 09:08   #325
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Jij, als homo, kijkt dus steeds eerst en vooral naar de kont en de rits van mannen die voorbij komen ? En aan wat denk je dan ( onmiddellijk ) ?

Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 oktober 2009 om 09:09.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 09:18   #326
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Je beseft toch dat je de topicstarter nu gelijk aan het geven bent ? Wat jouw persoon betreft tenminste, want de eerlijkheid wil dat we niet " veralgemenen ".
Oud 5 oktober 2009, 09:20   #327
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar heb je ook lang over moeten nadenken blijkbaar...
1 secondje.
Oud 5 oktober 2009, 12:18   #328
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een opschepperij...
Kom je wat tekort of zo?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 12:25   #329
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot slot krijg je het etiket " homofoob " opgekleeft, of " verdoken homo " en de discussie is gedaan.
Neen. Wat the Syndrome zegt over ziektes is algemeen bekend. De conclusies die hij eraan verbindt zijn ronduit achterlijk en getuigen van een verstand van een kind van 5.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 13:09   #330
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen. Wat the Syndrome zegt over ziektes is algemeen bekend. De conclusies die hij eraan verbindt zijn ronduit achterlijk en getuigen van een verstand van een kind van 5.
Kinderen van 5 hebben hoop ik andere dingen om over na te denken. Feit is en blijft dat homo's percentsgewijs nog steeds meer Aids en andere " vuile " ziektes hebben dan hetero's. Geloof je me niet , vraag het maar eens na op het Rode Kruis. En daar moet dus een reden voor zijn. Mischien kan jij ons eens zeggen welke ? Je weet het precies allemaal zo goed ?
Oud 5 oktober 2009, 13:15   #331
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom je wat tekort of zo?
Who cares ? We zijn hier anoniem, welk nut heeft het om te pochen over je verondersteld druk sexueel leven ?
Maar als je behoefte voelt om je fantasmes hier los te laten, doe maar hoor. Als dat je kan helpen om een beter zelfbeeld te krijgen.
Oud 5 oktober 2009, 13:34   #332
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Who cares ? We zijn hier anoniem, welk nut heeft het om te pochen over je verondersteld druk sexueel leven ?
Maar als je behoefte voelt om je fantasmes hier los te laten, doe maar hoor. Als dat je kan helpen om een beter zelfbeeld te krijgen.
Misschien moet jij jezelf de vraag maar eens stellen waarom jij daar direct gepoch in ziet en waarom dat in jouw ogen direct fantasmes moeten zijn... Je bent immers de enige die erover valt, een maand na datum dan nog wel.

QED
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 14:35   #333
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kinderen van 5 hebben hoop ik andere dingen om over na te denken. Feit is en blijft dat homo's percentsgewijs nog steeds meer Aids en andere " vuile " ziektes hebben dan hetero's. Geloof je me niet , vraag het maar eens na op het Rode Kruis. En daar moet dus een reden voor zijn. Mischien kan jij ons eens zeggen welke ? Je weet het precies allemaal zo goed ?
Hoger risico.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 15:57   #334
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je beseft toch dat je de topicstarter nu gelijk aan het geven bent ? Wat jouw persoon betreft tenminste, want de eerlijkheid wil dat we niet " veralgemenen ".
Let me explain:

Instinctief is iedere man gelijk. Hetero of homo: wanneer een mogelijkse prooi in de buurt komt dan
Dat het gen voor "homo zijn" vast hangt aan het gen voor "pervert zijn" of het gen voor "seksgedreven zijn" en dat als gevolg alle homo's perverte seks-predatoren is maw complete bullshit. Alle mannen zijn zo

Waar zit het probleem dan?
Wat houd er de hetero's tegen van regelmatig het met andere partners te doen? Juist ja: het vrouwmens.
Als vrouwen over seks hetzelfde dachten als hetero's dan deden die ook meer met mekaar.

Hetero's moeten om een vrouw in te pakken discreter en gevoeliger zijn dan de gemiddelde homo. That's a fact.
Zie maar:
Man zoekt man
Man zoekt vrouw

Als je in de eerste link zet: "wie wil mij pijpen?" => gegarandeerd succes.
Moet je als hetero niet proberen in de 2de link of je wordt direct aanzien als perv.
Oud 5 oktober 2009, 16:03   #335
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoger risico.
Bij meer seks komt natuurlijk ook meer kans op SOA's.

Ik moet zeggen dat ik enorm ontgoocheld ben op de hetero-jeugd van tegenwoordig.

Als je als homo geen condoom draagt weet je zowiezo dat je zelfmoord pleegt. Niemand die zulk risico nog neemt de dag van vandaag.

Hetero's daar in tegen! Ik was geshokeerd!
Nog niet de helft van de hetero's gebruikt een condoom de dag van vandaag. "Maar ik pak toch de pil, dus mijn vriendje moet da nie gebruiken".
"Ma gij domme geite", denk ik dan.
Vaak zijn die marginale homohaterkinders die ons verwijten van "ziekteverspreidend" te zijn diegene die nooit een condoom gebruiken. Mensen HIV toewensen is niet vriendelijk... maar soms hé
Oud 5 oktober 2009, 16:22   #336
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
U wilt door ons au serieus genomen worden?
Ik denk niet dat hij door u serieus genomen wil worden. Misschien is dat wel de kern van zijn betoog: hij is er op tegen om serieus genomen te worden.

Wat de kern van de zaak betreft: homo's hebben doorgaans - maar natuurlijk niet allemaal - meer seks dan hetero's. Ik heb een tijdje voor Het Aids Team gewerkt (nu opgegaan in Sensoa). Ik heb nogal wat statistisch materiaal onder ogen gekregen. Daaruit bleek inderdaad dat homomannen doorgaans véél meer seksuele contacten hadden dan de doorsnee hetero. Sommigen draaiden hun hand niet op voor 30 of meer seksuele contacten op één dag. Zo gaat dat in darkrooms en sauna's, veronderstel ik.

Ik weet niet of ze daarmee ten gronde zoveel verschillen van hetero's. Alleen bestaan er voor hetero's weinig plaatsen waar je zonder geld of liefde terecht kan voor anonieme seks in het halfduister. Laat staan dat er veel plaatsen zijn waar je als heteroman 30 of meer vrouwen na elkaar kan berijden. Indien zo'n plaatsen bestonden, zouden veel hetero's er ook gebruik van maken.

Ik vond de cijfers opmerkelijk omdat er uit bleek dat homo's op seksueel gebied veel meer bevrijd zijn dan hetero's. Ze hebben seks zo vaak ze willen, anoniem, zonder relatie of liefde en zonder dat er geld heen en weer gaat. Daar kunnen veel hetero's alleen maar van dromen. Velen doen dat ook, vermoed ik.

Hiermee krijgt de topicstarter geen gelijk. Hij verbindt aan zijn analyse namelijk een morele veroordeling. Die is onzinnig en getuig veeleer van een zekere mate van jaloezie. Die is onterecht want het staat hem - zoals iedereen - vrij om zich naar de eerste de beste homobar te begeven en zich in de darkroom eens goed te laten gaan. Gezien zijn fixatie, lijkt me dat voor hem ook een gepaste therapie.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 oktober 2009 om 16:38.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 18:36   #337
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik denk niet dat hij door u serieus genomen wil worden. Misschien is dat wel de kern van zijn betoog: hij is er op tegen om serieus genomen te worden.

Wat de kern van de zaak betreft: homo's hebben doorgaans - maar natuurlijk niet allemaal - meer seks dan hetero's. Ik heb een tijdje voor Het Aids Team gewerkt (nu opgegaan in Sensoa). Ik heb nogal wat statistisch materiaal onder ogen gekregen. Daaruit bleek inderdaad dat homomannen doorgaans véél meer seksuele contacten hadden dan de doorsnee hetero. Sommigen draaiden hun hand niet op voor 30 of meer seksuele contacten op één dag. Zo gaat dat in darkrooms en sauna's, veronderstel ik.

Ik weet niet of ze daarmee ten gronde zoveel verschillen van hetero's. Alleen bestaan er voor hetero's weinig plaatsen waar je zonder geld of liefde terecht kan voor anonieme seks in het halfduister. Laat staan dat er veel plaatsen zijn waar je als heteroman 30 of meer vrouwen na elkaar kan berijden. Indien zo'n plaatsen bestonden, zouden veel hetero's er ook gebruik van maken.

Ik vond de cijfers opmerkelijk omdat er uit bleek dat homo's op seksueel gebied veel meer bevrijd zijn dan hetero's. Ze hebben seks zo vaak ze willen, anoniem, zonder relatie of liefde en zonder dat er geld heen en weer gaat. Daar kunnen veel hetero's alleen maar van dromen. Velen doen dat ook, vermoed ik.

Hiermee krijgt de topicstarter geen gelijk. Hij verbindt aan zijn analyse namelijk een morele veroordeling. Die is onzinnig en getuig veeleer van een zekere mate van jaloezie. Die is onterecht want het staat hem - zoals iedereen - vrij om zich naar de eerste de beste homobar te begeven en zich in de darkroom eens goed te laten gaan. Gezien zijn fixatie, lijkt me dat voor hem ook een gepaste therapie.

Waar kan ik me inschrijven?
Oud 5 oktober 2009, 18:41   #338
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht

Waar kan ik me inschrijven?
Dat gaat anoniem zonder inschrijvingen. Je laat je in-lijven bij een sauna of een bar met darkroom.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2009, 18:46   #339
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat gaat anoniem zonder inschrijvingen. Je laat je in-lijven bij een sauna of een bar met darkroom.
Was sarcastisch hoor

Das volgens mij de plaats waar 45-jarige AIDSleernichten mekaar ontmoeten.
Ik ga daar als 19jarige jochie niet gaan tussen lopen

Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 oktober 2009 om 18:46.
Oud 5 oktober 2009, 18:46   #340
farak
Burgemeester

farak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is en blijft dat homo's percentsgewijs nog steeds meer Aids en andere " vuile " ziektes hebben dan hetero's. Geloof je me niet , vraag het maar eens na op het Rode Kruis. En daar moet dus een reden voor zijn. Mischien kan jij ons eens zeggen welke ? Je weet het precies allemaal zo goed ?
Homo's hebben door de band meer verschillende sekspartners. En dan heb ik het over de tijd dat ze single zijn, niet persé als ze een vaste partner hebben.
De reden waarom ze meer risico lopen is dat nog steeds relatief veel homo's denken dat ze geen H.I.V. oplopen bij anale seks, het gevaar schuilt hem echter dat de vorige wat heeft achter gelaten dat je kan infecteren.

Zo heb ik dat 2 a 3 jaar geleden in een magazine gelezen. Leek me een plausibele uitleg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be