![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 oktober 2009 om 09:09. |
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen. Wat the Syndrome zegt over ziektes is algemeen bekend. De conclusies die hij eraan verbindt zijn ronduit achterlijk en getuigen van een verstand van een kind van 5.
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Banneling
|
Kinderen van 5 hebben hoop ik andere dingen om over na te denken. Feit is en blijft dat homo's percentsgewijs nog steeds meer Aids en andere " vuile " ziektes hebben dan hetero's. Geloof je me niet , vraag het maar eens na op het Rode Kruis. En daar moet dus een reden voor zijn. Mischien kan jij ons eens zeggen welke ? Je weet het precies allemaal zo goed ?
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Banneling
|
Who cares ? We zijn hier anoniem, welk nut heeft het om te pochen over je verondersteld druk sexueel leven ?
Maar als je behoefte voelt om je fantasmes hier los te laten, doe maar hoor. Als dat je kan helpen om een beter zelfbeeld te krijgen. |
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Banneling
|
Citaat:
QED |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Instinctief is iedere man gelijk. Hetero of homo: wanneer een mogelijkse prooi in de buurt komt dan ![]() Dat het gen voor "homo zijn" vast hangt aan het gen voor "pervert zijn" of het gen voor "seksgedreven zijn" en dat als gevolg alle homo's perverte seks-predatoren is maw complete bullshit. Alle mannen zijn zo Waar zit het probleem dan? Wat houd er de hetero's tegen van regelmatig het met andere partners te doen? Juist ja: het vrouwmens. Als vrouwen over seks hetzelfde dachten als hetero's dan deden die ook meer met mekaar. Hetero's moeten om een vrouw in te pakken discreter en gevoeliger zijn dan de gemiddelde homo. That's a fact. Zie maar: Man zoekt man Man zoekt vrouw Als je in de eerste link zet: "wie wil mij pijpen?" => gegarandeerd succes. Moet je als hetero niet proberen in de 2de link of je wordt direct aanzien als perv. |
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij meer seks komt natuurlijk ook meer kans op SOA's.
Ik moet zeggen dat ik enorm ontgoocheld ben op de hetero-jeugd van tegenwoordig. Als je als homo geen condoom draagt weet je zowiezo dat je zelfmoord pleegt. Niemand die zulk risico nog neemt de dag van vandaag. Hetero's daar in tegen! Nog niet de helft van de hetero's gebruikt een condoom de dag van vandaag. "Ma gij domme geite", denk ik dan. Vaak zijn die marginale homohaterkinders die ons verwijten van "ziekteverspreidend" te zijn diegene die nooit een condoom gebruiken. Mensen HIV toewensen is niet vriendelijk... maar soms hé |
|
|
|
|
|
#336 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik denk niet dat hij door u serieus genomen wil worden. Misschien is dat wel de kern van zijn betoog: hij is er op tegen om serieus genomen te worden.
Wat de kern van de zaak betreft: homo's hebben doorgaans - maar natuurlijk niet allemaal - meer seks dan hetero's. Ik heb een tijdje voor Het Aids Team gewerkt (nu opgegaan in Sensoa). Ik heb nogal wat statistisch materiaal onder ogen gekregen. Daaruit bleek inderdaad dat homomannen doorgaans véél meer seksuele contacten hadden dan de doorsnee hetero. Sommigen draaiden hun hand niet op voor 30 of meer seksuele contacten op één dag. Zo gaat dat in darkrooms en sauna's, veronderstel ik. Ik weet niet of ze daarmee ten gronde zoveel verschillen van hetero's. Alleen bestaan er voor hetero's weinig plaatsen waar je zonder geld of liefde terecht kan voor anonieme seks in het halfduister. Laat staan dat er veel plaatsen zijn waar je als heteroman 30 of meer vrouwen na elkaar kan berijden. Indien zo'n plaatsen bestonden, zouden veel hetero's er ook gebruik van maken. Ik vond de cijfers opmerkelijk omdat er uit bleek dat homo's op seksueel gebied veel meer bevrijd zijn dan hetero's. Ze hebben seks zo vaak ze willen, anoniem, zonder relatie of liefde en zonder dat er geld heen en weer gaat. Daar kunnen veel hetero's alleen maar van dromen. Velen doen dat ook, vermoed ik. Hiermee krijgt de topicstarter geen gelijk. Hij verbindt aan zijn analyse namelijk een morele veroordeling. Die is onzinnig en getuig veeleer van een zekere mate van jaloezie. Die is onterecht want het staat hem - zoals iedereen - vrij om zich naar de eerste de beste homobar te begeven en zich in de darkroom eens goed te laten gaan. Gezien zijn fixatie, lijkt me dat voor hem ook een gepaste therapie.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 oktober 2009 om 16:38. |
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar kan ik me inschrijven? |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat gaat anoniem zonder inschrijvingen. Je laat je in-lijven bij een sauna of een bar met darkroom.
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Das volgens mij de plaats waar 45-jarige AIDSleernichten mekaar ontmoeten. Ik ga daar als 19jarige jochie niet gaan tussen lopen Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 oktober 2009 om 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
De reden waarom ze meer risico lopen is dat nog steeds relatief veel homo's denken dat ze geen H.I.V. oplopen bij anale seks, het gevaar schuilt hem echter dat de vorige wat heeft achter gelaten dat je kan infecteren. Zo heb ik dat 2 a 3 jaar geleden in een magazine gelezen. Leek me een plausibele uitleg.
|
|