![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier doe ik melding van. Ik kan veel hebben, maar jij vergelijkt mij op basis van niets met de NSB en ik pik dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dacht je van morgenavond, een etentje met de Etudiants Arabo-Européens?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Burger
|
![]() Citaat:
??? http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat om een etentje georganiseerd door deze mensen: http://dev.ulb.ac.be/ceae/site/ 't Is wel spijtig dat hun web-pagina u voorlopig niet veel wijzer zal maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, 't is af en toe wel een gifkikkertje, ons systèmke.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De cercle arabo-europeen is waarschijnlijk niet de beste optie (niks racistisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het al of niet 'anti-Vlaams' zijn van Bruxelles wil testen, heb je mij niet nodig, grossetiesse.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ga zo door.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() Dat is het in de praktijk ook. Dat belet uiteraard niet dat in Brussel deze twee talen wettelijk op gelijke voet staan.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verschillende keren zelf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wettelijk wel, maar de wet wordt niet toegepast.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en uiteraard blijven we in de EU, en blijven we goede buren. maar in een confederaal België of na een splitsing zullen eindelijk de gebiedsuitbreidingen kunnen gestopt worden. en vooral: kunnen Vlaanderen en Wallonië eindelijk uit vanonder het Brussels juk en kunnen ze eindelijk goed samenwerken om beiden er sterker van te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is anti-Europees Vlaams-Nationalisme, er is �*nders-Europees Vlaams-Nationalisme en er is pro-Europees Vlaams-Nationalisme. Als voorstander van een Konfederatie van Neder- en Andere Landen (KNAL) behoor ik tot nòg een ander kamp, maar ik werk voorlopig liever samen met de Vlaams-Nationalisten dan met de Belgo-Doctrinairen, omdat het Schijnheilig Land der Vaad'ren het bereiken van mijn 'ideaal' nu eenmaal méér in de weg staat. Ik vind het niet erg dat er geld naar het Franstalig landsgedeelte vloeit, ik vind het wèl erg dat dat vele geld er nog steeds niet toe heeft geleid dat aan het Ierse succesverhaal een Frans-talig Belgisch hoofdstuk kan worden toegevoegd. Ik vind het niet erg solidair te zijn met mensen die mijn solidariteit goed zouden kunnen gebruiken, ik vind het wèl behoorlijk vervelend dat mijn 'solidariteit' wordt opgeëist/afgedwongen door mensen die mij met moeite het licht in de ogen gunnen èn bovendien niet terecht komt bij de mensen die mijn 'solidariteit' het meest nodig hebben. Als ik de cités van Charleroi, Bergen, La Louvière of Luik met een bezoekje vereer, zie ik wat ik zie, beste Tommm. En onderweg daarheen steek ik m'n ogen ook niet in m'n zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |